Forfatter Emne: Bakkelukning  (Læst 15865 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Bakkelukning
« Svar #45 Dato: August 25, 2005, 06:31:38 pm »
Citat fra: Moolex(Christian)
du bliver nok nødt til at slette M&M da fru Moole er ude og lege krig, og jeg ikke tør spænde junior fast bagpå endnu :(  :(  :(  :(  :(
foruden det så bliver det garanteret pissenedvejr  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Hvad med at spænde ham fast med gaffa??? Barnepige??? stik ham en sort guld og smut??? Et eller andet...
Men du har ret, det bliver lortevejr!!! 22 grader og ingen regn!!! Lortevejr for dig Moolex  :twisted:  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Bakkelukning
« Svar #46 Dato: August 25, 2005, 06:41:16 pm »
Moolex kig lige her: www.kinagrill.dk



Muuaahahahaha :twisted:  :lol:  :lol:  :lol:  :mrgreen:  :mrgreen:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

junior

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
  • Ride Like There's No Tomorrow!!
Bakkelukning
« Svar #47 Dato: August 25, 2005, 07:09:25 pm »
Moolex(Christian) skrev:
du bliver nok nødt til at slette M&M da fru Moole er ude og lege krig, og jeg ikke tør spænde junior fast bagpå endnu      
foruden det så bliver det garanteret pissenedvejr  
 
Svea skrev:
Hvad med at spænde ham fast med gaffa??? Barnepige??? stik ham en sort guld og smut??? Et eller andet...
Men du har ret, det bliver lortevejr!!! 22 grader og ingen regn!!! Lortevejr for dig Moolex  


Ved sq ikke rigtigt om jeg har lyst til at blive spændt fast bag på moolex
og da slet ikke med gaffa   :lol:  :lol:  :lol:  så hellere noget med noget sort guld  :P  :P
TO RIDE OR NOT TO RIDE.. ?
that is a stupid question...

Nu med Daytona 675 ,SV 1000N og en DR-Z 400 SM  Life is great :o)


http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9136

Japri

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
Bakkelukning
« Svar #48 Dato: August 25, 2005, 09:32:37 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: Bongers
Løber også onsdag  :wink:

Thorsen ved jeg, har valgt andre frem for os :shock:  :shock:


Hvad!!!!! Hvem skal så stå for burn-outs, når vi ruller ind på Gaza striben? :cry:
It's better to burn out than to fade away!

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Bakkelukning
« Svar #49 Dato: August 25, 2005, 09:33:57 pm »
Jeg har endnu ikke besluttet hvad jeg gør på Mandag, det er jo med at nå det hele :?

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Bakkelukning
« Svar #50 Dato: August 25, 2005, 11:02:30 pm »
Citat fra: junior
Moolex(Christian) skrev:
du bliver nok nødt til at slette M&M da fru Moole er ude og lege krig, og jeg ikke tør spænde junior fast bagpå endnu      
foruden det så bliver det garanteret pissenedvejr  
 
Svea skrev:
Hvad med at spænde ham fast med gaffa??? Barnepige??? stik ham en sort guld og smut??? Et eller andet...
Men du har ret, det bliver lortevejr!!! 22 grader og ingen regn!!! Lortevejr for dig Moolex  


Ved sq ikke rigtigt om jeg har lyst til at blive spændt fast bag på moolex
og da slet ikke med gaffa   :lol:  :lol:  :lol:  så hellere noget med noget sort guld  :P  :P


Gaffaen: så du ikke ryger af, det kræver arme at sidde bag på mig!!
Sort guld: er for at du kan give dem skylden når du bliver køresyg, og gylper i hjelmen  :o  :o  :o  :o  :o


 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
   

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Bakkelukning
« Svar #51 Dato: August 26, 2005, 08:39:37 am »
Jeg har skrevet mig på din liste SVea.

Håber det er ok at jeg skriver lidt i dit indlæg. :oops:  :oops:  :roll:  :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Bakkelukning
« Svar #52 Dato: August 26, 2005, 09:56:54 am »
Citat fra: Jannik
Håber det er ok at jeg skriver lidt i dit indlæg. :oops:  :oops:  :roll:  :wink:

Når det er dig Jannik, så skriver du bare alt det du vil, og det glæder os, at nummer 11 skal med!!!
Overvejede at lave et seperat indlæg over hvem, der deltog, men det er vel knapt så nødvendig med tilmelding, som det var til Fensmarktræffet, det er bare meget sjovt, at se hvor mange vi bliver..
Det var dog med vilje, at jeg ikke havde givet mig selv, et seperat nummer... Jeg er jo ikke selvkørende  :oops:  :oops:  :oops:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Bakkelukning
« Svar #53 Dato: August 26, 2005, 12:18:02 pm »
:oops: Kommer ikke  :cry:

