Forfatter Emne: B efter B lørdag...  (Læst 10122 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
B efter B lørdag...
« Svar #15 Dato: Februar 23, 2006, 06:33:09 pm »
Citat fra: Coyote
Hvornår regner i med at tage afsted?

Jeg skal jo lige være færdig derinde før jeg kan høvle pils

 det samme gælder for mig, jeg har jo 2Bias med, som skal med sin mor hjem når hun er færdig  :roll:
   

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
B efter B lørdag...
« Svar #16 Dato: Februar 24, 2006, 02:21:48 am »
Jeg ved sørme ikke hvad tid folk regner med at høvle pils... Men kan man ikke prøve sig frem med at skrive sms´er rundt til folk og høre hvor de er. Ellers er mit nummer ## ## ## ## Skriv en PM og få det hvis det er

Glæder mig til evt at se jer lørdag
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Thorsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 200
  • Yamaha FZ6S årg.2005
    • Min side
B efter B lørdag...
« Svar #17 Dato: Februar 24, 2006, 11:30:09 pm »
Jeg vil også gerne med....hvis der er plads :?:

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
B efter B lørdag...
« Svar #18 Dato: Februar 27, 2006, 10:12:13 am »
Hvordan gik det  :?:
Min SVRider.dk trøje var (og er stadig ) ikke kommet, så jeg blev hjemme  :oops:  :evil:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
B efter B lørdag...
« Svar #19 Dato: Februar 27, 2006, 02:32:24 pm »
Citat fra: B2
Hvordan gik det  :?:
Min SVRider.dk trøje var (og er stadig ) ikke kommet, så jeg blev hjemme  :oops:  :evil:

Det var suuuuper sjovt!!!!! Der gik i virkelig glip af noget... Der var både SV repræsentanter (Alex), TL rep. (Hønse) og Kawa rep. (Lars L)... Nå ja, og så undertegnede, der bare repræsenterer lidt af hvert...

Og til trods for at Alex gav mig et blåt mærke, så var det hele byturen værd!!! Sådan en tur må bestemt arrangeres igen!!!
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Lars L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 563
B efter B lørdag...
« Svar #20 Dato: Februar 27, 2006, 04:23:26 pm »
Ja det var hyggeligt. Godt at se jer (der var mødt op) igen. Nu er der kun at se frem til, at komme ud at RÆSE med jer igen. :D
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
B efter B lørdag...
« Svar #21 Dato: Februar 27, 2006, 04:27:46 pm »
Citat fra: SVea

Og til trods for at Alex gav mig et blåt mærke, så var det hele byturen værd!!! Sådan en tur må bestemt arrangeres igen!!!
Lad mig gætte !  :roll:
Du startede selv ?  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
B efter B lørdag...
« Svar #22 Dato: Februar 27, 2006, 07:12:05 pm »
Citat fra: B2
Lad mig gætte !  :roll:
Du startede selv ?  :wink:

Nej... Eller det tror jeg i hvert fald ikke...  :oops:  :oops:  Alex bed mig. Det var satme god spas!! Ellers husker SVea ikke så meget, andet end at det var en super god brandert, og de fremmødte forums riddere var vist endda mere fulde end jeg var  :wink:  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
B efter B lørdag...
« Svar #23 Dato: Februar 27, 2006, 09:07:27 pm »
Luft skal der til.... Der er noget jeg ikke fatter en brik af her... Thorsen foreslår Hygge efter messebesøg.. Moolex og andre melder sig¨på.. Moolex og jeg kører derfor i hver vores bil fordi han skal videre i byen og jeg hjem og sove til næste dags arbejde..  Thorsen og Moolex går rundt i hallerne og kommer løbende forbi mig for at hører om jeg har set jer andre... Men nej, det har jeg ikke og ringer til en SVrider som fortæller mig at I alle er taget hjem... ??????????????? Skulle I ikke videre og hvorfor bare gå når nogle man aftaler noget med står pænt og venter...  Nå, men ihvertfald kører moolex og jeg ind til tappehallerne  i hver vores bil og kører dælme også hjem SAMTIDIGT i hver vores bil.... Spild af benzin...  Jeg synes ærligt talt at det er lidt røvet... specielt når jeg så kan læse at I faktisk har været i byen...


 jeg må da indrømme at jeg også havde håbet lidt på et " på gensyn " inden Í bare smuttede... men næææææ, Kun et par få mennesker kom og sagde hej... og tak for drikkelse Nikolaj..  :wink:

Det jeg vil sige med dette er, at hvis der skal arrangeres byture og folk melder sig til... Så hold den bytur med dem der har meldt sig til...  Er det for meget forlangt... ???

Bare det jeg ville sige

Hej

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
B efter B lørdag...
« Svar #24 Dato: Februar 27, 2006, 10:04:12 pm »
Selvfølgelig skal du have lov at få luft, men lad mig lige prøve at forklare...
Citat fra: Majse
Thorsen foreslår Hygge efter messebesøg.. Moolex og andre melder sig¨på..Thorsen og Moolex går rundt i hallerne og kommer løbende forbi mig for at hører om jeg har set jer andre...

