Forfatter Emne: Forsikringer ved kørsel på bane  (Læst 13460 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Forsikringer ved kørsel på bane
« Svar #15 Dato: Marts 14, 2007, 01:35:31 am »
her er vores betingelser direkte sakset fra deres forsikringsbetingelser :D :D :D
« Senest Redigeret: Marts 14, 2007, 01:38:19 am af Moolex »
   

jimstar

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 110
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3628
Re: Forsikringer ved kørsel på bane
« Svar #16 Dato: Marts 14, 2007, 11:16:50 pm »
Rigtigt godt indlæg.

Der er da vist en hel del ting jeg skal have undersøgt inden jeg tager til spanien i juni mdr. på mc ferie hvor vi også skal s dage på bane med alt hvad der til kommer  :undecided:

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Forsikringer ved kørsel på bane
« Svar #17 Dato: April 18, 2007, 11:40:46 am »
Jeg har lige snakket med Alka, og ulykkesforsikringen dækker manøvrekurser og lignende :respekt: så længe det ikke er decideret baneløb man kører :twisted:, altså hvem kommer først løb uden instruktør. Så Poznan here we come :D :D
   

jimstar

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 110
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3628
Re: Forsikringer ved kørsel på bane
« Svar #18 Dato: April 18, 2007, 11:53:49 am »
Jeg har lige snakket med Alka, og ulykkesforsikringen dækker manøvrekurser og lignende :respekt: så længe det ikke er decideret baneløb man kører :twisted:, altså hvem kommer først løb uden instruktør. Så Poznan here we come :D :D

Jeg har også lige snakket med Tryk og de sagde også at jeg ikke kan forsikere min mc på bane hvis det race men den er dækket af kasko hvis det er et køreteknisk kursus med instruktør.

Da jeg nu skal ned og køre race i Spanien skal jeg jo også selv være dækket af en forsikring og der til skal jeg tegne en farlig sport forsikring til 1500 kr om året + en rejse forsikring til 350 kr om året.