Forfatter Emne: Oversigt over SVRider Merchandise  (Læst 89068 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #15 Dato: April 07, 2006, 10:45:27 pm »
Citat fra: Banditten
Citat fra: B2
Endelig endelig endelig kom de læææænge ventede T-shirts  :D
SVR foran og SVRider.dk bagpå.

Der gik så meget ged i leveringen (3 ugers forsinkelse, dårlige undskyldninger og aftaler der ikke blev overholdt) at jeg nok får et andet firma til at lave evt. efterfølgere  :?


Har du flere tilbage ?
Jeg fik desværre kun to ud af det, og de er "i brug" :?
Men når vi kommer igang med at trille, skal jeg nok prøve at bestille nogle flere.
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #16 Dato: April 08, 2006, 01:12:49 am »
Citat fra: B2
Citat fra: Banditten
Citat fra: B2
Endelig endelig endelig kom de læææænge ventede T-shirts  :D
SVR foran og SVRider.dk bagpå.

Der gik så meget ged i leveringen (3 ugers forsinkelse, dårlige undskyldninger og aftaler der ikke blev overholdt) at jeg nok får et andet firma til at lave evt. efterfølgere  :?


Har du flere tilbage ?
Jeg fik desværre kun to ud af det, og de er "i brug" :?
Men når vi kommer igang med at trille, skal jeg nok prøve at bestille nogle flere.


Kanon .. Du siger bare til .. ! Bruger XXXS  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #17 Dato: April 08, 2006, 04:43:35 am »
Citat fra: B2
blabla ...T-shirts...
Der gik så meget ged i leveringen (3 ugers forsinkelse, dårlige undskyldninger og aftaler der ikke blev overholdt) at jeg nok får et andet firma til at lave evt. efterfølgere  :?

Vi fik på et tidspunkt lavet sweat- og T-shirts hos Textilbroderiet i Holstebro.
Som navnet siger, så er de broderede. Fordelen ved dette er, at det næsten holder evigt, eller i hvert fald lige så længe som selve tøjet. Jeg har smidt et par billeder op.
T-shirten endte med at koste 90,- kroner, sweatshirten 250,- kroner. Det skal lige siges, at der er 7 farver i broderiet, noget der ville have kostet en del mønt hvis det havde været trykt.
Tøjet er også en ganske udmærket kvalitet, god kraftig stof i både T-shirts og sweatshirts.
Broderitråden er også farveægte. Den hvide T-shirt har været kogevasket adskillige gange, og farverne er ikke falmet den mindste smule.
Og så kan de naturligvis også brodere caps (og en masse andre ting).
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #18 Dato: April 09, 2006, 11:45:40 pm »
Citér
Vi fik på et tidspunkt lavet sweat- og T-shirts hos Textilbroderiet i Holstebro.
Som navnet siger, så er de broderede. Fordelen ved dette er, at det næsten holder evigt, eller i hvert fald lige så længe som selve tøjet. Jeg har smidt et par billeder op.
T-shirten endte med at koste 90,- kroner, sweatshirten 250,- kroner. Det skal lige siges, at der er 7 farver i broderiet, noget der ville have kostet en del mønt hvis det havde været trykt.
Tøjet er også en ganske udmærket kvalitet, god kraftig stof i både T-shirts og sweatshirts.
Broderitråden er også farveægte. Den hvide T-shirt har været kogevasket adskillige gange, og farverne er ikke falmet den mindste smule.
Og så kan de naturligvis også brodere caps (og en masse andre ting).
Det var de samme der lavede vores caps & SVR mærker  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #19 Dato: April 10, 2006, 12:03:18 am »
Ahh, okay. Hvad måtte I give for det?
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #20 Dato: April 10, 2006, 12:10:34 am »
Citér
Ahh, okay. Hvad måtte I give for det?
Link
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #21 Dato: Juni 13, 2006, 01:53:32 pm »
Hej SVende.

Da jeg indtil for ca 5 år siden (hvor to lastbiler vælgte at det var på tide at jeg gik på pension) har kørt som sælger for et af landets førende profil firmaer, har jeg en ret god indgangsvinkel til at få lavet merchandice til os.
Jeg nævner det ikke for at "gå nogen i bedende" men fordi der er store fordele (super kvalitet, lav pris,tingene kommer til tiden osv.) ved at få tingene via en der har en fod indenfor hos leverandøren.. Så håber ikke der er nogle der føler at jeg træder dem over tæerne.

Uanset hvad så får jeg lavet nogle t-shirts til mig selv iløbet af næste uge, og er der stemning for det smider jeg et billede og en pris på. Og er den nogen der har en god ide til et rigtig godt motiv modtager jeg det gerne.

Her er lige et par billeder af en cap vi tidligere har lavet...

Sig bare til hvis der er stemning for at jeg får lavet nogle supertilbud til os...

Mvh
GD

« Senest Redigeret: Juni 13, 2006, 02:07:19 pm af grand-danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #22 Dato: Juni 13, 2006, 02:15:02 pm »
Det synes jeg da lyder som en sweet deal! Jeg kunne godt bruge lidt merchandise. :D
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #23 Dato: Juni 13, 2006, 03:28:59 pm »

Jeg nævner det ikke for at "gå nogen i bedende" men fordi der er store fordele (super kvalitet, lav pris,tingene kommer til tiden osv.) ved at få tingene via en der har en fod indenfor hos leverandøren.. Så håber ikke der er nogle der føler at jeg træder dem over tæerne.

Uanset hvad så får jeg lavet nogle t-shirts til mig selv iløbet af næste uge, og er der stemning for det smider jeg et billede og en pris på. Og er den nogen der har en god ide til et rigtig godt motiv modtager jeg det gerne.

Her er lige et par billeder af en cap vi tidligere har lavet...

Sig bare til hvis der er stemning for at jeg får lavet nogle supertilbud til os...

Ja sgu !
Kør bare løs  :D

Jeg vil på ingen måde føle mig jokket over noget som helst, forvent snarer at se mig som ivrig kunde  8)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #24 Dato: Juni 13, 2006, 04:10:21 pm »

Jeg nævner det ikke for at "gå nogen i bedende" men fordi der er store fordele (super kvalitet, lav pris,tingene kommer til tiden osv.) ved at få tingene via en der har en fod indenfor hos leverandøren.. Så håber ikke der er nogle der føler at jeg træder dem over tæerne.

Uanset hvad så får jeg lavet nogle t-shirts til mig selv iløbet af næste uge, og er der stemning for det smider jeg et billede og en pris på. Og er den nogen der har en god ide til et rigtig godt motiv modtager jeg det gerne.

Her er lige et par billeder af en cap vi tidligere har lavet...

Sig bare til hvis der er stemning for at jeg får lavet nogle supertilbud til os...

Ja sgu !
Kør bare løs  :D

Jeg vil på ingen måde føle mig jokket over noget som helst, forvent snarer at se mig som ivrig kunde  8)

Det lyder godt... jeg laver et lille sortiment så...

Starter med at lave

0570 (0571 på billedet.. er så ny at jeg kun har billede af damemodellen)
 "ID-TECH" T-shirts (super svedtransporterende hi-tech materiale, som er det jeg syntes er bedst at have på under jakken når det er varmt) pris m logo 98 kr.

0519 V-neck t-shirt pris m logo 50 kr.

0518 Interlock t-shirt, langærmet (rigtig lækker at have på under "ko-hudet") pris m logo 78 kr.

0400 Shorts med lårlomme pris m logo 173 kr.

priserne er incl. moms (ja man bruger faktisk moms visse steder i jylland  :lol:) og tryk i en farve (direkte tryk)

så kan i da få en ide om priserne..
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #25 Dato: Juni 13, 2006, 05:52:32 pm »
sign me up :D :D :D :D
   

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #26 Dato: Juni 13, 2006, 11:36:22 pm »
Jeg er på !

2* 0570 "ID-TECH" T-shirts (super svedtransporterende hi-tech materiale, som er det jeg syntes er bedst at have på under jakken når det er varmt) pris m logo 98 kr.

2* 0518 Interlock t-shirt, langærmet (rigtig lækker at have på under "ko-hudet") pris m logo 78 kr.

1* 0400 Shorts med lårlomme pris m logo 173 kr.

T-Shirts i sort ;-) (For det siger Luske er Cool ;-) )
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #27 Dato: Juni 14, 2006, 11:30:44 pm »
@Freddy- B2 - Moolex - Banditten.

Tak for opbakningen.

Som sagt laver jeg i første omgang noget med tryk på, og poster billeder af det, som jeg syntes i skal se inden i bestiller (jeg skal også lige vide hvilke størrelser i bruger) Har haft lidt svært ved at få den rigtige ide til "logoet" men har et par forslag (vedhæftet) som jeg gerne vil have jeres mening om. Ville helst lave et "cartoon-agtigt tryk, hvor man overdriver SVérens særlige kendetegn lidt,  ok ide...eller ??


Nr 1 er uredigeret, dvs "manden" skal selvfølgelig fjernes osv. regner med at bevarer maskinen og lave et svrider.dk tema istedet.. er der en god ide ?

Nr 2 Havde jeg tænkt mig både skulle laves som 1000ér og 650ér - så det passer til folks cykler.

Nr 3 Syntes jeg er fed som den er...

Har iøvrig tænkt mig at lave en aftale om at der skal gå et beløb pr solgt enhed til vores herlige site... ville det ikke være en god ide..?

mvh
GD


« Senest Redigeret: Juni 14, 2006, 11:36:21 pm af grand-danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #28 Dato: Juni 15, 2006, 12:08:52 am »


>Nr 1 er uredigeret, dvs "manden" skal selvfølgelig fjernes osv. regner med at bevarer maskinen og lave et >svrider.dk tema istedet.. er der en god ide ?

Syntes at idé'en er kanon !

>Nr 2 Havde jeg tænkt mig både skulle laves som 1000ér og 650ér - så det passer til folks cykler.

Fint !

>Nr 3 Syntes jeg er fed som den er...

Enig !!

>Har iøvrig tænkt mig at lave en aftale om at der skal gå et beløb pr solgt enhed til vores herlige site... ville det >ikke være en god ide..?

Dette er et IKKE kommercielt site (dvs. ingen reklamer etc.) så pengene må gå til festudvalget ;-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #29 Dato: Juni 23, 2006, 04:44:48 pm »
Hej.. har desværre ikke prøverne klar endnu.....

mvh GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir