Forfatter Emne: Vordingborg MC  (Læst 7742 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

bowman76

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
  • Jute per dei gratiam
Vordingborg MC
« Dato: Maj 17, 2010, 06:51:12 pm »
Min RF600R brugte alt, alt for meget benzin, hakkede i de lave omdrejninger og kunne være svær at starte. Så jeg ville gerne have den målt og kørt på rullefelt. Jeg ringede rundt til bl.a. Enghave Motor, hor jeg stort set fik at vide, at jeg kørte på noget gammelt lort, men at jeg da kunne komme ind med den og så kunne de da kigge lidt på den. Nej, tak til den tone over telefonen.
Så ringede jeg til Vordingborg MC og her var tonen helt anderledes. Virkelig rigtig "Hvad kan vi gøre for dig"-agtigt. Efter lidt sludren frem og tilbage, endte jeg med at køre den derned. Dagen efter ringede de derfra, og sagde, at nåleventilerne på karbonaderne var slidt helt ovale. De ville koste 500 kr. pr. stk at skifte. De kunne sagtens rulleteste den og justere den nogenlunde ind, men det ville aldrig blive optimalt. Så de ville bare lige høre, hvad jeg gerne ville have gjort. Jeg sagde selvf. de skulle skiftes og bagefter på felt.

Det kostede godt 4500 kr. incl. reservedele, indjustering, rulletest og arbejdstimer, og jeg er nu godt kørende.

Herfra skal lyde en stor tak og ros til Vordingborg MC for en superservice. Jeg fik virkelig følelsen af, at kunden er i fokus og at ingen spørgsmål er for dumme.

P.S Kaffen er heller ikke dårlig  :blink:

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Sv: Vordingborg MC
« Svar #1 Dato: Maj 17, 2010, 08:53:08 pm »
Fedt med en ordentlig oplevelse, ofte skriver folk kun deres negative oplevelser.

 :respekt:  til dem
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Vordingborg MC
« Svar #2 Dato: Maj 18, 2010, 08:13:36 am »
Fik min serviceret 12.000 km og vinteropbevaret...og jeg kan kun rose dem for den fine behandling jeg fik hele vejen igennem. Og ja de forstår
at sætte kunden i centrum uden at være "karl smart"   :thumbsup:

Min SVoger var den som fik mig overtalt til Vordingborg MC...netop fordi han syntes at han havde en rigtig god oplevelse med dem...på samme måde
som du selv har oplevet

Og ja..dejligt at nogen gider skrive om de gode oplevelser  :thumbsup:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Sv: Vordingborg MC
« Svar #3 Dato: April 26, 2011, 10:28:59 pm »
Jeg fik lavet service dernede idag. Dækkene blev skiftet til BT-021 og i det hele taget var det en god fornemmelse at være der. Jeg kommer klart igen - selvom der er et stykke vej at køre :)
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: Vordingborg MC
« Svar #4 Dato: April 27, 2011, 04:42:18 pm »
Vi ER bare flinke i Vordingborg. End og story  :orkester:

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Vordingborg MC
« Svar #5 Dato: April 28, 2011, 12:24:28 am »
Også kun thumpsup herfra. Meget service minded!
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)