Forfatter Emne: Psycho-Joe i creme/brun berlingo (?)  (Læst 8107 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Psycho-Joe i creme/brun berlingo (?)
« Svar #15 Dato: Juni 28, 2007, 03:20:27 pm »

må jeg tilføje Suzuki Wagon R til listen over køretøjer (ejere) man skal passe på i trafikken... Hold afstand

Til gengæld accellerer de circa kun lige så hurtigt som en pølsevogn, så hvor meget kan de overraske en ;)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

william

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 14
Re: Psycho-Joe i creme/brun berlingo (?)
« Svar #16 Dato: Juni 28, 2007, 04:34:01 pm »
Ja jeg er jo så ikke en rigtig mand, har været den lykkelige ejer af en Kangoo. Men til gengæld har jeg tit moret mig over rigtige mænd der har stået og skilt en barnevogn til atomer, vendt og drejet en liste på 2.2 m for at få plads til den i deres (rigtige biler).Mens jeg har brugt 10 sek på at pakke bil, kørt hjem, taget mc, og kørt en tur. Den rigtige mand er samtidig, temmelig sikkert nået hjem i carporten og er ved at samle barnevognen og og tage listen ud, som nu er blevet 2 x 1,1 m, for at kunne være i bilen.

LAD FORNUFTEN SEJRE ! 



Mvh

En fornuftig (mand) 

   
« Senest Redigeret: Juni 28, 2007, 04:36:35 pm af william »

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Psycho-Joe i creme/brun berlingo (?)
« Svar #17 Dato: Juni 29, 2007, 08:49:27 am »
Ja jeg er jo så ikke en rigtig mand, har været den lykkelige ejer af en Kangoo. Men til gengæld har jeg tit moret mig over rigtige mænd der har stået og skilt en barnevogn til atomer, vendt og drejet en liste på 2.2 m for at få plads til den i deres (rigtige biler).Mens jeg har brugt 10 sek på at pakke bil, kørt hjem, taget mc, og kørt en tur. Den rigtige mand er samtidig, temmelig sikkert nået hjem i carporten og er ved at samle barnevognen og og tage listen ud, som nu er blevet 2 x 1,1 m, for at kunne være i bilen.

LAD FORNUFTEN SEJRE ! 



Mvh

En fornuftig (mand) 

   
En fornuftig mand havde nok bare taget en trailer med i byggemarked :whipped:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: Psycho-Joe i creme/brun berlingo (?)
« Svar #18 Dato: Juli 15, 2007, 10:33:31 am »
nej en fornuftig mand havde en volvo 850 st m plads til 7 personer og en kassevogn til sine motorcykler. se så er der jo mulighedder for at kunne det hele og stadig have plads til alt det sjove :mrgreen: :mrgreen:
nu med gixxer 1000k8:o)

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Re: Psycho-Joe i creme/brun berlingo (?)
« Svar #19 Dato: Juli 19, 2007, 05:53:01 pm »
Ja jeg er jo så ikke en rigtig mand, har været den lykkelige ejer af en Kangoo. Men til gengæld har jeg tit moret mig over rigtige mænd der har stået og skilt en barnevogn til atomer, vendt og drejet en liste på 2.2 m for at få plads til den i deres (rigtige biler).Mens jeg har brugt 10 sek på at pakke bil, kørt hjem, taget mc, og kørt en tur. Den rigtige mand er samtidig, temmelig sikkert nået hjem i carporten og er ved at samle barnevognen og og tage listen ud, som nu er blevet 2 x 1,1 m, for at kunne være i bilen.

LAD FORNUFTEN SEJRE ! 



Mvh

En fornuftig (mand) 

   

How to feel manly in a mini van, the desperate dad's survival guide  :lmao:

Theis

Ex. SV650S ejer.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Psycho-Joe i creme/brun berlingo (?)
« Svar #20 Dato: Juli 19, 2007, 05:54:03 pm »
Ja jeg er jo så ikke en rigtig mand, har været den lykkelige ejer af en Kangoo. Men til gengæld har jeg tit moret mig over rigtige mænd der har stået og skilt en barnevogn til atomer, vendt og drejet en liste på 2.2 m for at få plads til den i deres (rigtige biler).Mens jeg har brugt 10 sek på at pakke bil, kørt hjem, taget mc, og kørt en tur. Den rigtige mand er samtidig, temmelig sikkert nået hjem i carporten og er ved at samle barnevognen og og tage listen ud, som nu er blevet 2 x 1,1 m, for at kunne være i bilen.

LAD FORNUFTEN SEJRE ! 



Mvh

En fornuftig (mand) 

   

How to feel manly in a mini van, the desperate dad's survival guide:lmao:


Det er kraftstejleme' sjovt, det dér...! :mrgreen: :mrgreen:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson