Forfatter Emne: Pacekeeper  (Læst 3792 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

veldorm

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 97
Pacekeeper
« Dato: November 09, 2007, 08:01:44 am »
Er der nogen der kører med det?
hvordan er det at køre med?
Er yamaha ikke et el orgel?  og Kawazaki er da nogle møggrimme sko som vi gik med i 80érne :-)

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Pacekeeper
« Svar #1 Dato: November 09, 2007, 06:03:02 pm »
Er der nogen der kører med det?
hvordan er det at køre med?

Øhh Hva er det  :huh:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

veldorm

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 97
Re: Pacekeeper
« Svar #2 Dato: November 09, 2007, 06:11:02 pm »
Er yamaha ikke et el orgel?  og Kawazaki er da nogle møggrimme sko som vi gik med i 80érne :-)

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Pacekeeper
« Svar #3 Dato: November 09, 2007, 11:05:47 pm »
hmm,,, ikke for meget tingel tangel på min,,,,
nu med yamaha fz1 2008

Majse

  • Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Pacekeeper
« Svar #4 Dato: November 10, 2007, 12:44:41 pm »
Tror det eneste tidspunkt hvor det vil være fedt nok at have på dyret er når man kører ned gennem tyskland.. Herhjemme får du ikke brug for det...

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Pacekeeper
« Svar #5 Dato: November 10, 2007, 03:57:23 pm »
har selv kigget på en - kunne være nice når jeg tager motorvejen fra helsingør til kbh
men pga de andre hoveder der føre biler - læser avis - plukker øjnbryn/næsehår - snakker i mobil - løser soduku/krydsogtværs - og hvad man nu ellers kan dræbe tiden om morgenen på en kedelig motorvej... køre jeg aldrig med jævn hastighed længere strækninger af gangen....
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Pacekeeper
« Svar #6 Dato: November 11, 2007, 12:40:08 pm »
har selv kigget på en - kunne være nice når jeg tager motorvejen fra helsingør til kbh
men pga de andre hoveder der føre biler - læser avis - plukker øjnbryn/næsehår - snakker i mobil - løser soduku/krydsogtværs - og hvad man nu ellers kan dræbe tiden om morgenen på en kedelig motorvej... køre jeg aldrig med jævn hastighed længere strækninger af gangen....

Hørt !!! ... ohh du glemte .... hælder kaffe op, lægger makeup, ser tv, roder med deres GPS, skriver sms'er, barbere sig, leger "et hjul på den hvide stribe" så jeg kan se hvem der kører langsomt. Der er nok at tage sig til i kø'en ....  :loser:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Pacekeeper
« Svar #7 Dato: November 22, 2007, 11:01:18 am »
Havde en på min gamle cykel, men skal jeg være helt ærlig, så blev den aldrig rigtig brugt! Købte den inden en klubtur til holland, men selv ned gennem tyskland, var der ofte alt for meget trafik til at det rigtigt blev brugt! (en flok drengerøve, så farten var aldrig helt konstant!!  8)) Ikke 1200 spir værd efter min mening! -men du kan jo prøve at starte med den billigere løsning med plast dimsen fra louis , og se om det er noget for dig!
kilosvin med div udstyr...

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Pacekeeper
« Svar #8 Dato: Januar 15, 2008, 09:34:04 pm »
Og så er der også den helt billige gør-det-selv løsning : http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=1822.0
Faldt lige over den tråd her, og kom i tanke om den gamle  :D

Jeg har brugt den i ny og næ og den er faktisk til at holde ud..... på trods af at den tager lidt plads på håndtaget :undecided:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta