Forfatter Emne: "Potte" til sv650N  (Læst 5281 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

svtøz

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 74
    • http://www.blåbjerg-mc.dk/
"Potte" til sv650N
« Dato: April 07, 2008, 01:02:48 pm »
Jeg skal have en anden potte på min sprit nye 650n,(07) fordi den lyder jo som en velsmurt Bernina med den originale.(kan jo godt lide at det lyder af lidt)   :innocent:
Skal jeg bare finde den helt store vinkelsliber frem, og så konstatere at der aldrig nogensinde kommer en original potte på igen ? Er der nogle kloge hoveder her inde der har et bedre forslag?

svtøz
« Senest Redigeret: April 07, 2008, 01:14:58 pm af svtøz »
"Ethvert menneske er idiot fem minutter hver dag. Klogskab består i ikke at overskride denne grænse”

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #1 Dato: April 07, 2008, 01:13:25 pm »
Hey og velkommen til...

Der findes sådan nogle opslidsede metalrør som passer præcis udenpå de originale rør, og det kan spændes sammen i begge ender med spændebånd, så du har muligheden for at sætte den originale potte på igen hvis du bliver hevet til syn.

Jannik...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

svtøz

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 74
    • http://www.blåbjerg-mc.dk/
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #2 Dato: April 07, 2008, 01:16:23 pm »
Hey og velkommen til...

Der findes sådan nogle opslidsede metalrør som passer præcis udenpå de originale rør, og det kan spændes sammen i begge ender med spændebånd, så du har muligheden for at sætte den originale potte på igen hvis du bliver hevet til syn.

Jannik...


Tak,  :D Så er det bare lige det hvor får jeg sådan nogle henne ?
"Ethvert menneske er idiot fem minutter hver dag. Klogskab består i ikke at overskride denne grænse”

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #3 Dato: April 07, 2008, 01:19:17 pm »
Hey og velkommen til...

Der findes sådan nogle opslidsede metalrør som passer præcis udenpå de originale rør, og det kan spændes sammen i begge ender med spændebånd, så du har muligheden for at sætte den originale potte på igen hvis du bliver hevet til syn.

Jannik...


Tak,  :D Så er det bare lige det hvor får jeg sådan nogle henne ?

Til min gamle old-school sv6½s som jeg fik sat MIVV potte på fulgte der det samlerør med i kassen, men om der gør det hver gang og til andre mærker skal jeg ikke kloge mig på, men ellers er der vel nok en venlig smed på forummet som hurtigt kan fikse sådan en til dig.  :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

svtøz

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 74
    • http://www.blåbjerg-mc.dk/
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #4 Dato: April 07, 2008, 01:23:46 pm »
Hey og velkommen til...

Der findes sådan nogle opslidsede metalrør som passer præcis udenpå de originale rør, og det kan spændes sammen i begge ender med spændebånd, så du har muligheden for at sætte den originale potte på igen hvis du bliver hevet til syn.

Jannik...


Tak,  :D Så er det bare lige det hvor får jeg sådan nogle henne ?

Til min gamle old-school sv6½s som jeg fik sat MIVV potte på fulgte der det samlerør med i kassen, men om der gør det hver gang og til andre mærker skal jeg ikke kloge mig på, men ellers er der vel nok en venlig smed på forummet som hurtigt kan fikse sådan en til dig.  :blink:
Har hørt mig omkring, og mener at potten kun kan skilles ad ET sted, og det er helt oppe ved cylinderen, resten er i et stykke  :twisted:
« Senest Redigeret: April 07, 2008, 01:42:12 pm af svtøz »
"Ethvert menneske er idiot fem minutter hver dag. Klogskab består i ikke at overskride denne grænse”

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #5 Dato: April 07, 2008, 02:37:23 pm »
Det er rigtigt. Frem med vinkelsliberen, det er den eneste mulighed. Bare pas på du ikke saver i katalysatoren. Mener den går til ca. 10 cm efter kontakten til lambdasonden.  :D

Og velkommen til iøvrigt.
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

svtøz

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 74
    • http://www.blåbjerg-mc.dk/
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #6 Dato: April 07, 2008, 02:49:13 pm »
Det er rigtigt. Frem med vinkelsliberen, det er den eneste mulighed. Bare pas på du ikke saver i katalysatoren. Mener den går til ca. 10 cm efter kontakten til lambdasonden.  :D

Og velkommen til iøvrigt.
Det er også det jeg er nået frem til, men håbede på et mirakel, eller rettere et orakel her inde fra der kunne trylle :wink:
forresten Tak
"Ethvert menneske er idiot fem minutter hver dag. Klogskab består i ikke at overskride denne grænse”

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #7 Dato: April 07, 2008, 02:53:53 pm »
IXIL slipon har også samlestykke med, men har prøvet at sætte org. potten på med det og det fungere ikke!!!!  Men med DB-killer i tror jeg godt den kan gå gennem syn.


SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

svtøz

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 74
    • http://www.blåbjerg-mc.dk/
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #8 Dato: April 07, 2008, 03:06:59 pm »
IXIL slipon har også samlestykke med, men har prøvet at sætte org. potten på med det og det fungere ikke!!!!  Men med DB-killer i tror jeg godt den kan gå gennem syn.


SørenG

Tror jeg er nødt enten at få lavet et helt nyt forrør, eller give den en tur med vinkelsliberen .Det sidste er bare ikke fedt, hvis jeg skal sælge den på et tidspunkt.
"Ethvert menneske er idiot fem minutter hver dag. Klogskab består i ikke at overskride denne grænse”

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #9 Dato: April 07, 2008, 04:56:11 pm »
IXIL slipon har også samlestykke med, men har prøvet at sætte org. potten på med det og det fungere ikke!!!!  Men med DB-killer i tror jeg godt den kan gå gennem syn.


SørenG

Tror jeg er nødt enten at få lavet et helt nyt forrør, eller give den en tur med vinkelsliberen .Det sidste er bare ikke fedt, hvis jeg skal sælge den på et tidspunkt.

tror ikke det er et minus at der allerede er monteret bulder-potte ved salg, køberen gør det jo sikkert alligevel  :innocent:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Askanius

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 66
    • http://www.anlaeg-vest.dk
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #10 Dato: April 08, 2008, 09:05:25 am »
Hey og velkommen til...

Der findes sådan nogle opslidsede metalrør som passer præcis udenpå de originale rør, og det kan spændes sammen i begge ender med spændebånd, så du har muligheden for at sætte den originale potte på igen hvis du bliver hevet til syn.

Jannik...


Tak,  :D Så er det bare lige det hvor får jeg sådan nogle henne ?


Mener jeg har et Spænde bånd liggende hjemme i gemmer'n og samle støv

svtøz

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 74
    • http://www.blåbjerg-mc.dk/
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #11 Dato: April 08, 2008, 10:50:27 pm »
Hey og velkommen til...

Der findes sådan nogle opslidsede metalrør som passer præcis udenpå de originale rør, og det kan spændes sammen i begge ender med spændebånd, så du har muligheden for at sætte den originale potte på igen hvis du bliver hevet til syn.

Jannik...


Tak,  :D Så er det bare lige det hvor får jeg sådan nogle henne ?


Mener jeg har et Spænde bånd liggende hjemme i gemmer'n og samle støv

Tak som byder,  :Dmen har fundet en anden løsning !
"Ethvert menneske er idiot fem minutter hver dag. Klogskab består i ikke at overskride denne grænse”

Hillerup

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 53
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #12 Dato: April 11, 2008, 11:52:15 pm »
Og det er????

svtøz

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 74
    • http://www.blåbjerg-mc.dk/
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #13 Dato: April 13, 2008, 05:18:51 pm »
Og det er????
Har købt en komplet "ny" brugt udstødning, som der må saves i  :D
"Ethvert menneske er idiot fem minutter hver dag. Klogskab består i ikke at overskride denne grænse”

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: "Potte" til sv650N
« Svar #14 Dato: April 13, 2008, 05:24:31 pm »
Og det er????
Har købt en komplet "ny" brugt udstødning, som der må saves i  :D

hvilken potte har du så kig på..... skal vi høre dig derude... eller er du på den anden side af broen
nu med yamaha fz1 2008