Trods mobning og opfordringer til at finde et andet job, hvor man ikke bliver deporteret i ny og næ. :wink:

Til gengæld kører jeg ind til Sneglene i morgen tidlig, og deltager i deres kørsel med cancer syge børn.
 :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Bakkelukning
« Svar #54 Dato: August 27, 2005, 11:41:35 pm »
Citat fra: SVea
Hvad med folk som Olfert, Smølfen, nyg, Baronen og andet godtfolk... Vi bliver da mange, men kan vi blive nok i den andledning....

Næh hvor rart der bliver tænkt på mig  :oops: Jeg har bare haft åndssvagt travlt det sidste stykke tid og noget ferie... Er lige kommet hjem fra et smut i Birmingham hvor jeg besøgte min kammerat som er flyttet dertil i foråret. Overvejer selv at flytte derover (igen), ikke mindst fordi det er fristende at man kan sælge sin 650'er her og købe en Duc 916 der i stedet... og stadig have penge til is ;) Fed tur. Der ligger et National Motorcycle Museum tæt ved Birmingham lufthavn, helt klart et besøg værd hvis man er i området. Selv om det kun er engelske motorcykler (og en enkelt Indian), men DAMN der er mange, helt tilbage fra 1898.

Nå ja Bakkelukning... nej jeg har stadig for meget at tage mig til i næste uge :( Desværre, jeg gad ellers godt.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Bakkelukning
« Svar #55 Dato: August 28, 2005, 10:48:13 am »
Citat fra: n00bsmurf
Citat fra: SVea
Hvad med folk som Olfert, Smølfen, nyg, Baronen og andet godtfolk... Vi bliver da mange, men kan vi blive nok i den andledning....

Næh hvor rart der bliver tænkt på mig  :oops: Jeg har bare haft åndssvagt travlt det sidste stykke tid og noget ferie... Er lige kommet hjem fra et smut i Birmingham hvor jeg besøgte min kammerat som er flyttet dertil i foråret. Overvejer selv at flytte derover (igen), ikke mindst fordi det er fristende at man kan sælge sin 650'er her og købe en Duc 916 der i stedet... og stadig have penge til is ;) Fed tur. Der ligger et National Motorcycle Museum tæt ved Birmingham lufthavn, helt klart et besøg værd hvis man er i området. Selv om det kun er engelske motorcykler (og en enkelt Indian), men DAMN der er mange, helt tilbage fra 1898.

Nå ja Bakkelukning... nej jeg har stadig for meget at tage mig til i næste uge :( Desværre, jeg gad ellers godt.


Det skulle vel ikke have noget med BSA fabrikkerne at gøre, det museum?
Jeg var selv på en næsten ligeså eksotisk tur til Mors i sidste uge, og der var BSA træf - brutalt domineret af englændere.  Lidt interessant da min far har en gammel 1930 600ccm enstamper fra det hæderkronede gamle firma
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Bakkelukning
« Svar #56 Dato: August 28, 2005, 01:03:53 pm »
Citat fra: nyg
Det skulle vel ikke have noget med BSA fabrikkerne at gøre, det museum?

Nej det tror jeg ikke, altså ikke ud over at der selvfølgelig var en masse BSA'er. Det lader til at være finansieret af donationer. Området var åbenbart tidligere hovedsæde for størstedelen af de engelske motorcykel- og bil-fabrikanter (af hvilke der var mange små baggårds-firmaer). Coventry har også et noget mindre transportmuseum (dog gratis) omkring områdets bil/motorcykelhistorie.
Det er noget de lader til at være meget stolte af, i den kommende weekend er der f.eks. også historisk motorløb rundt i området, og med Donington Park (og Silverstone) rimelig tæt på er det generelt et fint sted at bo, hvis man har motoriserede køretøjer som interesse ;)

http://www.nationalmotorcyclemuseum.co.uk
http://www.transport-museum.com/home.htm

Citat fra: nyg
Jeg var selv på en næsten ligeså eksotisk tur til Mors i sidste uge, og der var BSA træf - brutalt domineret af englændere.  Lidt interessant da min far har en gammel 1930 600ccm enstamper fra det hæderkronede gamle firma

Man kan næsten ikke undgå at blive lidt bidt af de gamle maskiner, synes jeg. Jeg ville bestemt ikke have noget imod at have en stående (eller rettere, have den kørende ;))
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).