Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 6899 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Præsentation af folk
« Dato: Juni 01, 2005, 08:27:59 pm »


Hej drenge

Ejer af en SV1000 ( igår 1 uge gammel ) havde virkelig mine betænkeligheder med at købe den da jeg kun er 163 høj, men damn, jeg har ikke fortrudt at min mand overtalte mig til at købe den et sekund. Det er for fedt..  :D

Befriende at drøne derudad... glemmer tit at det bare er et lille drej på gashåndtaget og du er udenom.. Bliver nødt til at lægge bilen på hylden, og nyde tiden på cyklen...

Jeg er 30 år og har haft motorcykler før.. En CBR 600 F og en Suzuki GS 500 E - har så ikke kørt i 5 snart 6 år, og " troede " at jeg havde glemt hvordan man styrede den... men næææ nej.. det ligger der bare... Og godt for det...  8)

Jeg tænkte på hvor alle tøserne er herinde på SVrider.... Er der egentlig nogen... ???

Mange omdrejningshilsner
Majse

Vi ses en dag...

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Præsentation af folk
« Svar #1 Dato: Juni 01, 2005, 08:33:26 pm »
Citat fra: Majse

Hej drenge
........
Jeg tænkte på hvor alle tøserne er herinde på SVrider.... Er der egentlig nogen... ???


Hej, kan jeg jo så lige skynde mig at sige, nu jeg er her alligevel  :D

Jeg tror sådan cirka at du er tredje tøs herinde så vidt jeg ved, så nej det er ikke mange  :!:  :?

Men velkommen da...... og et stort tillykke med geden  8)
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Præsentation af folk
« Svar #2 Dato: Juni 01, 2005, 08:39:24 pm »
Citat fra: Hønse
Citat fra: Majse

Hej drenge
........
Jeg tænkte på hvor alle tøserne er herinde på SVrider.... Er der egentlig nogen... ???


Hej, kan jeg jo så lige skynde mig at sige, nu jeg er her alligevel  :D

Jeg tror sådan cirka at du er tredje tøs herinde så vidt jeg ved, så nej det er ikke mange  :!:  :?

Men velkommen da...... og et stort tillykke med geden  8)


Jamen mange tak...

Det er dælme ikke mange tøser... ?????

nå, men sådan er det jo.... Så må jeg jo bare finde de 2 andre...  :lol:

Hej Hej

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Præsentation af folk
« Svar #3 Dato: Juni 01, 2005, 09:08:00 pm »
Velkommen til Majse...
Skulle lige stille et par ? fra kæresten Hun er selv 165 og har betænkeligheder med SV1000. Af billedet ser det ud til det er en 05 du har (den er jo 1 cm lavere end 03 modellen).
Men det hun gerne vil vide er hvordan du lige grejer den, altså ved kryds osv???
Hun har ikke kortet endnu, men hun er jo pjattet med det, så der går nok ikke længe inden hun starter på køreskole :D  :D
Men fiananserene skal jo også være der til det, og det er jo ikke nemt når hun er studerende :(
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Præsentation af folk
« Svar #4 Dato: Juni 01, 2005, 10:25:17 pm »
Citat fra: LSJ
Velkommen til Majse...
Skulle lige stille et par ? fra kæresten Hun er selv 165 og har betænkeligheder med SV1000. Af billedet ser det ud til det er en 05 du har (den er jo 1 cm lavere end 03 modellen).
Men det hun gerne vil vide er hvordan du lige grejer den, altså ved kryds osv???
Hun har ikke kortet endnu, men hun er jo pjattet med det, så der går nok ikke længe inden hun starter på køreskole :D  :D
Men fiananserene skal jo også være der til det, og det er jo ikke nemt når hun er studerende :(


Hejsa og tak  :)

Jeg har lige lidt problemmer når jeg skal dreje til venstre vedkryds ( mest T-kryds ) ( kommer lidt for langt over i den højre side ) men jeg er sikker på at inden for meget kort tid, så er det ikke længere et problem... nu har jeg den sammen med min mand, så vi skiftes til at kører på den, og jeg har haft den i går og idag.. ( skod vejr - det blæste helt vildt begge dage da jeg skulle hjem fra køge af motorvej ) der var jeg ikke særlig tryg... smil... nå, men på de 2 dage jeg har kørt kan jeg klart mærke en forbedring.. det handler jo bare om ikke at dreje for meget på det håndtag når man skal dreje... Så jeg er sikker på at hun sagtens kan håndtere den..

du har ret... Det er en 05 ( kun 1 uge og 1 dag gammel...  ) dejligt.... Den første gang jeg sad på den ville jeg ikke have den.. Damn jeg følte den var mega stor og uhåndterlig.. men nej, den er ekstrem nem og kører .. det eneste minus er at jeg er så lille at jeg ikke kan kører med tanktaske... jeg ligger næsten på tanken... smil... ser nok sjovt ud for bilisterne med en lille gnom som mig på sådan en stor cykel... men for fanden det er fedt....

Jeg håber hun snart får kortet så hun også kan komme ud og kører med os andre og dermed en pige mere i gruppen... smil...

hils hende fra mig og sig at hun skal komme igang med kortet...

Med hensyn til financeringen, så ja, det koster da, men igennem Loyds skal jeg og min mand kun betale 3300 kr om året i forsikring . billigt ikk?

hej hej

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Præsentation af folk
« Svar #5 Dato: Juni 02, 2005, 11:12:43 am »
Citat fra: Majse
du har ret... Det er en 05 ( kun 1 uge og 1 dag gammel...  )


Du er sikker på det ikke er en K4? så vidt jeg ved blev der ikke importeret K5'ere til DK (da de ville have kostet 165K)
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Bongers

  • Gæst
Præsentation af folk
« Svar #6 Dato: Juni 02, 2005, 02:45:46 pm »
Citat fra: Majse
dejligt.... Den første gang jeg sad på den ville jeg ikke have den.. Damn jeg følte den var mega stor og uhåndterlig.. men nej, den er ekstrem nem
 :shock:  :roll:  :shock:  :roll:  :shock:

Målløs   :D  :lol:  :D

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Præsentation af folk
« Svar #7 Dato: Juni 02, 2005, 02:53:26 pm »
Citat fra: Bongers
Citat fra: Majse
dejligt.... Den første gang jeg sad på den ville jeg ikke have den.. Damn jeg følte den var mega stor og uhåndterlig.. men nej, den er ekstrem nem
 :shock:  :roll:  :shock:  :roll:  :shock:

Målløs   :D  :lol:  :D

 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Du har en styg tankegang Bongers,  :lol:  :lol:

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Bongers

  • Gæst
Præsentation af folk
« Svar #8 Dato: Juni 02, 2005, 02:57:24 pm »
Olfetrt – der tager du fejl, jeg komme fra et kristen hjem… eller noget  :?  :?  

Jeg skrev ikke noget – jeg læste kun hvad Majse har skrevet   :wink:  :wink:



Majse - Velkommen til, du skal ikke blive skræmt - alle de andre her inde er nu meget flinke…

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Præsentation af folk
« Svar #9 Dato: Juni 02, 2005, 03:00:38 pm »
:lol:  :lol:  :lol:
Velkommen Majse, og tillykke med jeres nye SV'er.

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Præsentation af folk
« Svar #10 Dato: Juni 02, 2005, 04:11:26 pm »
Citat fra: Bongers
Citat fra: Majse
dejligt.... Den første gang jeg sad på den ville jeg ikke have den.. Damn jeg følte den var mega stor og uhåndterlig.. men nej, den er ekstrem nem
 :shock:  :roll:  :shock:  :roll:  :shock:

Målløs   :D  :lol:  :D


 :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:
Det var nu ikke ment på den måde..  Ejjj hvor flovt... men ok, jeg kan da godt grine over det... Blev sgu lidt rød i hovedet.. men bare rolig ..... jeg kommer igen...  :D  :D  :D

Og du har vist en styg tankegang...  :lol:

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Præsentation af folk
« Svar #11 Dato: Juni 02, 2005, 04:13:40 pm »
Citat fra: Bongers
Olfetrt – der tager du fejl, jeg komme fra et kristen hjem… eller noget  :?  :?  

Jeg skrev ikke noget – jeg læste kun hvad Majse har skrevet   :wink:  :wink:



Majse - Velkommen til, du skal ikke blive skræmt - alle de andre her inde er nu meget flinke…


Det går nok....  :D jeg er vant til sådanne hentydninger/bemærkninger... Arbejder i et firma med 38 mænd og ene høne.. så jeg kan sagtens tage det... og jeg skal nok give igen når muligheden kommer...  :lol:  :lol:

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Præsentation af folk
« Svar #12 Dato: Juni 02, 2005, 04:14:47 pm »
Citat fra: Olfert
:lol:  :lol:  :lol:
Velkommen Majse, og tillykke med jeres nye SV'er.

Olfert


Hej Olfert

Takker...  :D

Hygge...

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Præsentation af folk
« Svar #13 Dato: Juni 02, 2005, 04:17:26 pm »
Citat fra: nyg
Citat fra: Majse
du har ret... Det er en 05 ( kun 1 uge og 1 dag gammel...  )


Du er sikker på det ikke er en K4? så vidt jeg ved blev der ikke importeret K5'ere til DK (da de ville have kostet 165K)


Øhhh nu blev jeg lidt usikker... Spørg min mand Moolex.. han ved det.. jeg kører bare på den... :mrgreen:

Ses

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Præsentation af folk
« Svar #14 Dato: Juni 02, 2005, 04:45:19 pm »
Citat fra: Majse
Citat fra: nyg
Citat fra: Majse
du har ret... Det er en 05 ( kun 1 uge og 1 dag gammel...  )


Du er sikker på det ikke er en K4? så vidt jeg ved blev der ikke importeret K5'ere til DK (da de ville have kostet 165K)


Øhhh nu blev jeg lidt usikker... Spørg min mand Moolex.. han ved det.. jeg kører bare på den... :mrgreen:

Ses

Sådan, godt Heidi ikke har kort, så ville hun garenteret ta den på jobbet :?

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta