Forfatter Emne: MC valgflæsk  (Læst 3305 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
MC valgflæsk
« Dato: Januar 26, 2005, 02:54:46 pm »
Er der nogen er har spottet noget godt mc-relateret valgflæsk? For eksempel ned med afgifterne eller andet? Det bedste tilbud indtil videre synes jeg er Enhedslistens løfte om gratis bredbånd til alle.  :shock:
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Martin P

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 153
MC valgflæsk
« Svar #1 Dato: Januar 26, 2005, 03:18:04 pm »
Hey, den er jeg ikke med på.

Jeg sidder som overordnet planlægger på Nesa's udrulning af fiberbaseret bredbånd. Ikke det skrammel som TDC leverer, det har jo ikke noget med bredbånd at gøre.   :twisted:

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
MC valgflæsk
« Svar #2 Dato: Januar 26, 2005, 03:35:39 pm »
Så må du jo bare levere noget folk gider betale for, i forhold til at få det gratis :)

Men ellers så har CD faktisk nedsættelse af registreringsafgiften på partiprogrammet.

De lover gør de...
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
MC valgflæsk
« Svar #3 Dato: Januar 26, 2005, 04:30:50 pm »
Tja, det er vist et generelt borgerligt ønske at afgiften skal harmoniseres med det øvrige EU.  Men det kan komme før end forventet.  EU domstolen har netop udtalt (vi venter på den faktiske dom) at internationale firmaer med afdelinger i og uden for danmark skal kunne købe/lease firmakøretøjer udenfor danmark.  Det vil nødvendigvis presse registreringsafgiften på sigt, og så er dem på 'borgen'  tvunget til at finde en ande måde at inddrive pengene på... :?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson