Forfatter Emne: Fejl på Suzuki: importøren er ligeglad  (Læst 10612 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ACAB

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 9

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: Fejl på Suzuki: importøren er ligeglad
« Svar #1 Dato: Oktober 15, 2008, 10:02:17 am »
Det er selvfølgelig uheldigt, at importøren er mere hjælpsom - men i de tilfælde her, er det altså lige så meget forhandleren der opfører sig som en røv. De skal sgu ikke en skid henvise til importøren - kunden har handlet med forhandleren og det er forhandleren der har ansvaret for reklamationen. Hvordan de så vil få det dækket bagefter i forhold til importøren - det er deres egen sag.
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Fejl på Suzuki: importøren er ligeglad
« Svar #2 Dato: Oktober 15, 2008, 01:23:31 pm »
Det er selvfølgelig uheldigt, at importøren er mere hjælpsom - men i de tilfælde her, er det altså lige så meget forhandleren der opfører sig som en røv. De skal sgu ikke en skid henvise til importøren - kunden har handlet med forhandleren og det er forhandleren der har ansvaret for reklamationen. Hvordan de så vil få det dækket bagefter i forhold til importøren - det er deres egen sag.
X2, men det er desværre langt fra den hvirkelige verden.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Fejl på Suzuki: importøren er ligeglad
« Svar #3 Dato: Oktober 15, 2008, 01:43:39 pm »
Jeg kender nogen hos importøren der ryster lige så meget på hovedet over måden EB har skrevet artiklen på.

Importøren har været spurgt af EB og har leveret en masse info og statistikker - blandt andet at der kører 3-400 maskiner af denne model i DK og at antallet af klager slet ikke står i spil med det som EB skriver.

Men sådan er det jo - det havde været en mere kedelig historie hvis alle facts havde været med :)

Jeg undskylder hverken for forhandler eller importør - men nogle af de historier vi læser er ret tit belyst fra kun den ene side.
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Fejl på Suzuki: importøren er ligeglad
« Svar #4 Dato: Oktober 15, 2008, 01:47:41 pm »
Jeg kender nogen hos importøren der ryster lige så meget på hovedet over måden EB har skrevet artiklen på.

Importøren har været spurgt af EB og har leveret en masse info og statistikker - blandt andet at der kører 3-400 maskiner af denne model i DK og at antallet af klager slet ikke står i spil med det som EB skriver.

Men sådan er det jo - det havde været en mere kedelig historie hvis alle facts havde været med :)

Jeg undskylder hverken for forhandler eller importør - men nogle af de historier vi læser er ret tit belyst fra kun den ene side.

Håber da heller ikke ret mange læser EB uden at tage det med en gran salt......
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Fejl på Suzuki: importøren er ligeglad
« Svar #5 Dato: Oktober 15, 2008, 02:56:20 pm »
Jeg kender nogen hos importøren der ryster lige så meget på hovedet over måden EB har skrevet artiklen på.

Importøren har været spurgt af EB og har leveret en masse info og statistikker - blandt andet at der kører 3-400 maskiner af denne model i DK og at antallet af klager slet ikke står i spil med det som EB skriver.

Men sådan er det jo - det havde været en mere kedelig historie hvis alle facts havde været med :)

Jeg undskylder hverken for forhandler eller importør - men nogle af de historier vi læser er ret tit belyst fra kun den ene side.

Håber da heller ikke ret mange læser EB uden at tage det med en gran salt......

Kan du sige sådan ca. ligeså meget salt som København og omegn bruger en hel is-vinter
EB, vælger ofte at omgåes sandheden lemfeldigt. Bare med det ene formål at kunne trykke en historie.
Hvis det de finder ud af når de graver under første lag ikke lige passer på det billed de ønsker at vise frem, lader de skam bare være med at trykke det.
Personligt finder jeg EB ganske usmagelig lige lovligt ofte  :dead:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Fejl på Suzuki: importøren er ligeglad
« Svar #6 Dato: Oktober 15, 2008, 05:04:51 pm »
Jeg kender nogen hos importøren der ryster lige så meget på hovedet over måden EB har skrevet artiklen på.

Importøren har været spurgt af EB og har leveret en masse info og statistikker - blandt andet at der kører 3-400 maskiner af denne model i DK og at antallet af klager slet ikke står i spil med det som EB skriver.

Men sådan er det jo - det havde været en mere kedelig historie hvis alle facts havde været med :)

Jeg undskylder hverken for forhandler eller importør - men nogle af de historier vi læser er ret tit belyst fra kun den ene side.

Håber da heller ikke ret mange læser EB uden at tage det med en gran salt......

Kan du sige sådan ca. ligeså meget salt som København og omegn bruger en hel is-vinter
EB, vælger ofte at omgåes sandheden lemfeldigt. Bare med det ene formål at kunne trykke en historie.
Hvis det de finder ud af når de graver under første lag ikke lige passer på det billed de ønsker at vise frem, lader de skam bare være med at trykke det.
Personligt finder jeg EB ganske usmagelig lige lovligt ofte  :dead:

næsten lige meget hvilken avis man læser - de alle har artikler de smøre lidt ekstra på for at fulde og lyde af mere
dog kan jeg til tider være træt af at der blades et politisk syn ind - resten kan jeg filtere fra
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Re: Fejl på Suzuki: importøren er ligeglad
« Svar #7 Dato: Oktober 17, 2008, 10:48:54 am »
Jeg er rimelig ligeglad med hvordan EB fremlægger sagen. Problemet er jo at de berørte bare bliver smidt fra den ene til anden uden at få hjælp. Det er bare alt for ringe at importøren og forhandleren ikke tør tage et ansvar.  :thumbsdown: :thumbsdown: :loser: :loser:
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

GASSE

  • Wannabe
  • Indlæg: 1
Re: Fejl på Suzuki: importøren er ligeglad
« Svar #8 Dato: Oktober 22, 2008, 11:12:50 pm »
http://www.sccd.dk/smf14/index.php?topic=263.0


Der er mange fejl på denne model i USA

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Fejl på Suzuki: importøren er ligeglad
« Svar #9 Dato: Oktober 24, 2008, 09:43:35 pm »
Jeg kender nogen hos importøren der ryster lige så meget på hovedet over måden EB har skrevet artiklen på.

Importøren har været spurgt af EB og har leveret en masse info og statistikker - blandt andet at der kører 3-400 maskiner af denne model i DK og at antallet af klager slet ikke står i spil med det som EB skriver.

Men sådan er det jo - det havde været en mere kedelig historie hvis alle facts havde været med :)

Jeg undskylder hverken for forhandler eller importør - men nogle af de historier vi læser er ret tit belyst fra kun den ene side.

Jeg har 2 venner der har en hver ... de har begge problemer .... og deres "brødre"   ... er det hver anden der har problemer .. tyder på et "nogen" har et VIRKELIGHEDSPROBLEM ...  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Fejl på Suzuki: importøren er ligeglad
« Svar #10 Dato: Oktober 27, 2008, 07:48:18 pm »
Det er da muligt.
Men ekstrabladet havde bedt om at få at vide hvor mange cykler der kører i DK og hvor mange af disse der er indmeldt klager på.
Og det har sjovt nok ikke valgt at skrive noget om.
Det er da trist at dine venner har problemer med deres cykler.
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Fejl på Suzuki: importøren er ligeglad
« Svar #11 Dato: Oktober 27, 2008, 11:17:16 pm »
Det er da muligt.
Men ekstrabladet havde bedt om at få at vide hvor mange cykler der kører i DK og hvor mange af disse der er indmeldt klager på.
Og det har sjovt nok ikke valgt at skrive noget om.
Det er da trist at dine venner har problemer med deres cykler.

Ja ... de lever med det ... omvendt .... der er jo altid et eller andet med en given model ... ellers var der jo heller ingen udvikling :-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com