Forfatter Emne: Farsø MC, Farsø  (Læst 15898 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Palle

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
  • Bike: Sv650S
Farsø MC, Farsø
« Dato: Juni 09, 2005, 12:31:09 pm »
Jeg har indtil videre besøgt forretningen/værkstedet 4 gange ved køb af min SV'er samt servicebesøg.
Alle gange har jeg været meget tilfreds med behandlingen. Jeg føler mig godt behandlet og servicen på MC'en har været tip-top.

Ejeren hedder Gert og tager sig personligt af langt de fleste kunder. Gert er meget tillidsvækkende og virker fornuftig - desuden er han til at lave en god handel med.

Motorgården i Svenstrup lovede i 2003 at have en ny SV650S klar til mig, men da jeg ringede og ville aftale afhentining + kontant betaling var den pludselig væk... så derfor undgår jeg helst dem.

Selvom jeg bor I Aalborg kører jeg gerne til Farsø ... via Nibe ud over bakker igennem skove og sving..... En sand fornøjelse hele vejen derned og hjem igen  :lol:


http://www.farsoemc.dk
Palle, Aalborg - Silver SV650S-03 Mods:  JMV kåbe, undertail og hugger. Sædeskal, Fuld Akrapovic titanium, Tre-mod, Hyperpro forgaffelfjedre, hvide blink mm.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Farsø MC, Farsø
« Svar #1 Dato: Juni 09, 2005, 01:12:40 pm »
Jeg kan kun tilslutte mig de pæne ord.. Det var Farsø MC, der hjalp mig med at bestille min nye tank, selvom min cykel hverken er købt eller serviceret hos dem.. Jeg tror nu nok, jeg ved hvor jeg tager hen næste gang, der skal laves service :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

pling

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 260
  • SV 650S - 1999
Re: Farsø MC, Farsø
« Svar #2 Dato: Februar 07, 2007, 08:59:25 am »
Glad for at høre jeres lovord om Farsø MC. Jeg bor selv lidt syd for Aalborg, men bruger gerne Frankies MC i Randers eller Bikes And Parts (kun til stumper). Er der nogen herinde der har erfaringer med Bikes And Parts til rep.???
Rød SV 650 S - fuld Akrapovic titanium - jetkit - hævet tank - huller i luftfilter...... (er nu konens maskine)

Rød Aprilia RSV Mille 2003 (Min "nye" maskine)

Sort GSX-R250 toprestaureret 1992 (Sønnens maskine)

troelsk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 68
  • Sv650s K4
Re: Farsø MC, Farsø
« Svar #3 Dato: Februar 07, 2007, 07:32:24 pm »
kan kun tilslutte mig rosen af Farsø mc, har dog ikke handlet der endnu, men det kommer, rigtig flink fyr ham Gert!!! :thumbsup:

Motorgårdens kundeservice er ikke noget at skrive hjem om.... :? :|

vinding

  • Wannabe
  • Indlæg: 1
Re: Farsø MC, Farsø
« Svar #4 Dato: Marts 12, 2007, 07:32:14 pm »
har haft en offroader til rep. i Farsø , den satte sommetider ud og jeg fortalte også at der var svag gnist på tændrøret (prøvede med flere forskellige ) , efter et par dage ringede Gert og sagde at den skulle have ny karburator ?????
dette var ikke billigt men der var intet galt med tændingen åbenbart.jeg nåede knap 10 km. fra Farsø før den satte ud og der var ikke andet for at høre en anden . den endte hos Special , som efter en god time havde målt sig frem til at der var en løs forbindelse ( de havde fået de samme oplysninger med dårlig gnist osv ) den kørte hos mig i 3 år mere uden kny.
Jeg købte en anden maskine hos Bikes & parts , og får den serviceret og rep. der , det er en udemærket behandling
man får

elendil

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 54
Re: Farsø MC, Farsø
« Svar #5 Dato: Maj 18, 2007, 06:40:53 pm »
Hej,

Jeg var nede ved Farsø og få lavet 1000-service i morges. Alletiders service fra både Gert og ham mekkeren der ordnede den. Han havde tilsyneladende heller ikke noget imod at svare på dumme spørgsmål eller at blive begloet under hele seancen. Så vidt jeg læste mig frem til gik servicet efter bogen og han var ude og prøvekøre osv, og jeg synes også den går væsentligt bedre nu, så det er helt fjong.

Til gengæld er jeg ikke så forelsket i deres priser. Jeg synes 1800 er dyrt, men noget af det kommer også af at mekkeren tog en halv time mere end han brugte på den, og 250 kroner i reservedele for noget jeg måske har dekodet til at være co2-testeren... og så er det dæleme nogle dyre tests den foretager.

Så alt i alt glimrende service, både menneskeligt og mekanisk, men ikke ligefrem en foræring.

Med venlig hilsen,

-Kenneth Straarup

neckelmann

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 9
Re: Farsø MC, Farsø
« Svar #6 Dato: Maj 30, 2007, 08:56:43 pm »
Hej,

Jeg var nede ved Farsø og få lavet 1000-service i morges. Alletiders service fra både Gert og ham mekkeren der ordnede den. Han havde tilsyneladende heller ikke noget imod at svare på dumme spørgsmål eller at blive begloet under hele seancen. Så vidt jeg læste mig frem til gik servicet efter bogen og han var ude og prøvekøre osv, og jeg synes også den går væsentligt bedre nu, så det er helt fjong.

Til gengæld er jeg ikke så forelsket i deres priser. Jeg synes 1800 er dyrt, men noget af det kommer også af at mekkeren tog en halv time mere end han brugte på den, og 250 kroner i reservedele for noget jeg måske har dekodet til at være co2-testeren... og så er det dæleme nogle dyre tests den foretager.

Så alt i alt glimrende service, både menneskeligt og mekanisk, men ikke ligefrem en foræring.

Med venlig hilsen,

-Kenneth Straarup

X2

Har også lige fået 6½'eren 1000-km serviceret dernede, hvor jeg i øvrigt også købte den.
SV650SAK7, sort, orig. symaskinepotte

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Farsø MC, Farsø
« Svar #7 Dato: Juni 09, 2007, 01:29:04 am »
Har lige købt en SV 650N dernede i går, jvf. http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=6826.0.

Indtil videre har det været et smertefrit forløb. Skal hente den på mandag, men regner da ikke med at niveauet af servicen har ændret sig der :)

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Farsø MC, Farsø
« Svar #8 Dato: August 16, 2007, 08:30:49 pm »
Jeg havde længe kigget efter en større V2´er og ville egentlig helst have noget Italiensk, men prisen og gensalgsværdien på sådan en fætter kræver en ægte enthusiast med mere lyst til at skrue end jeg har.
Så jeg bestemte mig for en SV1000N pga. motoren og prisen (Rødhætte syntes osse at 110K var rigeligt !).

I starten osede jeg lidt hos Motorgården og var faktisk ved at handle dér, men nu var SVN´en udsolgt hos importøren  :dead:
Han lovede at undersøge om der stod en ved en anden forhandler, men jeg hørte ikke fra ham som lovet.

Hmm, så ringede jeg selv lidt rundt og fik fat i Gert fra Farsø, som lige havde een tilbage  :D
Jeg kunne ikke se cyklen, da den stod i en papkasse, men hans mekaniker havde også en K7, og den blev jeg tilbudt en tur på.
Vi fik lavet en handel, og nu er jeg godt tilfreds med at have handlet dér.
Jeg fik cyklen leveret til aftalt tid, og nu har den været til første service.
Mekanikerne svarer iøvrigt beredvilligt på tekniske spørgsmål, og jeg føler servicen er i top på stedet.
Hos Farsø MC er jeg ikke rendt ind i den arrogance, som jeg er stødt på andre steder i landet, og jeg tør godt anbefale stedet til andre   :thumbsup:

Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...