Forfatter Emne: 1 uge tilbage  (Læst 3381 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: 1 uge tilbage
« Svar #15 Dato: Oktober 23, 2006, 09:00:32 pm »
Lige ind til du pløjer et menneske ned og får en regning på 1.000.000kr fordi at din forsikring ikke dækker

SVea har jo godt nok "kun" ansvar på hendes, men jeg er engang blevet bildt ind at det kun er kaskoen der ikke dækker i vinterperioden - sålænge der er plader på dyret skulle den have ansvar. Jeg ved ikke om der er hold i det, og jeg har helt ærligt ikke gidet undersøge det da det ikke rigtigt var relevant, men nu er jeg da blevet nysgerrig :) Nogen der kender til det? Vi har jo nogle forsikringsfolk her ;)
Der gælder samme regler for ansvar, jeg har kørt både helårligt og 9 måneders på GS'eren (200,- kr. forskel)

Jeg mener at Forsikringsselskabet satte min på 9 måneder pr. automatik, så skulle jeg selv lave den om til helårlig.
Så det er måske en god ide, lige og gi dem et kald, for dem der er i tvivl.
« Senest Redigeret: Oktober 23, 2006, 09:03:25 pm af Olfert »
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: 1 uge tilbage
« Svar #16 Dato: Oktober 23, 2006, 09:16:19 pm »
Lad os lige få det på det rene en gang, at jeg naturligvis ikke kører hverken i søvne, beruset tilstand, kører vildt og for stærkt (hvor mange af jer andre kan være så hellige at sige det  :whatever: ) og jeg kører heller ikke til jul eller nytår eller mortens aften eller hvornår helvede min forsikring nu ikke dækker...  :brok:

Tror sgu bare jeg blev lidt kronisk ironisk (kan være jeg også skulle putte den vane i vinterhi) over alt det flæberi... Lad os da for filan stå sammen, i stedet for at synke ned i en vinterdepression og en hel masse selvmedlidenhed over at vi skal holde pause med at køre. Tror vi alle synes det er skod, men sådan er tingene nu altså bare!!
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: 1 uge tilbage
« Svar #17 Dato: Oktober 23, 2006, 09:23:05 pm »
Lad os lige få det på det rene en gang, at jeg naturligvis ikke kører hverken i søvne, beruset tilstand, kører vildt og for stærkt (hvor mange af jer andre kan være så hellige at sige det  :whatever: ) og jeg kører heller ikke til jul eller nytår eller mortens aften eller hvornår helvede min forsikring nu ikke dækker...  :brok:

Tror sgu bare jeg blev lidt kronisk ironisk (kan være jeg også skulle putte den vane i vinterhi) over alt det flæberi... Lad os da for filan stå sammen, i stedet for at synke ned i en vinterdepression og en hel masse selvmedlidenhed over at vi skal holde pause med at køre. Tror vi alle synes det er skod, men sådan er tingene nu altså bare!!

helt enig :D
tænk på alle de dejlige timer vi automatisk får nu, som vi kan bruge på at kæle lidt om dyret :angel:
nu med gixxer 1000k8:o)

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: 1 uge tilbage
« Svar #18 Dato: Oktober 23, 2006, 09:23:50 pm »
Så-så, rolig nu søde SVea :D
Jeg får ikke vinterdepression  :D Jow, måske lige over at jeg ikke når vores Juletamtam  :brok:
Men hva faen, jeg er på en dejlig skiferie med heidi og drengene  :D :D Og så får jeg lavet GS'eren færdig her til vinter  :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta