Forfatter Emne: HEL Brake Lines / KJ Motorcykler  (Læst 12357 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kilosfau

  • Gæst
Re: HEL Brake Lines / KJ Motorcykler
« Svar #15 Dato: Juni 11, 2008, 04:31:29 pm »
Jeg takker mange gange for de meget venlige kommentarer, specielt ANDERSHP's kommentar er et virkeligt venligt tilbud  -  havde jeg ikke lige boet i Esbjerg så var jeg nok hoppet med på ideen  :blink:

Jeg vil så lige for at være helt sikker på at der ikke er nogen forvirring - Slangernes længde er HELT forkerte, den der skal gå hen over forskærmen er hhv. 5 og 8 cm for kort, den som skal gå fra højre caliper og op til bremsemasteren er hhv. 3 og 5 cm for kort.

Disse mål er når slangerne er helt strakte!!!!

Slangernes længde er dermed så forkert at de ikke engang kan bruges i nødstilfælde  :dead:
« Senest Redigeret: Juni 11, 2008, 04:34:46 pm af Kilosfau »

ANDERSHP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 279
Re: HEL Brake Lines / KJ Motorcykler
« Svar #16 Dato: Juni 11, 2008, 05:00:57 pm »
Så har jeg en idé. Send et sæt til mig sammen med fakturaen/følgeseddel (helst hvis du har én fra KJ-motorcykler), så skal jeg køre over og bytte møget for dig. Jeg arbejder lige en spytklat fra deres værksted. Når jeg stiller med en motorcykel monteret med de rigtige længder fra dem og så dit sæt "som jeg har købt for en ven i Esbjerg", så bliver de sgu da nød til at bytte lortet til de rigtige længder.  :club:

Send mig en PM eller ring på min mobil 20122221, så kan vi aftale nærmere.

mvh

Anders
Drengerøve har ingen alder!!

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: HEL Brake Lines / KJ Motorcykler
« Svar #17 Dato: Juni 12, 2008, 09:12:58 am »
Det er sq fin service Anders :)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: HEL Brake Lines / KJ Motorcykler
« Svar #18 Dato: Juni 12, 2008, 04:52:24 pm »
Så har jeg en idé. Send et sæt til mig sammen med fakturaen/følgeseddel (helst hvis du har én fra KJ-motorcykler), så skal jeg køre over og bytte møget for dig. Jeg arbejder lige en spytklat fra deres værksted. Når jeg stiller med en motorcykel monteret med de rigtige længder fra dem og så dit sæt "som jeg har købt for en ven i Esbjerg", så bliver de sgu da nød til at bytte lortet til de rigtige længder.  :club:

Send mig en PM eller ring på min mobil 20122221, så kan vi aftale nærmere.

mvh

Anders

:respekt:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: HEL Brake Lines / KJ Motorcykler
« Svar #19 Dato: Juni 14, 2008, 12:30:43 pm »
Så har jeg en idé. Send et sæt til mig sammen med fakturaen/følgeseddel (helst hvis du har én fra KJ-motorcykler), så skal jeg køre over og bytte møget for dig. Jeg arbejder lige en spytklat fra deres værksted. Når jeg stiller med en motorcykel monteret med de rigtige længder fra dem og så dit sæt "som jeg har købt for en ven i Esbjerg", så bliver de sgu da nød til at bytte lortet til de rigtige længder.  :club:

Send mig en PM eller ring på min mobil 20122221, så kan vi aftale nærmere.

mvh

Anders

Hvis ikke Anders her kan få det her fix'et ... så pm mig ... så skal jeg få en mandesnak med Klaus fra KJ !
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: HEL Brake Lines / KJ Motorcykler
« Svar #20 Dato: Juni 14, 2008, 12:38:51 pm »
godt med noget hjælp og opbakning  :orkester: