Forfatter Emne: Assen TT (MotoGP) 23-25. juni  (Læst 4189 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Assen TT (MotoGP) 23-25. juni
« Dato: Juni 12, 2006, 05:50:55 pm »
Nysgerrig om der er nogen herindefra der skal til MotoGP i Assen (Holland). (der er jo temmelig mange Danskere der hvert år drager derned)

Vi har traditionen tro en Bungalow på campingpladsen "witterzomer". Og vi er værd at besøge om ikke andet for vores fadøls anlæg med to slags øl, det ska man da ha' med  :D



« Senest Redigeret: Juni 12, 2006, 07:36:24 pm af Luske »

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Assen TT (MotoGP) 23-25. juni
« Svar #1 Dato: Juni 12, 2006, 09:05:37 pm »
Nysgerrig om der er nogen herindefra der skal til MotoGP i Assen (Holland). (der er jo temmelig mange Danskere der hvert år drager derned)

Vi har traditionen tro en Bungalow på campingpladsen "witterzomer". Og vi er værd at besøge om ikke andet for vores fadøls anlæg med to slags øl, det ska man da ha' med  :D

Hvornår er det ?
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Sv: Assen TT (MotoGP) 23-25. juni
« Svar #2 Dato: Juni 12, 2006, 09:32:26 pm »
Nysgerrig om der er nogen herindefra der skal til MotoGP i Assen (Holland). (der er jo temmelig mange Danskere der hvert år drager derned)

Vi har traditionen tro en Bungalow på campingpladsen "witterzomer". Og vi er værd at besøge om ikke andet for vores fadøls anlæg med to slags øl, det ska man da ha' med  :D

Hvornår er det ?
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Dunk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 47
Sv: Assen TT (MotoGP) 23-25. juni
« Svar #3 Dato: Juni 12, 2006, 09:39:22 pm »
Ja det skal jeg og jeg glæder mig helt vildt for jeg har aldrig set motogp før,vi har lejet en lejlighed fra den 21-25 så der bliver jo nok tid at få en lille skid på også.
Men det kan jo værer at vi ses dernede :D
P,s. 108db burde være standard for mc'er :D :D
« Senest Redigeret: Juni 14, 2006, 04:23:52 am af Dunk »

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Re: Sv: Assen TT (MotoGP) 23-25. juni
« Svar #4 Dato: Juni 12, 2006, 10:01:49 pm »
Nysgerrig om der er nogen herindefra der skal til MotoGP i Assen (Holland). (der er jo temmelig mange Danskere der hvert år drager derned)

Vi har traditionen tro en Bungalow på campingpladsen "witterzomer". Og vi er værd at besøge om ikke andet for vores fadøls anlæg med to slags øl, det ska man da ha' med  :D

Hvornår er det ?

Bare træd i det ....  :lol:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Sv: Re: Sv: Assen TT (MotoGP) 23-25. juni
« Svar #5 Dato: Juni 12, 2006, 10:21:43 pm »
Nysgerrig om der er nogen herindefra der skal til MotoGP i Assen (Holland). (der er jo temmelig mange Danskere der hvert år drager derned)

Vi har traditionen tro en Bungalow på campingpladsen "witterzomer". Og vi er værd at besøge om ikke andet for vores fadøls anlæg med to slags øl, det ska man da ha' med  :D

Hvornår er det ?

Bare træd i det ....  :lol:
:lol: :lol: :lol:  Du kan jo bare undskylde det med, at du er gammel, og øjnene ikke længere fungerer så godt. :wink:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

sv1000sk4

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
  • stay loud - stay proud
Re: Assen TT (MotoGP) 23-25. juni
« Svar #6 Dato: Juni 12, 2006, 10:38:23 pm »
skal også afsted. Men aner ikke hvor. Vi er nogen der ligger i telt et eller andet sted. Jeg hænger blot på..
Men glæder mig fælt!
SV1000SK4 sølvgrå, hugger, seat cowl,  fuldkåbe, stålarmerede bremseslanger, db kåbeglas, PCIII usb, Yoshimura TRS titanium bolt on.
NY KÆRLIGHED: Ducati 999

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Re: Sv: Re: Sv: Assen TT (MotoGP) 23-25. juni
« Svar #7 Dato: Juni 12, 2006, 10:42:21 pm »
Nysgerrig om der er nogen herindefra der skal til MotoGP i Assen (Holland). (der er jo temmelig mange Danskere der hvert år drager derned)

Vi har traditionen tro en Bungalow på campingpladsen "witterzomer". Og vi er værd at besøge om ikke andet for vores fadøls anlæg med to slags øl, det ska man da ha' med  :D

Hvornår er det ?

Bare træd i det ....  :lol:
:lol: :lol: :lol:  Du kan jo bare undskylde det med, at du er gammel, og øjnene ikke længere fungerer så godt. :wink:

Er du frisk på at tage med ? ... kunne jo lave lidt skyggeboksning ... ;-)

PS. Det blå lyn er nu .... HELT UDEN BAGSÆDE !... ;-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Sv: Assen TT (MotoGP) 23-25. juni
« Svar #8 Dato: Juni 12, 2006, 10:54:36 pm »
Ja set skal jeg og jeg glæder mig helt vildt for jeg har aldrig set motogp før,vi har lejet en lejlighed fra den 21-25 så der bliver jo nok tid at få en lille skid på også.
Men det kan jo værer at vi ses dernede :D
P,s. 108db burde være standard for mc'er :D :D

Jeg kan afsløre at de leverer lidt mere end 108 DB... De lyder simpelthen for sygeligt !! Super fedt !

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: Assen TT (MotoGP) 23-25. juni
« Svar #9 Dato: Juni 12, 2006, 10:59:56 pm »

P,s. 108db burde være standard for mc'er :D :D

Jeg kan afsløre at de leverer lidt mere end 108 DB... De lyder simpelthen for sygeligt !! Super fedt !
Tror han hentyder til hans måling på Buldredagen
Men hvorfor havde man kun fortalt Dunk at man skulle køre forbi målepunktet med bundgas ?  :shock:
På videoen kan man jo se alle andre tøffe forbi med konstante omdrejninger  :wink:
« Senest Redigeret: Juni 12, 2006, 11:17:12 pm af B2 »
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Sv: Assen TT (MotoGP) 23-25. juni
« Svar #10 Dato: Juni 12, 2006, 11:26:52 pm »

P,s. 108db burde være standard for mc'er :D :D

Jeg kan afsløre at de leverer lidt mere end 108 DB... De lyder simpelthen for sygeligt !! Super fedt !
Tror han hentyder til hans måling på Buldredagen
Men hvorfor havde man kun fortalt Dunk at man skulle køre forbi målepunktet med bundgas ?  :shock:
På videoen kan man jo se alle andre tøffe forbi med konstante omdrejninger  :wink:
Jeg ved godt han hentydede til det...

Og Dunk gjorde det helt rigtige..  8) 

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Assen TT (MotoGP) 23-25. juni
« Svar #11 Dato: Juni 13, 2006, 02:13:31 am »
Nysgerrig om der er nogen herindefra der skal til MotoGP i Assen (Holland). (der er jo temmelig mange Danskere der hvert år drager derned)

Vi har traditionen tro en Bungalow på campingpladsen "witterzomer". Og vi er værd at besøge om ikke andet for vores fadøls anlæg med to slags øl, det ska man da ha' med  :D

Hvornår er det ?

Bare træd i det ....  :lol:
:lol: :lol: :lol:  Du kan jo bare undskylde det med, at du er gammel, og øjnene ikke længere fungerer så godt. :wink:

Er du frisk på at tage med ? ... kunne jo lave lidt skyggeboksning ... ;-)
Who, me? Arh, DET gad jeg ellers godt! Assen TT er en af de ting her i verden jeg endu har til gode. Men finanserne slår desværre ikke til, og jeg har sagt ja til at arbejde i den weekend (for at skaffe finanser til Skagenstræffet).
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Assen TT (MotoGP) 23-25. juni
« Svar #12 Dato: Juni 16, 2006, 09:48:34 am »
God tur til alle dem der skal ned og opleve den sidste sæson med 1000 kubikkere i GP klassen..

Jeg skal ikke afsted alligevel..    :( (utroligt hvad man kan finde på at gøre for sit arbejde)  :( :( :( :( :( :( :( :( :( det er lidt uvirkeligt lige nu.

Skal man se lyst på det, er der flere penge til banedage.. -så jeg vil som trøst nok snart bestille noget her en af dagene-

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Assen TT (MotoGP) 23-25. juni
« Svar #13 Dato: Juni 19, 2006, 11:06:50 pm »
Yipeeeeeee...

skal afsted alligevel. Firmaet forbarmede sig over at jeg ville ofre ferie for et af vores store projekter. Så de sponsorerer lige min flybillet så jeg kan komme ned til gutterne fredag aften. og se Race lørdag og hjem søndag.

I love that that company !
( i er sikkert pisse ligeglade... Jeg er bare lykkelig over den fine slutning og det gode kompromis det blev til  :D )
« Senest Redigeret: Juni 19, 2006, 11:21:46 pm af Luske »

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: Assen TT (MotoGP) 23-25. juni
« Svar #14 Dato: Juni 20, 2006, 01:02:41 am »
( i er sikkert pisse ligeglade... Jeg er bare lykkelig over den fine slutning og det gode kompromis det blev til  :D )
godt så jeg har også lidt ferie jeg gerne vil ofre på arbejde i dit firma, mod en flybillet til MotoGP   :cheesy: :cheesy: