Forfatter Emne: Assistance til skift af fjedre  (Læst 2570 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sigurd.b

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 154
Assistance til skift af fjedre
« Dato: August 22, 2014, 11:12:48 am »
Hey SVrider.dk!

Jeg købte et sæt hyperpro fjedre af en bruger herinde, men jeg synes umiddelbart, det virker som et stort projekt at give sig i kast med, i og med jeg ikke har skruet på en motorcykel før. Jeg ville derfor høre, om der er én med erfaring, der kunne være interesseret i, mod betaling, at give en hånd med og hjælpe mig med at skifte fjedre og olie i forgaflerne og fjeder på bagstøddæmperen?

Cyklen er en 2005 SV650S
« Senest Redigeret: August 22, 2014, 11:15:35 am af Sigurd.b »

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Assistance til skift af fjedre
« Svar #1 Dato: August 22, 2014, 11:45:13 am »
Og du er fra.....
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Sigurd.b

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 154
Sv: Assistance til skift af fjedre
« Svar #2 Dato: August 22, 2014, 12:21:57 pm »
Undskyld, det er selvfølgelig en vigtig pointe at få med.. Jeg bor på Nørrebro i København :).

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Assistance til skift af fjedre
« Svar #3 Dato: August 23, 2014, 11:48:59 am »
Gaflen er ikke nogwt problem, men har ikke noget til at presse fjederen på bagdæmperen. Prøv at hør Sajmon han er ikke dyr og ved hvad han laver
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Assistance til skift af fjedre
« Svar #4 Dato: August 23, 2014, 07:01:52 pm »
Jeg er godt nok selv motorcykelmekaniker og ville godt give en hånd, evt på gds-kbh på nørrebro ellers har en god ven som også er udlært motorcykelmekaniker sit eget værksted ude i gladsaxe og hjælper også gerne...

Men som skrevet kan du høre Sajmon, men hvis i ikke får det til at pase sammen er du velkommen til at smide en besked..

Mvh.
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Sigurd.b

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 154
Sv: Assistance til skift af fjedre
« Svar #5 Dato: August 30, 2014, 09:26:48 am »
Jeg fik Sajmons hjælp i går, og min Grisling har nu ny affjedring :). Nu mangler jeg bare en ordentlig tørvejrsdag, så jeg for alvor kan komme ud at lege  :orkester: