Forfatter Emne: Hong kong varer :D  (Læst 11313 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Hong kong varer :D
« Svar #15 Dato: April 10, 2012, 05:50:04 pm »
Og husk nu at hvis koblingsgreb står i inderste hak så starter ikke svinet pga koblingskontakt ikke presses langt nok

Tjek!
Og tak for tippet i øvrigt. ;)
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #16 Dato: April 10, 2012, 06:33:30 pm »
Gætter de er købt over ebay?  Troede de tog stortset alle pakker der fra hong kong land og man så skulle betale hvilket er total øv.

Aftaler i det med sælger eller skriver han det er en gave af sig selv?

Mvh.
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Basler

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Alexander
Hong kong varer :D
« Svar #17 Dato: April 10, 2012, 06:47:00 pm »
Gætter de er købt over ebay?  Troede de tog stortset alle pakker der fra hong kong land og man så skulle betale hvilket er total øv.

Aftaler i det med sælger eller skriver han det er en gave af sig selv?

Mvh.
Det fikser de helt selv i Kina land :) Det er det der er så cool :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #18 Dato: April 10, 2012, 07:21:32 pm »
Gætter de er købt over ebay?  Troede de tog stortset alle pakker der fra hong kong land og man så skulle betale hvilket er total øv.

Aftaler i det med sælger eller skriver han det er en gave af sig selv?

Mvh.
Det fikser de helt selv i Kina land :) Det er det der er så cool :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oki, cool :D  :thumbsup:

Hvad søger du/i når der skal søges efter dele fra kina, kommer ikk rigtig noget når jeg søger suzuki sv, sv1000, bare mig der er dum eller?  :?  :)
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Basler

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Alexander
Hong kong varer :D
« Svar #19 Dato: April 10, 2012, 07:34:05 pm »
Gætter de er købt over ebay?  Troede de tog stortset alle pakker der fra hong kong land og man så skulle betale hvilket er total øv.

Aftaler i det med sælger eller skriver han det er en gave af sig selv?

Mvh.
Det fikser de helt selv i Kina land :) Det er det der er så cool :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oki, cool :D  :thumbsup:

Hvad søger du/i når der skal søges efter dele fra kina, kommer ikk rigtig noget når jeg søger suzuki sv, sv1000, bare mig der er dum eller?  :?  :)
Søg i hele verden og brug teksten sv 1000 :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Hong kong varer :D
« Svar #20 Dato: April 10, 2012, 09:13:32 pm »
Jeg gik på eBay.co.uk og skrev sv 1000 clutch lever.
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Hong kong varer :D
« Svar #21 Dato: April 10, 2012, 11:00:47 pm »
Og husk nu at hvis koblingsgreb står i inderste hak så starter ikke svinet pga koblingskontakt ikke presses langt nok

Tjek!
Og tak for tippet i øvrigt. ;)
Har stået på tankstation lige efter jeg skiftede greb med panik over at den ikke startede... ;0)
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #22 Dato: April 10, 2012, 11:16:06 pm »

Har stået på tankstation lige efter jeg skiftede greb med panik over at den ikke startede... ;0)

Hehehe...  :lmao: Du fortalte godt historien til Skruedag.
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #23 Dato: April 11, 2012, 08:32:50 am »
Det er jo så utroligt sjældent jeg fejler så jeg kan godt holde til at fortælle det så andre der ikke så heldige som mig kan undgå samme fejl…  :innocent:
Jeg monterede dem  og kørte en tur hvor jeg justerede dem når jeg kørte.. Det glemte jeg alt om når jeg stod på tanken og prøvede se cool ud og tjekkede nøgle, støtteben, afbrydere, gear, nøgle, støtteben, afbrydere, gear x 3
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Basler

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Alexander
Hong kong varer :D
« Svar #24 Dato: April 11, 2012, 08:47:59 am »
Det er jo så utroligt sjældent jeg fejler så jeg kan godt holde til at fortælle det så andre der ikke så heldige som mig kan undgå samme fejl…  :innocent:
Jeg monterede dem  og kørte en tur hvor jeg justerede dem når jeg kørte.. Det glemte jeg alt om når jeg stod på tanken og prøvede se cool ud og tjekkede nøgle, støtteben, afbrydere, gear, nøgle, støtteben, afbrydere, gear x 3
Haha ! Super tip ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

CarstenM

  • Gæst
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #25 Dato: April 11, 2012, 08:48:11 am »
Det er jo så utroligt sjældent jeg fejler så jeg kan godt holde til at fortælle det så andre der ikke så heldige som mig kan undgå samme fejl…  :innocent:

*host* nyt dæk *host*

Jeg syntes det er fedt når man kan dele sine kiksede oplevelser med andre. Specielt i sådan et testosteron forum som dette nu er.  :thumbsup:

Har samme problem med de kina greb, i indstilling lavere end 3 kan man ikke starte dyret. Men når jeg kører justerer jeg altid til en indstilling under 3.
« Senest Redigeret: April 11, 2012, 08:50:16 am af CarstenM »

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #26 Dato: April 11, 2012, 09:26:09 am »
Det er jo så utroligt sjældent jeg fejler så jeg kan godt holde til at fortælle det så andre der ikke så heldige som mig kan undgå samme fejl…  :innocent:

*host* nyt dæk *host*

Jeg syntes det er fedt når man kan dele sine kiksede oplevelser med andre. Specielt i sådan et testosteron forum som dette nu er.  :thumbsup:

Har samme problem med de kina greb, i indstilling lavere end 3 kan man ikke starte dyret. Men når jeg kører justerer jeg altid til en indstilling under 3.

Jeg har også "Kinagreb" Endda med navn i  :D Men jeg kan godt starte i indstillinger over 1 det er kun i indstilling 1 jeg ikke kan.. Bruger dog kun indstiling 1 som en sikring for at uvedkommende ikke sådan lige starter den..
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Mormad

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 381
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #27 Dato: April 11, 2012, 09:47:40 am »
Det er jo så utroligt sjældent jeg fejler så jeg kan godt holde til at fortælle det så andre der ikke så heldige som mig kan undgå samme fejl…  :innocent:

*host* nyt dæk *host*

Jeg syntes det er fedt når man kan dele sine kiksede oplevelser med andre. Specielt i sådan et testosteron forum som dette nu er.  :thumbsup:

Har samme problem med de kina greb, i indstilling lavere end 3 kan man ikke starte dyret. Men når jeg kører justerer jeg altid til en indstilling under 3.

Jeg har også "Kinagreb" Endda med navn i  :D Men jeg kan godt starte i indstillinger over 1 det er kun i indstilling 1 jeg ikke kan.. Bruger dog kun indstiling 1 som en sikring for at uvedkommende ikke sådan lige starter den..

Skidesmart tyverisikring!!  :respekt:
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683

CarstenM

  • Gæst
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #28 Dato: April 11, 2012, 09:50:17 am »
Skidesmart tyverisikring!!  :respekt:

Ja, det må man sige. Når sådan et stykke bøjet jern kan køre køreren rådvild når den ikke vil starte ... jow jow..

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #29 Dato: April 11, 2012, 09:56:08 am »
Det er jo så utroligt sjældent jeg fejler så jeg kan godt holde til at fortælle det så andre der ikke så heldige som mig kan undgå samme fejl…  :innocent:

*host* nyt dæk *host*

Jeg syntes det er fedt når man kan dele sine kiksede oplevelser med andre. Specielt i sådan et testosteron forum som dette nu er.  :thumbsup:

Har samme problem med de kina greb, i indstilling lavere end 3 kan man ikke starte dyret. Men når jeg kører justerer jeg altid til en indstilling under 3.

*Host* *host* den med dæk er delet i anden tråd...  :mrgreen:
Jeg har det med at falde af kværnen en gang hvert 5 år så det var 3:e og forhåbingsvis sidste gang...
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000