Forfatter Emne: Badmintonkamp 11/10 - KBH  (Læst 16164 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Freno

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 457
Badmintonkamp 11/10 - KBH
« Svar #15 Dato: Oktober 04, 2005, 01:12:05 pm »
Citat fra: Bongers


Ja Ja Ja Ja - Martin nu er du kun halvt så pralende som jeg husker dig  :D  :lol:  :D


Så i virkeligheden er det fordi at du er bange, at du ikke tør stille op... :shock:  :shock:
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum

Bongers

  • Gæst
Badmintonkamp 11/10 - KBH
« Svar #16 Dato: Oktober 04, 2005, 01:22:38 pm »
Citat fra: Freno

Så i virkeligheden er det fordi at du er bange, at du ikke tør stille op... :shock:  :shock:


Jeg ikke tør  :roll:  :roll: arrrr den alder er jeg kommet over - nu er det sådan at jeg godt kan klar at tabe en badmintonkamp  (da du med rimelig garanti vil vinde) uden at begynde at græde...

Det har ”tør” vist ikke noget med at gøre… tør er om man går til tandlægen, stjæler bajer fra en rocker, selv fælde høje træer ved ens hus eller forsøger sig med at bide en politihund..

Freno

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 457
Badmintonkamp 11/10 - KBH
« Svar #17 Dato: Oktober 04, 2005, 01:32:54 pm »
Citat fra: Bongers
Citat fra: Freno

Så i virkeligheden er det fordi at du er bange, at du ikke tør stille op... :shock:  :shock:


Jeg ikke tør  :roll:  :roll: arrrr den alder er jeg kommet over - nu er det sådan at jeg godt kan klar at tabe en badmintonkamp  (da du med rimelig garanti vil vinde) uden at begynde at græde...

Det har ”tør” vist ikke noget med at gøre… tør er om man går til tandlægen, stjæler bajer fra en rocker, selv fælde høje træer ved ens hus eller forsøger sig med at bide en politihund..

Ja ja bare indrøm det.. du er bange og har intet at byde på..  :twisted:  :twisted:
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum

BrianS

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
Badmintonkamp 11/10 - KBH
« Svar #18 Dato: Oktober 05, 2005, 07:16:45 am »
Citat fra: Bongers
Blot en sportskommentar..

Der sådan at hvis man ikke sveder, er det ikke sport, men en hobby ( tror badminton er en mellem ting )


Jammen så har jeg lidt til jer sports freaks. Jeg er ved at grave noget kabel ned, men rendegraveren kunne ikke komme til på det sidste stykke. Så jeg mangler at grave 2 meter, det giver sved på kroppen med håndskovlen.
Da jeg ikke er sports orienteret, må der meget gerne komme en tre stykker og svede for mig  :D . Så skal jeg nok sukke højt og holde øllet koldt.  :D  :D  :D

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Badmintonkamp 11/10 - KBH
« Svar #19 Dato: Oktober 05, 2005, 08:47:46 am »
Havde det været i Københavns området var jeg klar hvis bare der var nok øl  :D  :D  :D
Ikke fordi jeg er sportsfreak men fordi jeg kan li øl  :D  :D
Badminton er fedt nok på motionsplan, fodbold er også skide skægt, både på græs og foran tv'et.
Men den ultimative sport må der være en motor iblandet, og helst på 2 hjul  :D  :D  :D

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Badmintonkamp 11/10 - KBH
« Svar #20 Dato: Oktober 05, 2005, 08:54:12 am »
Citat fra: Olfert
Havde det været i Københavns området var jeg klar hvis bare der var nok øl  :D  :D  :D

København N er da også Københavnsområdet....  :roll:  :roll:  :roll:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Badmintonkamp 11/10 - KBH
« Svar #21 Dato: Oktober 05, 2005, 09:06:01 am »
Citat fra: SVea
Citat fra: Olfert
Havde det været i Københavns området var jeg klar hvis bare der var nok øl  :D  :D  :D

København N er da også Københavnsområdet....  :roll:  :roll:  :roll:

Jeg må sku indrømme at jeg ikke aner hvor Haverslev befinder sig på landkortet :oops:  :oops:

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Badmintonkamp 11/10 - KBH
« Svar #22 Dato: Oktober 05, 2005, 09:17:13 am »
Citat fra: Olfert

Jeg må sku indrømme at jeg ikke aner hvor Haverslev befinder sig på landkortet :oops:  :oops:

Olfert


Troede du snakkede om at du ville se badminton, men der er så bare Brian S tilbud du skrev om..... :oops:  :oops:  :oops:

