Forfatter Emne: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)  (Læst 19435 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Hej Admins og forum brugere,

Jeg er en idiot til at huske folks rigtige navne. Det er pisse irriterende og pinligt når andre er begyndt at kunne huske mit.

Jeg talte derfor med folk som var ude på Linien igår om hvordan det kunne være at der ikke var et galleri med billeder af brugerne + deres net-navn og rigtige navn så man kan sidde hjemme eller i arbejdstiden (den skal jo bruges fornuftigt) og øve sig.

Jeg hørte flere forklaringer/dårlige udskyldninger så som "det er ikke et dating sted", "det er useriøst", "så må folk bare tage sig sammen" og lignende.

De forum-brugere jeg talte med var dog alle venligt stemte overfor ideen - en "face-book"!

Jeg føler netop at jeg ER til dating fest når de navne som først popper op inde i mit hovede er folks net-navne. Det er desuden også lidt upersonligt (efter min mening). Alternativt burde folk jo være tvunger til at bruge deres rigtige navne og portrætter hvis man skulle af-dating-ficere forummet og gøre det "seriøst". Jeg går ud fra at alle herinde kan stå ved deres navn og ansigt?!

Jeg ville derfor foreslå at der blev lavet nogle kategorier i galleriet som kunne inddele brugernes ansigter i "kun forum-bruger", "træfgænger - sjælland" og "træfgænger - jylland" (jeg erindrer ikke at have set træf på fyn?!). I kan selv innovere navnene - jeg fandt blot disse mest beskrivende. Inddelingen mellem sjælland og jylland er kun foreslået med henblik på at skabe overblik.

Nye som gamle brugere burde endeligt også opfordres til at bruge dette.

Apropos "useriøst" og "at tage sig sammen" så håber jeg da at dette indlæg vil blive betragtet som seriøst og at jeg da gør hvad jeg kan for at tage mig sammen omkring mit lille problem - som jeg sikkert ikke er ene om.

... det ville desuden også være en god service overfor nye medlemmer  :)

Tak for igår!

Mvh. Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Sv: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #1 Dato: August 09, 2006, 11:18:00 am »
Godt indlæg JR  :D Og udemærket forslag vedr. gallerier.

Jeg er selv spasser til at huske navne, indtil jeg har været sammen med dem et par gange  :oops:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Sv: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #2 Dato: August 09, 2006, 11:22:13 am »
Jeg er en idiot til at huske folks rigtige navne. Det er pisse irriterende og pinligt når andre er begyndt at kunne huske mit.

Det kender jeg desværre alt for godt  :oops:

Så jeg tager helt sikkert dit forslag seriøst og synes det er en god ide.
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Sv: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #3 Dato: August 09, 2006, 11:23:13 am »
Jeg er selv spasser til at huske navne, indtil jeg har været sammen med dem et par gange  :oops:

Det kender jeg godt ...  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: LOL  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ... HAHAHAHAHA
get it ?  :wink: :wink:

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #4 Dato: August 09, 2006, 11:24:46 am »
Jeg er selv spasser til at huske navne, indtil jeg har været sammen med dem et par gange  :oops:

Det kender jeg godt ...  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: LOL  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ... HAHAHAHAHA
get it ?  :wink: :wink:
:lmao:

Men der ud over er ideen ikke helt ude i hampen  :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #5 Dato: August 09, 2006, 11:25:11 am »
Jeg siger nogenlunde det samme som Olfert.
Det er et godt ini'tiv, som jeg gerne vil bakke op om.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #6 Dato: August 09, 2006, 11:29:53 am »
Ja, lad det bare være op til dem som vil genkendes at have deres billede på forum. De fleste er jo alligevel et eller andet sted i galleriet.
Personligt synes jeg det er en ok ide. Det er let nok for os gamle rødder at spotte "de nye", men det må være lidt svært at støde til den sammenspiste gruppe vi efterhånden er blevet og huske hvem der er hvem.

Mht. Olfert, så ser han ud præcis som på sit avatar. Meget lille krop, stort hovede og skipper skræk underarme.  :lmao: :lmao: :lmao:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Jeg er selv spasser til at huske navne, indtil jeg har været sammen med dem et par gange  :oops:

Det kender jeg godt ...  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: LOL  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ... HAHAHAHAHA
get it ?  :wink: :wink:
Jep  :lol: :lol: :lol: Så kan man heller ikke tale over sig i søvne  :P
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #8 Dato: August 09, 2006, 11:35:50 am »
Jeg synes også det er et godt forslag... Har fra starten af valgt at bruge mit eget navn, .. og ville tit ønske at andre også gjore det... Som Capone ( alias michael ) skriver, så er vi efterhånden en sammenspist gruppe, og det kan egentlig også være svært for os gamle at hitte rundt i navnene.. specielt michael navnene... God ide Jakob... Skurkenfradallas... :D


Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #9 Dato: August 09, 2006, 11:36:05 am »
Det er sgu ikke tosset forslag mister JR. Det er jo ikke alle der har billede af sig selv på avatar (eller hva det nu hedder) og som har et bruger navn som de ogs reagerer på eller rent faktisk hedder...
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Sv: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #10 Dato: August 09, 2006, 11:45:40 am »
Jeg er selv spasser til at huske navne, indtil jeg har været sammen med dem et par gange  :oops:

Det kender jeg godt ...  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: LOL  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ... HAHAHAHAHA
get it ?  :wink: :wink:

Ha ha ha ha ha  :D Fed kommentar - den lå jo lige til højrebenet!

Jamen jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste senil-demente forum-bruger! Og det med den sammenspiste gruppe kan jeg som ny træf-gænger/bruger godt bekræfte. Hvis ikke jeg havde kendt SVea på forhånd så havde der nok skulle en del mere til at lokke navnene ud af dem jeg har hilst på. For ikke at sige at jeg i de flestes tilfælde ikke ville vide hvem der var forum-brugere når jeg troppede op ude ved Buddinge eller på Linien - hvor der kommer temmeligt mange flere end blot os her fra SVrider  :)

Så her skal lige falde et lille skulderklap til SVea... TAK for introduktionen! Og så også tak til dem jeg har hilst på for at tage godt imod en n00b :D

Hvem skal man hive fat i for at få oprettet kategorierne inde i galleriet?

/Jakob
« Senest Redigeret: August 09, 2006, 11:55:02 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #11 Dato: August 09, 2006, 01:47:24 pm »
fed ide har savnet det en hel del, er stadig helt ny her i forummet og har kun været ude og kører mc tirsdag et par
gange, lærte først i går hvordan man skriver her, så det kunne være rart at få sat nogle ansigter på :D
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #12 Dato: August 09, 2006, 02:26:38 pm »
Øhh .. lidt enig her, og dog   ....

Mit navn står i min "underskrift" ... egg xXx - Cristian
Mit Øgenavn er "Banditten"
Mit Foto er af MIG og Min kværn - Så I lettere kan se hvem der er der stryger lige forbi jer på vejene  :innocent:
Har endnu et portrætfoto i mit album, hvis nogen finder det interessandt at se alle rynkerne ...

er det ikke nok ... eller skal lillebror til at tage nye billeder ?
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Sv: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #13 Dato: August 09, 2006, 02:47:12 pm »
er det ikke nok ... eller skal lillebror til at tage nye billeder ?
ARGH!! Det er nok! DET ER NOOOOK!!!
 :D :D :wink:

Jeg tror faktisk, Jakob gerne vil have et "fast sted", hvor man kan gå ind og kigge på folks ansigter, samt se deres navn og alias. Det er jo en lidt håbløs opgave, hvis det er spredt ud over hele sitet.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #14 Dato: August 09, 2006, 02:52:05 pm »
Øhh .. lidt enig her, og dog   ....

Mit navn står i min "underskrift" ... egg xXx - Cristian
Mit Øgenavn er "Banditten"
Mit Foto er af MIG og Min kværn - Så I lettere kan se hvem der er der stryger lige forbi jer på vejene  :innocent:
Har endnu et portrætfoto i mit album, hvis nogen finder det interessandt at se alle rynkerne ...

er det ikke nok ... eller skal lillebror til at tage nye billeder ?


Aghhhhh du ligner Thorkild Thyring på det billed.... Find et andet søde....  :wink: :wink: Du har med garanti flere modelbilleder.... :D :D