Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed > Modifikationer

Kobling fra vibefreev.com på SV1000

(1/2) > >>

Allan-S:
Jeg har fået fikset kobling på min SV1000 K7 (40000KM), så her er et par ord om det. Jeg syntes at jeg oplever et bedre og mere aggressivt bundtræk end tidligere - den gamle kobling kan måske have hængt en smule. Derudover oplever jeg også mindre vibration og hakken ved kørsel omkring 50 kmt-80 kmt. Og så er jeg endelig sluppet af med den forbandede skrammlen der var dukket op, når motorcyklen stod i tomgang og frigear. Sidstnævnte var faktisk det der fik mig til at rykke på operationen. Så kæmpe succes. Sajmon herinde fra har lavet det for mig.
http://www.vibefreev.com/

Brix:
Og hyggeligt at møde dig :D

Allan-S:

--- Citat fra: Brix efter Juli 22, 2017, 11:29:39 pm ---Og hyggeligt at møde dig :D

--- Afslutning på citat ---

I lige måde - jeg håber at du får styr på XT'eren!

Rasmus F:

--- Citat fra: Allan-S efter Juli 22, 2017, 09:14:15 pm ---Jeg har fået fikset kobling på min SV1000 K7 (40000KM), så her er et par ord om det. Jeg syntes at jeg oplever et bedre og mere aggressivt bundtræk end tidligere - den gamle kobling kan måske have hængt en smule. Derudover oplever jeg også mindre vibration og hakken ved kørsel omkring 50 kmt-80 kmt. Og så er jeg endelig sluppet af med den forbandede skrammlen der var dukket op, når motorcyklen stod i tomgang og frigear. Sidstnævnte var faktisk det der fik mig til at rykke på operationen. Så kæmpe succes. Sajmon herinde fra har lavet det for mig.
http://www.vibefreev.com/



--- Afslutning på citat ---
Nå det er DET der skramler.. Sajmon hvad koster sådan en omgang? Min har kørt 43000 og har samme symptomer.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk

Sajmon:
Jeg har ikke nogle skåle som er fiksede men 3 som kan sendes afsted snarest, hvis nogle skulle være interesserede.

Selve rep af skålen koster omkring 240 pund - og så skal jeg have for en pakning, lidt timeløn og evt olieskift.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version