Forfatter Emne: MC hjørnet..  (Læst 9835 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

AG

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
MC hjørnet..
« Dato: September 30, 2006, 08:50:46 pm »
Så har vi taget chancen og smidt min søsters Tuono ind til Per og Co.  :tie: Fortsættelse følger....
Zen and the Art of Motorcycle Maintenance

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: MC hjørnet..
« Svar #1 Dato: September 30, 2006, 09:20:52 pm »
 :rolleyes: :dead: held og lykke  :mrgreen:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: MC hjørnet..
« Svar #2 Dato: Oktober 01, 2006, 06:50:02 pm »
Det lyder spændende  :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: MC hjørnet..
« Svar #3 Dato: Oktober 01, 2006, 07:26:59 pm »
Husk videokameraet når i taler med Per... :lmao:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: MC hjørnet..
« Svar #4 Dato: Oktober 02, 2006, 09:44:49 am »
Damn... i leger med ilden   :lmao:
« Senest Redigeret: Oktober 03, 2006, 09:42:03 am af Luske »

Drlund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 332
Re: MC hjørnet..
« Svar #5 Dato: Oktober 02, 2006, 11:45:02 pm »
Arjgh! for sat.., held og lykke - fingrene krydset! :tie: :innocent:
Drlund aka Daniel

SV1000SK4

magnus0811

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Re: MC hjørnet..
« Svar #6 Dato: Oktober 03, 2006, 06:47:11 pm »
 :shock: held og lykke  :lmao:

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: MC hjørnet..
« Svar #7 Dato: Oktober 04, 2006, 08:38:50 am »
 :tie:
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Re: MC hjørnet..
« Svar #8 Dato: Oktober 04, 2006, 04:51:11 pm »
 :shock: :shock:Uha, det bliver spændende at følge. Held og lykke!
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Re: MC hjørnet..
« Svar #9 Dato: Oktober 06, 2006, 08:22:26 pm »
Tør man spørge hvorforind i hede hule h..... i har valgtat lægge så meget som en bøjet femøre i den møgbiks af en forretning ?   :dead: :dead:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

AG

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
Re: MC hjørnet..
« Svar #10 Dato: Oktober 06, 2006, 09:11:12 pm »
Tør man spørge hvorforind i hede hule h..... i har valgtat lægge så meget som en bøjet femøre i den møgbiks af en forretning ?   :dead: :dead:

Han var den eneste der kunne skaffe et låse sæt til en tuono..... der er problemer med Aprillia dele pt, da Vespa ?! :huh: har overtaget det....
Zen and the Art of Motorcycle Maintenance

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: MC hjørnet..
« Svar #11 Dato: Oktober 07, 2006, 08:50:52 am »
For at berolige Joshua lidt, så har jeg faktisk en kammerat, der egentlig har snakket godt om MC Hjørnet og altid har fået den hjælp han skulle have der... Mon ikke han har lært noget af den sag der verserede sidste år. Slå koldt vand i blodet, og lad være med at tage sorgerne på forskud...

Dog synes jeg, som de andre også nævner, at det er en god idé, hvis du vil give et lille referat om hvordan det er gået for jer og din søsters cykel (hvor er det skønt for hende, at hun har fået den igen!!)...

SVea...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: MC hjørnet..
« Svar #12 Dato: Oktober 07, 2006, 10:12:34 am »
Tør man spørge hvorforind i hede hule h..... i har valgtat lægge så meget som en bøjet femøre i den møgbiks af en forretning ?   :dead: :dead:

Han var den eneste der kunne skaffe et låse sæt til en tuono..... der er problemer med Aprillia dele pt, da Vespa ?! :huh: har overtaget det....


Der er desværre ikke bare et problem med Aprilia og  reservedele pt, det er altså et permanent problem. Forhandlerne bliver bare ved med at lire dårlige undskyldninger af da de ikke ved hvad de ellers skal gøre :|

Da jeg kørte Aprilia var problemet at man var ved at flytte produktionsfaciliteter fra Noale i nordItalien til syditalien... bla.bla.bla!

Aprilia HAR et problem med at levere stumper, punktum!

Det er sk&% ærgeligt, for det er nogle af de fedeste bikes på markedet, men jeg vil til enhver tid fraråde at man køber en Aprilia :(
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Corlin

  • Gæst
Re: MC hjørnet..
« Svar #13 Dato: Oktober 07, 2006, 01:24:09 pm »
Hmm! Per er lidt speciel, indrømmet og skal angribes på en lidt speciel måde. Jeg har handlet med Per flere gange, har bl.a købt en adskilt GPz1100 på et tidspunkt og har aldrig haft problemer. Værkstedet er ret professionelt og igen har der aldrig været problemer så jeg tror at I skal være ganske rolige.
Specielt servicen hos Per når det gælder anskaffelse af reservedele til tidligere maskiner har været klart bedre end f.eks Enghave som i bedste fald kan opfattes som ligeglade.

Hilsen

Corlin

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: MC hjørnet..
« Svar #14 Dato: Oktober 07, 2006, 10:15:56 pm »
Hmm! Per er lidt speciel, indrømmet og skal angribes på en lidt speciel måde. Jeg har handlet med Per flere gange, har bl.a købt en adskilt GPz1100 på et tidspunkt og har aldrig haft problemer. Værkstedet er ret professionelt og igen har der aldrig været problemer så jeg tror at I skal være ganske rolige.
Specielt servicen hos Per når det gælder anskaffelse af reservedele til tidligere maskiner har været klart bedre end f.eks Enghave som i bedste fald kan opfattes som ligeglade.

Hilsen

Corlin
Lad det stå klart at jeg syntes ejeren er en kæmpe nar!

MEN - det er rigtigt at de har mange dele på lager til omgående levering. Noget jeg gentagne gange nød godt af da jeg kørte en gammel Yamaha havelåge....
Og deres reservedel ekspedient var dengang ganske omgængelig.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson