Forfatter Emne: I dag er det Jannik's fødselsdag...  (Læst 8246 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: I dag er det Jannik's fødselsdag...
« Svar #30 Dato: Februar 12, 2007, 03:07:49 pm »
Takker alle sammen!!! :wink: :wink:

Jeg svarer først nu da Cecilie gav mig en uge i Luxussommerhus med spabad og det hele i føs´dagsgave!!! :respekt:

Det var sgu fedt at komme lidt væk fra hverdagen og bare nyde det med vores lille familie + hundebassen. :thumbsup:
Lige et forsinket x 4 dages tillykke  :lol:

Og nej Rubin jeg ville nu helst være fri for at de Evangelist tosser kommer rendende, selv om det skulle være for at aflevere gaver... :club:
Den bedste gave fra dem ville være at de holdte sig helt væk og evt flyttede til den nykomne ø nede ved klinten. :lmao:
Hvis bare du gi´r dem ejerpantebrevet på godset i indmeldelsesgebyr, så kan du da sikkert godt lige få lov at låne forsamlingshuset af dem og holde en fest for os :thumbsup:,  en enkelt gang i hvert fald men så skal du nok også betale fremover :lol:  :lmao:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: I dag er det Jannik's fødselsdag...
« Svar #31 Dato: Februar 12, 2007, 03:10:44 pm »
Og nej Rubin jeg ville nu helst være fri for at de Evangelist tosser kommer rendende, selv om det skulle være for at aflevere gaver... :club:
Den bedste gave fra dem ville være at de holdte sig helt væk og evt flyttede til den nykomne ø nede ved klinten. :lmao:
Hvis bare du gi´r dem ejerpantebrevet på godset i indmeldelsesgebyr, så kan du da sikkert godt lige få lov at låne forsamlingshuset af dem og holde en fest for os :thumbsup:,  en enkelt gang i hvert fald men så skal du nok også betale fremover :lol:  :lmao:

Og så lige en gang til, for os der fatter hat af hvad i snakker om  :huh: :huh: :huh: Er Faderhuset ved at købe Jannik ud eller hvad??
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: I dag er det Jannik's fødselsdag...
« Svar #32 Dato: Februar 12, 2007, 03:11:21 pm »
Jeg hook'er mig også på de langsomme - Tillykke gamle dreng :)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: I dag er det Jannik's fødselsdag...
« Svar #33 Dato: Februar 12, 2007, 05:40:42 pm »
Tillykke ... hvornår er der fest på gården ....  8)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: I dag er det Jannik's fødselsdag...
« Svar #34 Dato: Februar 12, 2007, 06:14:23 pm »
Og så lige en gang til, for os der fatter hat af hvad i snakker om  :huh: :huh: :huh: Er Faderhuset ved at købe Jannik ud eller hvad??
Jeps, Gyllegodset bliver det nye kristne-ungdomshus .......  :loser:

Så Jannik må hellere se at holde en fest inden det er for sent  :lol:


(ej, jeg ved ik´ helt hvad Evangelist er og ved ik helt om de selv ved hvad de er, men der er i hvert fald en gut der har forstand på forretning og hjernevask, sådan en lidt kristen imam agtig fætter, og han hjernevasker så en masse andre og får dem til at købe ejendomme i hans sekts navn og de er rimelig glade for at bo omkring Jannik  :club: :lmao: :lmao: )
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad