Forfatter Emne: motor gården i svenstrup  (Læst 9456 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

mcbundy

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 69
motor gården i svenstrup
« Dato: December 29, 2007, 09:54:31 pm »
hej alle sammen...jeg står foran at skulle skifte mc og har kigget på flere modeller og forhandlere.
bla motor gården i svenstrup v aalborg
han vil give en fornuftig bytte pris for min gamle mc sammenlignet med de andre forhandlere jeg har besøgt.
et par kammerater har dog advaret mig om ham og sagt han er lidt tvivlsom hvis der skulle opstå problemer.

umidelbart gør både indehaver og butil et godt indtryk på mig men hvad er jeres erfaringer med motor gården og deres service både under og efter et salg

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: motor gården i svenstrup
« Svar #1 Dato: December 29, 2007, 11:27:38 pm »
Tror du skal lytte til dine kammeraters råd...
Har du snakket med Gert fra Farsø MC ?
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

mcbundy

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 69
Re: motor gården i svenstrup
« Svar #2 Dato: December 29, 2007, 11:40:34 pm »
nek..kender intet til farsø mc ...har du erfaringer med motor gården...umudelbart virker han ok for mig og de har et godt udvalg af div.udstyr samt lige den cukel jeg ønsker.
er bare bange for at brænde mig m.h.t service og vedligehold hvis han ikke er til at stole på.

skal lige sige han på mig absolut virker som en real fyr som driver en ok forretning men har bare hørt fra flere jeg skal passe på ham

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: motor gården i svenstrup
« Svar #3 Dato: December 29, 2007, 11:43:43 pm »
Så gælder det vel bare om at få alle aftaler skrevet ned?

Det er ingen skam at sige man er mistroisk af natur, og derfor ønsker at have orden i sagerne...
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: motor gården i svenstrup
« Svar #4 Dato: December 29, 2007, 11:43:57 pm »
nek..kender intet til farsø mc ...har du erfaringer med motor gården...umudelbart virker han ok for mig og de har et godt udvalg af div.udstyr samt lige den cukel jeg ønsker.
er bare bange for at brænde mig m.h.t service og vedligehold hvis han ikke er til at stole på.

skal lige sige han på mig absolut virker som en real fyr som driver en ok forretning men har bare hørt fra flere jeg skal passe på ham

Jamen, så syntes jeg du skal passe på ham!

Jeg kender ikke manden eller butikken, men hvis jeg havde fået det råd du har fået, ville jeg kigge mig om efter en anden forhandler.
Du kan selvfølgelig sagtens få lavet dine service et andet sted som du siger, men hvorfor bøvle med en eventuel garantisag hos ham? Du kan vel sagtens finde en tilsvarende cykel hos en forhandler med et pletfrit omdømme, ikke sandt?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

mcbundy

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 69
Re: motor gården i svenstrup
« Svar #5 Dato: December 29, 2007, 11:53:29 pm »
motor gården er bare nemt for mig...bor kort derfra og han tilbyder 5000 mere for den gamle mc end andre forhandlere...men 5000 får hurtig ben at gå på når den nye cykel er en ny mc til 140.000 og han ikke er til at stole på hvis noget går i stykker

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: motor gården i svenstrup
« Svar #6 Dato: December 30, 2007, 12:03:12 am »
Jeg har ikke købt nogen maskine ved ham, men det har været tæt på. Det virker umiddelbart som en ganske fin butik, men jeg har nu altså også hørt lidt blandet... :? Både positive og negative oplevelser..

Jeg kan godt følge din bekymring om at foretage dit køb et sted langt fra hvor du bor. Straks ser man alle problemerne ved en reklamation, men det endte med at jeg gjorde det samme. Jeg købte min SV ved Farsø, da jeg boede i Aalborg. Ham har jeg desuden ganske fine erfarringer med, men der har nu heller ikke været det store med cyklen. Så hvis der ikke er nogle problemer er ens erfarringer jo begrænset :)

Har du undersøgt om der er andre Suzuki forhandlere lidt nærmere dig?

Held og lykke med købet!

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: motor gården i svenstrup
« Svar #7 Dato: December 30, 2007, 12:04:05 am »
motor gården er bare nemt for mig...bor kort derfra og han tilbyder 5000 mere for den gamle mc end andre forhandlere...men 5000 får hurtig ben at gå på når den nye cykel er en ny mc til 140.000 og han ikke er til at stole på hvis noget går i stykker
Nå, okaj!
hvis det er en spritny cykel, så er der jo ingen problemer.... Jeg tænkte af en eller anden grund at du ville købe en brugt han havde stående.
Tag den bedste pris du kan få for din gamle.  Skulle der komme nogen garanti problemer, kan du få dem ordnet ved en anden mærke forhandler.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Damage

  • Gæst
Re: motor gården i svenstrup
« Svar #8 Dato: December 30, 2007, 12:31:17 pm »
Jeg kender ikke den forhandler, men køber du motorcyklen fra ny kan der vel ikke være nogle problemer med garanti.

Alle har en mening om en forhandler og der er nok ikke mange som ikke kan fortælle en historie om en forhandler. Jeg kan da fortælle
at mine to første motorcykler købte jeg fra ny hos MC Hjørnet som er en MEGET kendt og udskældt forhandler i Kbh...og jeg har ikke
haft nogle problemer med hverken service eller garanti.

 

BzrK

  • Wannabe
  • Indlæg: 2
Re: motor gården i svenstrup
« Svar #9 Dato: December 30, 2007, 05:37:21 pm »
jeg kommer selv fra svenstrup, og anbefaler hvertfald ikk dem hvis man skal have noget bestilt hjem eller have kikket på noget for de overholder aldrig deres aftaler og jeg har været der mange gange og de fyrer ikk andet end BS af, jeg har derefter valgt af vælge en anden mekker

mcbundy

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 69
Re: motor gården i svenstrup
« Svar #10 Dato: December 30, 2007, 06:07:35 pm »
tak for jeres input alle sammen...jeg har snakket med ham der solgte mig min nuværende mc og han kan godt matche motorgårdens tilbud så nu handler jeg hos en forhandler som jeg kender og stoler på.
pyt med der er en times køre tid ned til ham bare der er styr på sagerne.

nu må der squ gerne blive forår så jeg kan komme ud og trille på en v2 ..godt nytår alle sammen