Forfatter Emne: Dum bilist  (Læst 6185 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Dum bilist
« Dato: Oktober 05, 2004, 08:11:55 am »
Jeg var på vej hjem fra Slagelse i går og kommer til et sted på motorvejen, hvor to 2-sporede motorveje går sammen og bliver til 4 spor, dvs. ingen baner flettes sammen.
Det forhindrede dog ikke en ung tøs i en gejlet VW Polo i at trække ud i min bane hvor jeg kørte hurtigere end hende, så hun var dels foran og dels ved siden af mig.
Det pissede mig lidt af, så jeg holdt mig i banen, på siden af hende, slog et slag på hendes siderude og accellerede væk  :shock:
Håber hun blev forskrækket  :twisted:

Bagefter fortryder man lidt, for det kunne sgu nemt være gået galt  :?

Men det var lidt fedt at gøre hende opmærksom på hun havde kvajet sig...

Det var det, jeg trængte bare til at komme af med det  :)
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Dum bilist
« Svar #1 Dato: Oktober 05, 2004, 10:56:03 am »
Føj for s....  :evil:
Ja det er jo det der ofte går galt...
Det var da godt du slap med skrækken. :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Dum bilist
« Svar #2 Dato: Oktober 05, 2004, 01:31:08 pm »
:shock:  :shock:  Synes sku' der sker lidt for meget af den slags!!!

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Dum bilist
« Svar #3 Dato: Oktober 05, 2004, 02:55:57 pm »
ALT for meget! Man skal virkelig have overskud for ikke at hidse sig op og gøre situationen værre.

I går eftermiddags skulle jeg hjem og derfor dreje venstre ned af Blegdamsvej. Der er godt med trafik og jeg venter pænt. Så kommer utålmodige morfar op bagfra som også skal til venstre og holder til venstre for mig! Han begynder at blive meget utålmodig og triller derfor langsomt ud på kørebanen indtil han blokerer helt for den ene køreretning!

Megapadde.

Herefter kom jeg ud på vejen og kørte bag en gut der sad og SMS'ede samtidig. Ham har man slet ikke lyst til at overhale og være foran  :cry:
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Dum bilist
« Svar #4 Dato: Oktober 05, 2004, 11:59:28 pm »
Jeg kan kun være enig!

I foråret var jeg ude at køre i nærheden af Tisvilde. På et tidspunkt kom jeg til et sted med flere relativt skarpe højre- venstresving med træer og bakker på begge sider. Da jeg kom til det sidste sving, som gik til venstre, kom der en række biler. Der hvor jeg var, kunne jeg kun se de to første og de kørte pænt nok. 1,5 sekund senere kunne jeg se de næste to biler i modsat vejbane og EN STOR SORT FIRHJULSTRÆKKER :shock:  i min. Det var lige med nød og næppe, at vi nåede at trække til hver sin side.

Ikke et ondt ord om hverken blondiner eller kvindlige bilister generelt, men hende der kørte den bil var både og, og kørte som om hun havde fundet sit kørekort i en guldkornspakke. Dels havde hun ingen oversigt, dels overhalede hun midt i et sving.

Er det i øvrigt ikke fantastisk hvad man kan nå at lægge mærke til på den korte tid sådan en episode varer?
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Dum bilist
« Svar #5 Dato: Oktober 06, 2004, 08:15:26 am »
Det må være adrenalin der lige får verden til at gå i slow-motion  :wink:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Dum bilist
« Svar #6 Dato: Oktober 06, 2004, 10:29:36 am »
Citat fra: Haugen

Ikke et ondt ord om hverken blondiner eller kvindlige bilister generelt, men hende der kørte den bil var både og, og kørte som om hun havde fundet sit kørekort i en guldkornspakke. Dels havde hun ingen oversigt, dels overhalede hun midt i et sving.

Er det i øvrigt ikke fantastisk hvad man kan nå at lægge mærke til på den korte tid sådan en episode varer?


Så hun i det mindste godt ud??  :D

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Dum bilist
« Svar #7 Dato: Oktober 06, 2004, 10:57:23 am »
Citat fra: Capone
Så hun i det mindste godt ud??  :D


Gennem ruden? Åbenbart ikke  :lol:
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Dum bilist
« Svar #8 Dato: Oktober 07, 2004, 05:25:05 pm »
Det var sgu svært at se om hun så godt ud; den der ENORME sorte bil fyldte lidt for meget i min bevidsthed til, at jeg registrerede det :oops: . Derudover gik det ikke så langsomt endda, hele episoden tog måske 1,5 sekund. Jeg mærkede først, at det havde været en farlig situation bagefter.

Jeg kan godt forstå din reaktion, Rune; jeg tror godt jeg kunne have fundet på at gøre det samme. Jeg havde i hvert fald lyst til vende om og give, hende jeg mødte, en ordentlig røvfuld :evil: .
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Martin P

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 153
Dum bilist
« Svar #9 Dato: Oktober 17, 2004, 09:17:44 pm »
Citat fra: Haugen
Jeg kan godt forstå din reaktion, Rune; jeg tror godt jeg kunne have fundet på at gøre det samme. Jeg havde i hvert fald lyst til vende om og give, hende jeg mødte, en ordentlig røvfuld


Det har jeg gjort ved en der var ved at køre af vejen ved den 2 sporede rundkørsel ved aalborg universitet, hun kom fra den inderste bane og krydsede hele vejen over uden at se sig for. Jeg fulgte efter hende og skældte hende mega meget ud da hun parkerede bilen (ca. 2 km senere). Håber hun lærte noget af det, jeg havde det godt bagefter  :D