Forfatter Emne: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.  (Læst 6529 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Sv: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Svar #15 Dato: Juni 30, 2010, 03:19:24 pm »
...You may love your motorcycle, but I love you and hence you can not have one! This email carries a curse, send it to all your new motorcycle buddies or you won't get laid for the rest of the year...
wait.. what?

så du skal sende den "curse" videre? en større trusel vil ok være hvis hun selv tog kortet og i skulle deles om den ;)
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Balk

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Sv: Hun skulle ikke have taget på forretningsrejse.
« Svar #16 Dato: Juli 02, 2010, 12:56:34 pm »
Ahhh hun har en god portion humor, så den curse tager jeg ikke så alvorgeligt  :hand:

...You may love your motorcycle, but I love you and hence you can not have one! This email carries a curse, send it to all your new motorcycle buddies or you won't get laid for the rest of the year...
wait.. what?

så du skal sende den "curse" videre? en større trusel vil ok være hvis hun selv tog kortet og i skulle deles om den ;)

Hvis du så hende køre bil ville du aldrig have udtalt at hun skulle tage et mc-kort, for slet ikke at tage højde for at jeg på ingen måde har tænkt mig at dele min grisebasse!  :D Hun må nøjes med at være lækker bagpå...