Forfatter Emne: Anbefal en bagagebærer?  (Læst 3956 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Southpole

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 18
Anbefal en bagagebærer?
« Dato: Maj 13, 2013, 03:17:43 pm »
Jeg har tænkt mig at køre en tur til Østrig eller Sverige i sommerferien - men mangler egentlig en bagagebærer til min SV fra 2009. Er der nogen der kan anbefale en? Og er der nogen chance for at købe en der ikke koster 1000 kroner? Synes det er urimeligt mange penge for noget så simpelt. Måske der sidder en derude der vil af med deres egen brugte? Eller ligefrem leje den ud for en uge til sommer? :)

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Anbefal en bagagebærer?
« Svar #1 Dato: Juni 04, 2013, 11:13:27 pm »
Jeg har tænkt mig at køre en tur til Østrig eller Sverige i sommerferien - men mangler egentlig en bagagebærer til min SV fra 2009. Er der nogen der kan anbefale en? Og er der nogen chance for at købe en der ikke koster 1000 kroner? Synes det er urimeligt mange penge for noget så simpelt. Måske der sidder en derude der vil af med deres egen brugte? Eller ligefrem leje den ud for en uge til sommer? :)

Find et Givi Monorack eller tilsvarende. Ja, måske er det dyrere end en sportstaske og et par elastikker, men det er også 40 gange bedre, og du bliver gladere for det. DBA, eBay osv bugner med det. Ellers køb et nyt og sælg bagefter, eller find ud af at du bliver glad for det og behold det til næste gang du skal på tur.   (køb evt en brugt topboks og en ny cykel-specifik holder)
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Brix

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 958
Sv: Anbefal en bagagebærer?
« Svar #2 Dato: Juni 05, 2013, 07:42:30 am »
Jeg ville købe et SW-motech rack. Det er lille og ser ikke alt for grimt ud. Når topboksen skal på tager det 2 min, med en mønt eller skruetrækker.
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Sv: Anbefal en bagagebærer?
« Svar #3 Dato: Juni 05, 2013, 08:47:34 am »
Jeg har også SW Motech og den kan anbefales. Koster dog ca. 1000 fra ny.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

SVester

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 235
Sv: Anbefal en bagagebærer?
« Svar #4 Dato: Juni 05, 2013, 09:31:26 am »
Jeg har en givi top boks incl beslag jeg gerne vil sælge. Aner ikke hvad den er værd
Steffen Vester. GSX-R 750 K7 SWEEET