Forfatter Emne: skifte uld i akrapovic udstødninger  (Læst 1986 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

norton

  • Gæst
skifte uld i akrapovic udstødninger
« Dato: Februar 05, 2010, 07:58:53 pm »
Hej forum jeg mindes fra sidste sæson at mine akrapovic udstødninger blev temlige varme efter brug,derfor skal ulden i dem nok skiftes.Er der nogen der ved hvor jeg eventuelt kan købe nyt uld til dem og hvilken slags popnitter jeg skal bruge ved montering. God weekend til alle.Hilsen Ken (norton)

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: skifte uld i akrapovic udstødninger
« Svar #1 Dato: Februar 05, 2010, 08:16:52 pm »
Jeg køber 3 X uldmåtter gennem www.alex-mc.dk og nitterne har jeg skiftet ud med gevind og buttenheadskruer, så det er nemmere at skifte ud.  :mrgreen:

Hvis du køber rustfri nitter, så mangler du en nittetang som kan holde til at trække dem, for det kan de billige ikke.  :rolleyes:

Du kan så sagtens bruge alunitter, for de holder fint. (efter jeg ikke kunne låne en trykluft-nittetang fra mit arbejde mere da jeg skiftede job, har jeg selv brugt alunitter indtil jeg blev træt af det og lavede potterne om til skruer.)
De bliver så desværre matte i overfladen men det generede ikke mig...  :hand:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Høivang(Varde)

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
  • Michael Høivang
Sv: skifte uld i akrapovic udstødninger
« Svar #2 Dato: Februar 05, 2010, 11:14:07 pm »
Louis.de sælger også uld-kits til fornuftige penge.
SV1000N K6

norton

  • Gæst
Sv: skifte uld i akrapovic udstødninger
« Svar #3 Dato: Februar 05, 2010, 11:19:06 pm »
Takj skal du have så ringer jeg til Alex og bestiller ulmåtterne gennem ham. Jeg tror også at jeg vil købe en ordentlig popnittetang så der kan komme rustfrie nitter i.

Volpi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 75
Sv: skifte uld i akrapovic udstødninger
« Svar #4 Dato: Februar 18, 2010, 09:15:16 am »
Hej forum jeg mindes fra sidste sæson at mine akrapovic udstødninger blev temlige varme efter brug,derfor skal ulden i dem nok skiftes.Er der nogen der ved hvor jeg eventuelt kan købe nyt uld til dem og hvilken slags popnitter jeg skal bruge ved montering. God weekend til alle.Hilsen Ken (norton)

Låner likge tråden...

Hvad kendetegner en udskiftning af ulden??? Jeg syntes nemlig mine acrapovic potter fik en anden lyd mit i sidste sæson? Har tænkt at det måske var ulden men hvordan kan jeg tjekke det?
Ride this motherfucker, till the wheels fall off.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: skifte uld i akrapovic udstødninger
« Svar #5 Dato: Februar 18, 2010, 09:59:22 am »
Hvad kendetegner en udskiftning af ulden??? Jeg syntes nemlig mine acrapovic potter fik en anden lyd mit i sidste sæson? Har tænkt at det måske var ulden men hvordan kan jeg tjekke det?
Blev lyden højere og ikke så dyb, så er det sansynligvis ulden der er "slidt" Er det nye potter, eller har du købt brugte?
 
Hvor langt har de kørt?

Du kan altid mærke overalt på potten, og du må ikke få brandvabler nogen steder.
Får du det, så mangler potten nok lidt uld.  :lmao:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing