SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Teknik og vedligehold => Emne startet af: Torben C efter Juli 18, 2006, 10:16:20 pm
-
Hejsa
Er der en flink sjæl fra nordsjælland eller storkøbenhavn der kan hjælpe mig imorgen på et givent tidspunkt med at sætte 2 modstande på min sv1000k6 mod betaling af en eller anden form, da min hjerne simpelt hen ikke kan tumle det og ikke lige har mulighed for loddekolbe eller hvad der lige skal bruges (har modstande), og jeg skal sydover på lørdag vil derfor gerne have det ordnet,
På forhånd tak
Torben
-
Er der en flink sjæl fra nordsjælland eller storkøbenhavn der kan hjælpe mig imorgen på et givent tidspunkt med at sætte 2 modstande på min sv1000k6 mod betaling af en eller anden form, da min hjerne simpelt hen ikke kan tumle det og ikke lige har mulighed for loddekolbe eller hvad der lige skal bruges (har modstande), og jeg skal sydover på lørdag vil derfor gerne have det ordnet,
Jeg har en loddekolbe og sikkert også noget tråd her i Kokkedal.
-
Hejsa
ved du hvordan det skal sættes på.
mvh
Torben
-
ved du hvordan det skal sættes på.
En ledning i hver ende? Er der ingen vejledning med?
-
ved du hvordan det skal sættes på.
En ledning i hver ende? Er der ingen vejledning med?
Der er en lille forklaring her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=19985
-
Blinklysrelæ, 12V
Varenummer: 13393300
hos THansen.. det er et relæ der er pisse ligeglad med hvad du sætter for enden af dine blink. Det er vejen frem hvis man vil køre med diode blink. (folk oplever nogle gange at de ik for sat de rigtige modstande i, så det stadig blinker for hurtigt..)
relæet der er ligeglad med om det er 6 V eller 12 V , eller om du har pærer eller dioder i dine blink.
Kunne være et nemt alternativ. (jeg skal installere mit i aften)
-
Hvis du vælger relæet kan du se et billede af det her..
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=3485.msg36646#msg36646
Mvh.
Allan
-
Blinklysrelæ, 12V
Varenummer: 13393300
hos THansen..
Jeg har haft prøvet det der relæ, det er altså noget knald... I hvert fald på SV'eren. Der er to problemer med det - den slukkede og tændte periode er ikke lige lange, og det lader til at være temmelig følsomt overfor motoromdrejningerne, så det går lidt agurk når man kommer over 3000 rpm. Louis' 10033844 virker betydeligt bedre for mig.