Forfatter Emne: Bongers i ulykke på fyn  (Læst 14595 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Bongers i ulykke på fyn
« Svar #75 Dato: Juni 22, 2006, 01:04:58 pm »
Ang. gaven, så er jeg ikke tilhænger af blomster og andet tøzepjank, næe du mc-blade i massevis og måske sådan en her:  :grin: :grin: :grin:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Bongers i ulykke på fyn
« Svar #76 Dato: Juni 22, 2006, 09:00:24 pm »
Jeg tror bestemt ikke at han er under tøflen :(... Men jeg forstår hende så absolut godt.. Hendes kæreste er kommet galt afsted, og hun bekymrer sig for ham...  og han har måske brug for ro ( Kunne jeg snilt forstille mig han havde  :( )... Så derfor vil jeg ikke bare tage derind.. Tænk hvis man mødte op og der var 5-10 andre der havde fået samme idé.. Det er jo ikke ro... Derfor aftalte jeg med hende hvornår jeg skal komme derind.. Hvad andre gør bestemmer jeg ikke... Jeg lytter bare til det hun og sygeplejsken sagde i telefonen ... og formidler videre til jer andre.... og så er det jo op til hvad I selv vil....  :smiley: :smiley:

Så er dette sagt... jeg trækker mig nu ud af dette.. køber gaven - giver den sammen med jakob på søndag og så må I blive opdateret af Svea... Som måske burde have stået for dette her.... :wink: :wink: så resten holder vi bare på Sveas tråd...  Sættes der beløb ind på min konto, kan det skrives i min tråd...



Roger Over.

Billed vil blive taget af det vi alle giver ham... og lagt ud på nettet senere så alle kan se det...   :cool: :cool:


Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Sv: Bongers i ulykke på fyn
« Svar #77 Dato: Juni 22, 2006, 10:01:01 pm »
Beløb indsat......

Hils ham
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Re: Bongers i ulykke på fyn
« Svar #78 Dato: Juni 22, 2006, 10:09:51 pm »
Jeg tror bestemt ikke at han er under tøflen :(... Men jeg forstår hende så absolut godt.. Hendes kæreste er kommet galt afsted, og hun bekymrer sig for ham...  og han har måske brug for ro ( Kunne jeg snilt forstille mig han havde  :( )... Så derfor vil jeg ikke bare tage derind.. Tænk hvis man mødte op og der var 5-10 andre der havde fået samme idé.. Det er jo ikke ro... Derfor aftalte jeg med hende hvornår jeg skal komme derind.. Hvad andre gør bestemmer jeg ikke... Jeg lytter bare til det hun og sygeplejsken sagde i telefonen ... og formidler videre til jer andre.... og så er det jo op til hvad I selv vil....  :smiley: :smiley:

Så er dette sagt... jeg trækker mig nu ud af dette.. køber gaven - giver den sammen med jakob på søndag og så må I blive opdateret af Svea... Som måske burde have stået for dette her.... :wink: :wink: så resten holder vi bare på Sveas tråd...  Sættes der beløb ind på min konto, kan det skrives i min tråd...



Roger Over.

Billed vil blive taget af det vi alle giver ham... og lagt ud på nettet senere så alle kan se det...   :cool: :cool:



Det har ALDRIG været min mening, at nedgøre eller irrettesætte nogen for noget ang. situationen med Bongers!! Du har selv startet denne tråd Majse, og selvfølgelig skal du fuldføre den!! Lad mig da trække mig fra den i stedet, med de sidste ord om, at jeg lige har snakket med Anders, der har været til diverse undersøgelser i dag, men han har endnu ikke fået svar på dem, og han skal til flere i morgen. Udskrivelsesdatoen er endnu også uvist, men han snakkede om, at den kan ligge et par uger ude i fremtiden. Skal vi ikke bare sige, at jeg så har givet info nok. Og naturligvis kan i da sagtens ringe til Helle i stedet for Bongers, hun er nu bare ikke hans kæreste, kun på hospitalspapir, men det er en længere forklaring...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Der Frank

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 198
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
Re: Bongers i ulykke på fyn
« Svar #79 Dato: Juni 23, 2006, 12:12:23 pm »
Der ryger selvfølgelig også en skilling afsted herfra...håber ikke det er for sent??

GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!