Jeg forstår det ikke helt, for både Moolex og Thorsen stod da med os, da vi fik en øl. Der var ingen, der rigtig kom med et bud på, hvor vi skulle hen, og som det også fremgår af tråden, så ville vi blive spredt lidt fra alle vinde:
Jens Bjørn skulle ud senere, Iben, Thomas B og Gazelle ville på Grock, Smølfen skulle til julefrokost, Coyote ville evt mødes senere... Og så var der dem, der bare havde meldt ud, at de var friske...

For mit vedkommende tager jeg hjem fra Tappehallerne, da jeg skal aflevere min søns fastelavnstøj til hans far, og sover derefter et par timer, og da der ikke er kommet nogle klare udmeldinger, tager jeg med nogle af mine venner i byen i stedet. Der hvor vi tager ind, er Hønse og Alex allerede, og helt tilfældigt, kommer Lars L også derind... Vi var ikke andre fra forum end os 4!!

Citat fra: Majse
jeg må da indrømme at jeg også havde håbet lidt på et " på gensyn " inden Í bare smuttede... men næææææ, Kun et par få mennesker kom og sagde hej... og tak for drikkelse Nikolaj..

Vi fik at vide, at der var meget travlt hos Aagesen, jeg ved ikke om det var derfor, vi ikke fik sagt farvel, fordi vi ikke ville forstyrre.. Coyote havde også meget travlt... Fik heller ikke sagt farvel til ham...

Citat fra: Majse
Det jeg vil sige med dette er, at hvis der skal arrangeres byture og folk melder sig til... Så hold den bytur med dem der har meldt sig til... Er det for meget forlangt... ???

Jeg føler stadig ikke, at der var en reel plan. Intet sted i tråden står der noget om, at der er øl på #### kl. ####. Det skal selvfølgelig så struktureres bedre næste gang.... Hvor en anden end SVea kommer til at stå for tråden!!!!
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
B efter B lørdag...
« Svar #25 Dato: Februar 27, 2006, 10:37:56 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: B2
Lad mig gætte !  :roll:
Du startede selv ?  :wink:

Nej... Eller det tror jeg i hvert fald ikke...  :oops:  :oops:  Alex bed mig. Det var satme god spas!! Ellers husker SVea ikke så meget, andet end at det var en super god brandert, og de fremmødte forums riddere var vist endda mere fulde end jeg var  :wink:  :wink:



Ja !!!    det var eddersparkme en FED tur !  ...  længe siden jeg har været så meget i hopla !!

bed dig svea ??  kan jeg ikke huske noget om....    :lol:  :lol:

nærmer sig status af julefrokosten...  :lol:    puuh..   det er ellers sjældent jeg må sige nej til shots..    :mrgreen:  :mrgreen:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
B efter B lørdag...
« Svar #26 Dato: Februar 28, 2006, 07:53:12 am »
Jeg/vi kom lidt sent ud af Tappehallerne, var henne og snakke tøj og hjelme med Coyote ved 18.30 tiden.
Så tog vi på noget bar/restaurant der vistnok hed noget med 12, derefter videre på Chili for at få mamse (og mere øl :D )
Til sidst Rødager Bodega som ligger centralt for vi fem gutter, tak for din sms Svea, men da den kom havde jeg allerede runde fødder :shock:
Jeg skulle nok ha holdt mig fra de fishermans shots, jeg glæder mig til at blive voksen som Alex så man kan sige nej, det er nok :!:  :shock:
Med hensyn til udstillingen er jeg en smule skuffet, maskiner kan man altid se, det er udstyret der er fedt at se og røre ved, og det var der ikke meget af. Jeg ser frem til en større udstilling, eller også må man ta en tur til Louis.
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
B efter B lørdag...
« Svar #27 Dato: Februar 28, 2006, 09:13:40 am »
Det lyder som om folk har moret sig kosteligt, både her og der  :D
Har lidt på fornemmeren at det havde kostet en dag med ekstrem dårligdom, hvis jeg havde deltaget  :wink:
Hvorfor fanden gjorde jeg dog ikke ? ? Nåh ja jeg havde tømmermænd i forvejen :roll:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
B efter B lørdag...
« Svar #28 Dato: Februar 28, 2006, 12:25:20 pm »
Jeg var heller ikke så imponeret over udstillingen... Jo hos Aagesen så jeg noget fedt Arlen Ness tøj (men ingen Majse i nærheden der kunne forsøge at sælge mig det :()

De to nye sorte SV-farver var coole nok, men jeg fandt aldrig tøse-farverne ;)

Den senere julefrokost gik over al forventning og med en halv flaske snaps og andet sprut pr mand samt øl til næste torsdag, besad ingen af de tilstedeværende den mentale kapacitet kl. 23 til overhovedet at forsøge at finde en taxa og komme i byen.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
B efter B lørdag...
« Svar #29 Dato: Februar 28, 2006, 04:39:37 pm »
Det er fint nok at I bliver spredt for alle vinde... MEN, Mundtøjet kan altså stadig godt bruges inden man smutter... Jeg kan læse at Moolex havde skrevet at han først lige skulle aflevere Tobias hos mig... Så det er da bare at sige at I mødes et eller andet sted...  Nå, ingen hard feelings.... Det er bare surt at kører i 2 biler den lange vej, også når jeg havde forstået på Moolex at han havde et sted og overnatte så jeg ikke skulle hente ham.... Nå, pyt....  Vi ses snart..

Majse