Forfatter Emne: B efter B lørdag...  (Læst 10123 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
B efter B lørdag...
« Svar #30 Dato: Februar 28, 2006, 07:01:18 pm »
Citat fra: Majse
Det er fint nok at I bliver spredt for alle vinde... MEN, Mundtøjet kan altså stadig godt bruges inden man smutter... Jeg kan læse at Moolex havde skrevet at han først lige skulle aflevere Tobias hos mig... Så det er da bare at sige at I mødes et eller andet sted...  Nå, ingen hard feelings.... Det er bare surt at kører i 2 biler den lange vej, også når jeg havde forstået på Moolex at han havde et sted og overnatte så jeg ikke skulle hente ham.... Nå, pyt....  Vi ses snart..

Majse

Okay, den må jeg jo så tage på mig... Jeg havde sagt, at Moolex kunne crashe på min sofa hvis det var, og det sidste jeg hører fra ham er, at det vil han gerne, hvis ikke i fik en barnepige. Om I fik det eller ej, fandt jeg ikke ud af.
Men vi mødte jo rent faktisk jer begge 2 inde i Tappehallerne. Hvis I gerne ville vide hvad der skulle ske, stod det jo også jer frit for, at spørge. Jeg ved godt, at der er mig, der startede denne tråd, men jeg håber da vi er fælles om tingene herinde, og jeg synes ikke, at jeg har budt op til fest, kun spurgt, om der var tilslutning... Jeg læser tråden som, at vi alle ville skrives ved i løbet af aftenen (Mange har jo folks numre på kryds og tværs)...

Jeg er ked af, at der er blevet så meget ballade ud af det, og at I har kørt i 2 biler, og at vi ikke var gode nok til at komme og sige farvel. Jeg er da blevet en smule klogere på ikke at skrive indlæg, med mindre jeg har styr på alle faktorer.

Charlotte
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jens Bjørn

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 261
  • Hvaffor noget rullegrus??
B efter B lørdag...
« Svar #31 Dato: Februar 28, 2006, 10:36:12 pm »
Citat fra: SVea


..... tager jeg med nogle af mine venner i byen i stedet. ...


Mig osse ha'!! :lol:


Citat fra: Majse
Det jeg vil sige med dette er, at hvis der skal arrangeres byture og folk melder sig til... Så hold den bytur med dem der har meldt sig til... Er det for meget forlangt... ???


Så må vi vel til at lave en afstemmning ang. evt. "stamværtshus"!?

Stemmer selv på enten Amigo-bar eller Riesen(selvfølgelig)
Nu med Flystøj

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
B efter B lørdag...
« Svar #32 Dato: Februar 28, 2006, 11:14:57 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: Majse
Det er fint nok at I bliver spredt for alle vinde... MEN, Mundtøjet kan altså stadig godt bruges inden man smutter... Jeg kan læse at Moolex havde skrevet at han først lige skulle aflevere Tobias hos mig... Så det er da bare at sige at I mødes et eller andet sted...  Nå, ingen hard feelings.... Det er bare surt at kører i 2 biler den lange vej, også når jeg havde forstået på Moolex at han havde et sted og overnatte så jeg ikke skulle hente ham.... Nå, pyt....  Vi ses snart..

Majse

Okay, den må jeg jo så tage på mig... Jeg havde sagt, at Moolex kunne crashe på min sofa hvis det var, og det sidste jeg hører fra ham er, at det vil han gerne, hvis ikke i fik en barnepige. Om I fik det eller ej, fandt jeg ikke ud af.
Men vi mødte jo rent faktisk jer begge 2 inde i Tappehallerne. Hvis I gerne ville vide hvad der skulle ske, stod det jo også jer frit for, at spørge. Jeg ved godt, at der er mig, der startede denne tråd, men jeg håber da vi er fælles om tingene herinde, og jeg synes ikke, at jeg har budt op til fest, kun spurgt, om der var tilslutning... Jeg læser tråden som, at vi alle ville skrives ved i løbet af aftenen (Mange har jo folks numre på kryds og tværs)...

Jeg er ked af, at der er blevet så meget ballade ud af det, og at I har kørt i 2 biler, og at vi ikke var gode nok til at komme og sige farvel. Jeg er da blevet en smule klogere på ikke at skrive indlæg, med mindre jeg har styr på alle faktorer.

Charlotte


Jeg tror vi lukker den her og tager en
   

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
B efter B lørdag...
« Svar #33 Dato: Marts 01, 2006, 04:30:58 pm »
Citat fra: Moolex
Jeg tror vi lukker den her og tager en

Heh, lyder fornuftigt  :lol:  :wink:

Selvom det næsten minder om når vi har været mange på tur.....  :? det er da lidt komisk  :roll:  :lol:

Jeg nåede slet ikke ind på udstillingen  :oops: og jeg fik slet ikke noget ud af søndagen  :oops:  :oops:  :roll:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad