Forfatter Emne: SVrider.dk i Touring Nyt  (Læst 16072 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
SVrider.dk i Touring Nyt
« Dato: Juni 27, 2010, 10:28:25 pm »
Hejsa,

Jeg har gået og puslet lidt med denne tanke et stykke tid - og nu er det så tid til at lufte den :innocent: Har der tidligere været dialog om, at liste SVrider.dk i Touring Nyts sektion under Klubber. Jeg har nu set flere "online klubber" skrive deres indlæg - og jeg tænkte - hvorfor ikke SVrider? Jeg syntes det kunne være en super tiltag, men hvad siger I andre, "de gamle" og formanden :)


« Senest Redigeret: Juni 27, 2010, 10:29:56 pm af TOB »
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #1 Dato: Juni 27, 2010, 10:37:33 pm »
hvis der ikke skal nogen form for betaling synes jeg det er fair nok - dog vender jeg det med de andre admins

Godt forslag  :thumbsup:
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #2 Dato: Juni 27, 2010, 10:54:20 pm »
hvis der ikke skal nogen form for betaling synes jeg det er fair nok - dog vender jeg det med de andre admins

Godt forslag  :thumbsup:

Betaling... det mener jeg ikke der er i den sektion.
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #3 Dato: Juni 28, 2010, 09:00:51 am »
Glimrende ide. Vi har været i på klubsiderne en gang for lang tid siden, men bare klø på.
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #4 Dato: Juni 28, 2010, 09:27:01 am »
Det lyder da som en god ide med lidt opmærksomhed :-) Man kan jo kun håbe på at der komme endnu flere kloge hoveder ind på forum!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #5 Dato: Juni 28, 2010, 09:36:16 am »
Glimrende ide. Vi har været i på klubsiderne en gang for lang tid siden, men bare klø på.
bare klø på siger du......det er sgu formanden der skal skrive derinde  :mrgreen:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #6 Dato: Juni 28, 2010, 10:49:36 am »
Glimrende ide. Vi har været i på klubsiderne en gang for lang tid siden, men bare klø på.
bare klø på siger du......det er sgu formanden der skal skrive derinde  :mrgreen:

Jeg vil da ikke dræbe det gode initiativ.
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #7 Dato: Juni 28, 2010, 09:51:48 pm »
Heh! Jeg tager kontakt til dem for at høre de nærmere omstændigheder  :)

Edit 22.00: Done. Poster deres svar her i denne tråd.
« Senest Redigeret: Juni 28, 2010, 10:01:05 pm af TOB »
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #8 Dato: Juli 01, 2010, 12:08:45 am »
 :thumbsup:
Jeg har haft samme tanke et par gange, men har ikke fået rykket på det endnu. Så godt at se du tager føretrøjen på og spreder budskabet.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #9 Dato: Juli 01, 2010, 02:45:54 pm »
Så er der svar fra MC Touring Club Danmark vedrørende indlæg på klubsiderne i Touring Nyt.

Modtager af indlæg: Gunnar Skrydstrup <gs [at] mctc.dk>
Deadline: 1 måned før Touring Nyt er ude. Næste blad lander den 6. august 2010 og deadline er derfor 6. juli 2010.
Logo: Bedst mulige opløsning og i JPG-format.
Adresse: Det vil så være www.SVrider.dk
Kontaktperson: Ikke nødvendigt, men må gerne komme på. Oftest formanden.
Antal tegn: Ikke så vigtigt. De redigerer så det passer, hvis der er for meget.
Indhold af indlæg: Skal være informerende således andre kan have glæde af at læse det. Skal holdes i en sober tone (der røg så indholdet i "Sjov, spas og generel spam" fra :wink: ) Det kunne være info om: Bulderdag, Køredage og som det seneste Skruedagen. Måske også lidt info om de seneste indlæg i Teknik, Modifikationer og Guider. Altså alment informerende om SVrider og de aktiviteter der kører. Ole viste mig, at der er knapt 1500 registrerede brugere - det er der ikke mange der kan prale af.

Jeg blev samtidig informeret om, at man påtænker at nedlægge klubsiderne i selve bladet, så der er plads til mere redaktionelt stof. De vil så blive flyttet ud på hjemmesiden i stedet for. Så skal vi lige nå at få et indlæg med i den trykte udgave - så skal det nok snart være.
« Senest Redigeret: Juli 01, 2010, 02:48:12 pm af TOB »
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Mads | Hvidovre

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 169
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #10 Dato: Juli 01, 2010, 03:28:27 pm »
Initiativtager må fortsat bære fanen højt, og straks gå igang med et udkast til beskrivelsen af SVRider.DK :D :D :D

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #11 Dato: Juli 11, 2010, 11:56:31 am »
Nu skal der sgu ske lidt i den her sag, så jeg har lavet det første udkast!

SVRider.dk er et internetbaseret community som henvender sig til alle ejere af Suzukis SV-model. Om du ejer en ældre SV 650 fra 1999 eller en splinterny SV 1000 er du mere end velkommen!

Omdrejningspunktet er forummet på www.svrider.dk hvor der er næsten 1500 medlemmer. På forummet er det muligt, at få tekniske råd og vejledning, ligesom der ligger vejledninger til forskellige modifikationer samt justeringer. Derudover er der mulighed for, at arrangere fællesture m.m.

Udover forummet bliver der også afholdt fælles skruedage, bulderdage (hvor der leges med dB-måler og udstødninger) samt fællesture hvor der er mulighed for, at få sat ansigter på medlemmerne man har skrevet sammen med i løbet af året.

Der er altid muligt, at få hjælp og der er en hyggelig tone, så skynd dig ind, og besøg Danmarks hyggeliste forum! Vi har både plads til nybegyndere og garvede gør-det-selv-mcister


Kom med inputs, rettelser eller andet godt.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

claus 1000 exmc

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 361
    • www.exterminators.dk
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #12 Dato: Juli 11, 2010, 12:05:49 pm »
nu spørg jeg så på min vanlige måde, så lov mig nu ikke at blive fornærmet  :grin:

hvorfor er det at vi skal have vores forum i touring nyt ?
 
 Det her forum har virket fint uden at vi har reklameret for det men bare på mund til mund, jeg mener ikke det er en god ide at få det for offentligt frem, da det bare ender med at være MCG.
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

 how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.
 
Bane : noget Kawaski

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #13 Dato: Juli 11, 2010, 12:39:23 pm »
nu spørg jeg så på min vanlige måde, så lov mig nu ikke at blive fornærmet  :grin:

hvorfor er det at vi skal have vores forum i touring nyt ?
 
 Det her forum har virket fint uden at vi har reklameret for det men bare på mund til mund, jeg mener ikke det er en god ide at få det for offentligt frem, da det bare ender med at være MCG.
Fordi der kører rigtig mange rundt derude, der ikke aner at de ressourcer der er herinde, findes.

Bare fordi der er mange brugere, er det ikke ens betydende med at det hele bliver lort og lagkage. Det er et spørgsmål om, at der i forvejen er et godt miljø nogle fornuftige moderatorer, hvilket jeg mener der er herinde :)

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #14 Dato: Juli 11, 2010, 09:38:43 pm »

Bare fordi der er mange brugere, er det ikke ens betydende med at det hele bliver lort og lagkage. Det er et spørgsmål om, at der i forvejen er et godt miljø nogle fornuftige moderatorer, hvilket jeg mener der er herinde :)

Hygge

Nemlig! Vi kører den  :club:  :club: linje, og hvis der er nogen der spiller op så får de bare deres egen svinetråd...  :lmao: :lmao: :lmao:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing