Forfatter Emne: "Potte" til sv650N  (Læst 5318 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

svtøz

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 74
    • http://www.blåbjerg-mc.dk/
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #15 Dato: April 14, 2008, 02:47:35 pm »
Og det er????
Har købt en komplet "ny" brugt udstødning, som der må saves i  :D

hvilken potte har du så kig på..... skal vi høre dig derude... eller er du på den anden side af broen
Jeg har sørme købt en komplet "ny" brugt potte, skal jo kun bruge forrøret og så skal der en termignioni på,Ja jeg kommer til at larme godt og grundigt i det vestjyske :twisted:
"Ethvert menneske er idiot fem minutter hver dag. Klogskab består i ikke at overskride denne grænse”

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #16 Dato: April 14, 2008, 04:06:32 pm »
Og det er????
Har købt en komplet "ny" brugt udstødning, som der må saves i  :D

hvilken potte har du så kig på..... skal vi høre dig derude... eller er du på den anden side af broen
Jeg har sørme købt en komplet "ny" brugt potte, skal jo kun bruge forrøret og så skal der en termignioni på,Ja jeg kommer til at larme godt og grundigt i det vestjyske :twisted:

er der ikke lov for den slags derover,,,,, køerne bliver jo skræmt :lmao:
nu med yamaha fz1 2008

svtøz

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 74
    • http://www.blåbjerg-mc.dk/
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #17 Dato: April 16, 2008, 03:30:25 pm »
Og det er????
Har købt en komplet "ny" brugt udstødning, som der må saves i  :D

hvilken potte har du så kig på..... skal vi høre dig derude... eller er du på den anden side af broen
Jeg har sørme købt en komplet "ny" brugt potte, skal jo kun bruge forrøret og så skal der en termignioni på,Ja jeg kommer til at larme godt og grundigt i det vestjyske :twisted:

er der ikke lov for den slags derover,,,,, køerne bliver jo skræmt :lmao:
Nej da ingen lov, det er lige som med momsen... den kender vi heller ikke herovre. :lmao:Så snart du har krog på din bil ophører alle de regler og love i kender på jeres ø  :innocent:
"Ethvert menneske er idiot fem minutter hver dag. Klogskab består i ikke at overskride denne grænse”