Aner heller ikke hvor Haverslev ligger.... Jeg farer vild lige så snart jeg kommer ud fra hospitalsområdet... :roll:  :roll:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Badmintonkamp 11/10 - KBH
« Svar #23 Dato: Oktober 05, 2005, 09:49:34 am »
Tror grandgiveligt at han mener Haderslev, som så ligger i sønderjylland. Kunne forestille mig at Haverslev er slang.... Man jeg skal da ikke gøre mig klog på hvad manden mener. :wink:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Badmintonkamp 11/10 - KBH
« Svar #24 Dato: Oktober 05, 2005, 09:52:25 am »
Citat fra: SVea
Citat fra: Olfert

Jeg må sku indrømme at jeg ikke aner hvor Haverslev befinder sig på landkortet :oops:  :oops:

Olfert


Troede du snakkede om at du ville se badminton, men der er så bare Brian S tilbud du skrev om..... :oops:  :oops:  :oops:

Aner heller ikke hvor Haverslev ligger.... Jeg farer vild lige så snart jeg kommer ud fra hospitalsområdet... :roll:  :roll:

 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Det lyder jysk  :?:
Selvfølgelig skal jeg ind og se lidt fjerbold, og selvfølgelig ved jeg hvor Nørrebrohallen ligger. Jeg har engang spillet fodbold derinde mod Bifil Bio :lol:  :lol:  :lol:  et, skal vi sige lidt kinky hold...... men det var skide skægt.

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Bongers

  • Gæst
Badmintonkamp 11/10 - KBH
« Svar #25 Dato: Oktober 05, 2005, 09:55:13 am »
Ved der er en Haverslev - omkring Ladelunde, hvilket er vest for Roldskov (men er jo ½bonderøv  :cry: )  - som igen for de steddumme er syd for Aalborg, som er i Nordjylland, som er den nordlige del af Jylland - hvilket er vest for sjælland  :wink:  :wink:

Men herren må jo sige hvor det er !! gider ikke at løbe hele Gylland rund med en skovl..  :?

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Badmintonkamp 11/10 - KBH
« Svar #26 Dato: Oktober 05, 2005, 11:58:37 am »
Den er i vinkel med d. 11/10 fik en flink kollega til at flytte sin vagt fra fredag til tirsdag, så jeg kunne komme afsted. :wink:
Smid lige et link til hvor topopgøret finder sted... :roll:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

BrianS

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
Haverslev på landkortet
« Svar #27 Dato: Oktober 05, 2005, 01:14:44 pm »
Citat fra: Bongers
Ved der er en Haverslev - omkring Ladelunde, hvilket er vest for Roldskov (men er jo ½bonderøv  :cry: )  - som igen for de steddumme er syd for Aalborg, som er i Nordjylland, som er den nordlige del af Jylland - hvilket er vest for sjælland  :wink:  :wink:


Det er nemlig rigtigt. i himmerland.  :D
Så langt fra Tyskland man kan komme, uden at forlade hovedlandet og ikke komme på def forkerte side af limfjorden. :)
Som min bedstefar har sagt: Jeg er ikke stolt af at være himmerlænding, jeg er taknemlig.  8)

Citat fra: Bongers
Men herren må jo sige hvor det er !! gider ikke at løbe hele Gylland rund med en skovl..  :?


Smorupvej 44, 9610 Nørager. Jeg regner med at grave lørdag eftermiddag  :D .  Der skal nok være kølige nok :wink: .

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Badmintonkamp 11/10 - KBH
« Svar #28 Dato: Oktober 05, 2005, 02:07:21 pm »
Citat fra: Jannik
Den er i vinkel med d. 11/10 fik en flink kollega til at flytte sin vagt fra fredag til tirsdag, så jeg kunne komme afsted. :wink:
Smid lige et link til hvor topopgøret finder sted... :roll:


Står på første side... :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Bongers

  • Gæst
Re: Haverslev på landkortet
« Svar #29 Dato: Oktober 05, 2005, 02:56:25 pm »
Citat fra: BrianS
Citat fra: Bongers
Ved der er en Haverslev - omkring Ladelunde, hvilket er vest for Roldskov (men er jo ½bonderøv  :cry: )  - som igen for de steddumme er syd for Aalborg, som er i Nordjylland, som er den nordlige del af Jylland - hvilket er vest for sjælland  :wink:  :wink:


Det er nemlig rigtigt. i himmerland.  :D


Jep - man er jo ikke ½knolderøv for sjovt  8)  8)  HVAD HAR JEG VUNDET ??