Forfatter Emne: Fc-moto.de??  (Læst 2047 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Slagteren

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 14
  • Tak til USA og deres vanvittige våbenlov
Fc-moto.de??
« Dato: Maj 05, 2008, 10:14:46 am »
Hej allesammen
Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at købe noget ordentlig udstyr.
For at spare lidt penge har jeg bestilt det fra Fc-moto.de, idet at jeg kun har hørt ros herinde fra.
Mit problem er bare at jeg ikke har hørt noget fra dem efter at jeg har afgivet min ordre samt at nu kan jeg ikke komme ind på deres hjemmeside.
Har i nogle råd til hvad jeg kan gøre, har nemlig ikke lyst til lige pludselig at stå med to sæt, det holder mit budget nemlig ikke til

Kan godt komme ind på deres hjemmesid nu men har stadig ikke hørt fra dem og nu er det snart to måneder siden jeg bestilte, så kan det også være lige meget. (Røvhuller :club:)

« Senest Redigeret: Maj 11, 2008, 06:52:35 pm af Slagteren »
Gsxr 600 k7.

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Re: Fc-moto.de??
« Svar #1 Dato: Maj 06, 2008, 02:40:56 pm »
Jeg kan godt komme ind på deres hjemmeside.

(hvis det ellers hjælper dig  :rolleyes: )
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Re: Fc-moto.de??
« Svar #2 Dato: Maj 06, 2008, 03:40:04 pm »
Der var problemer med deres side tidligere i dag (noget med opdatering - men mit tyske er  :dead:).

Er jeg den eneste der ikke har held med at få besvaret mine mails af fc-moto? De er sq nogle slamberter  :brok: :brok:

/bo
MC-løs :-/

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Re: Fc-moto.de??
« Svar #3 Dato: Maj 06, 2008, 04:48:27 pm »
Jeg har også haft problemer med svar på mails fra dem. Jeg endte med at skrive til dem fra linket på deres hjemmeside. Det hjalp...
På grund af deres dårlige kommunikation har jeg meget lidt lyst til at bruge dem igen og har da også kun brugt dem én gang.
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl