Forfatter Emne: Blinklys på lille nrpladeholder  (Læst 3138 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mr.Sv

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
Blinklys på lille nrpladeholder
« Dato: Februar 23, 2012, 11:17:14 am »
Jeg vil have den lille nrplade holder på og tænker så på hvor blinklys skal monteres ? jeg har ikke cyklen hjemme endnu. Samt hvor køber jeg en lille bagskærm (hugger?) gerne i sort, så jeg ike får en våd ryg :-)
Sv1000N K6

Southpole

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 18
Sv: Blinklys på lille nrpladeholder
« Svar #1 Dato: Februar 23, 2012, 12:00:52 pm »
Blinkene monteres på nr plade holderen øverst i hver side. Der er et hul i hver side hvor du jokker blink-enderne igennem og spænder dem fast med en møtrik bagefter på indersiden af holderen. (Aner ikke om det her gav nogen mening :) )

Huggeren kan jeg ikke hjælpe med, ved nogle køber uoriginalt og sparer nogle penge, måske det er en idé for dig siden din sv'er er sort - så skal du ikke ud og fuske med vild omlakering for at få den til at passe i farven.

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Blinklys på lille nrpladeholder
« Svar #2 Dato: Februar 23, 2012, 12:18:15 pm »
En hugger hjælper ikke på at du ikke får våd ryg.....
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Mormad

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 381
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
Sv: Blinklys på lille nrpladeholder
« Svar #3 Dato: Februar 23, 2012, 12:25:29 pm »
En hugger hjælper ikke på at du ikke får våd ryg.....

Nej, den holder mere bagdæmperen tør. Jeg kan trøste dig med, at en kæreste bagpå fanger det meste af skidtet. Og hvis du vil have en fin billig hugger kan jeg anbefale ricambiweiss, som jeg fandt på ebay. Kommer i ulakeret hvid og har en udmærket pasform. Og min kostede en brøkdel af andre mærker.
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683

Mr.Sv

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
Sv: Blinklys på lille nrpladeholder
« Svar #4 Dato: Februar 23, 2012, 12:26:16 pm »
Jeg forstod det med at montere, det lyder jo nemt. men hvad gør man så for at ikke jeg og konen bagpå bliver våde ? Jeg kan se andre kører med de små skærme, men hvis de kun er til pynt så er jeg lost!
Sv1000N K6

Mormad

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 381
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
Sv: Blinklys på lille nrpladeholder
« Svar #5 Dato: Februar 23, 2012, 12:32:55 pm »
Nummerpladen tager stadig det værste. Min kæreste er blevet strintet lidt på ryggen (ingen kommentarer, tak), men det er ikke meget og kun ved meget våd og beskidt vejbane og meget høj fart. Altså motorvej i regnvejr. Og det kan en vask (mc og tøj) klare.
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683

Mr.Sv

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
Sv: Blinklys på lille nrpladeholder
« Svar #6 Dato: Februar 23, 2012, 12:59:54 pm »
En hugger hjælper ikke på at du ikke får våd ryg.....

Nej, den holder mere bagdæmperen tør. Jeg kan trøste dig med, at en kæreste bagpå fanger det meste af skidtet. Og hvis du vil have en fin billig hugger kan jeg anbefale ricambiweiss, som jeg fandt på ebay. Kommer i ulakeret hvid og har en udmærket pasform. Og min kostede en brøkdel af andre mærker.

hmm, kunne ikke finde den derinde på deres side, eller via ebay. Kun undertray til ca 30 euro .. Men er det næsten det samme ?
Sv1000N K6

Mormad

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 381
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
Sv: Blinklys på lille nrpladeholder
« Svar #7 Dato: Februar 23, 2012, 01:59:45 pm »
En undertray er den "inderskærm", som sidder nedenunder sædet, altså en form for sædebund. En hugger er en bag- og kædeskærm, som sidder oven på bagsvinger/hjul. Gav det mening?
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683

Mr.Sv

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
Sv: Blinklys på lille nrpladeholder
« Svar #8 Dato: Februar 23, 2012, 02:14:20 pm »
En undertray er den "inderskærm", som sidder nedenunder sædet, altså en form for sædebund. En hugger er en bag- og kædeskærm, som sidder oven på bagsvinger/hjul. Gav det mening?

Ja tak, det gjorde det :-)
Sv1000N K6