Forfatter Emne: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)  (Læst 19635 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Sv: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #45 Dato: August 10, 2006, 12:56:43 am »
Hvor skal man egentlig ligge sit billede, hvis man er fra Fyn???  :undecided: :undecided: :undecided:

Bor der mennesker der  :shock:

/J

HRMF!!!!!!!!  :evil: :evil:
Vi har sgu de bedste veje og kønneste piger, og så taler vi hverken Svensk eller Tysk herovre!!!
Jeg lægger det under Vest når jeg får tid, så er det samme opdeling som DBA.  :wink:

He he he - point taken!!!  :)

/J
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #46 Dato: August 10, 2006, 01:27:04 am »
Det ville da være en rigtig fed idé at lave noget mere ud af det... Måske gøre hele personprofilen lidt mere fyldig... Som jeg ser den er den lidt tynd og mangelfuld, uden jeg har evner til at udbedre det og sige hvordan det skal gøres... (Andre der også er på motorcykelgalleri.dk - Det er jo en fed side.)
Husk dog lige en ting: Til trods for i måske ikke har set træf på fyn, og jeg har ikke været nok hjemme mens jeg har haft knallert til at vide om der ikke er andet end http://www.fynsmcfestival.dk/ , så husk os gerne som selvstændige væsner... Det er da nederen at alting bliver delt i Jylland, Sjælland og til tider Bornholm, men Fyn bliver normalt bare glemt... Det er da ikke nice.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #47 Dato: August 10, 2006, 01:51:55 am »
Det er da nederen at alting bliver delt i Jylland, Sjælland og til tider Bornholm, men Fyn bliver normalt bare glemt... Det er da ikke nice.
Nu er Fyn jo sådan lidt in-between... ;)
Jeg valgte at holde fast ved øst/vest i portræt-galleriet, mest for at holde det så simpelt som muligt. Så kan folk selv om, hvor de synes de hører til. Men at bruge Storebælt som "skille-linie" er vel ikke helt skævt.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: Re: Sv: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #48 Dato: August 10, 2006, 11:51:57 am »

Jamen jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste senil-demente forum-bruger! Og det med den sammenspiste gruppe kan jeg som ny træf-gænger/bruger godt bekræfte. Hvis ikke jeg havde kendt SVea på forhånd så havde der nok skulle en del mere til at lokke navnene ud af dem jeg har hilst på. For ikke at sige at jeg i de flestes tilfælde ikke ville vide hvem der var forum-brugere når jeg troppede op ude ved Buddinge eller på Linien - hvor der kommer temmeligt mange flere end blot os her fra SVrider  :)

Så her skal lige falde et lille skulderklap til SVea... TAK for introduktionen! Og så også tak til dem jeg har hilst på for at tage godt imod en n00b :D
/Jakob


Jeg syntes det er forrygende at der er kommet et album til "head-shots", men jeg syntes ikke at det har været et problem med at blive genkendt / komme i snak med folk. Der er ikke nogle der har slæbt mig herind eller præsenteret mig for folk på forummet. Første gang jeg var til MC tirsdag fulgtes jeg vist nok med Paw, som jeg har snakket med her igennem. Ellers har jeg sgu ikke kendt nogle, men folk kom alligevel hen og sagde det er sgu da Bill, nok fordi jeg har så velligende et billede i min avatar eller noget og efterhånden har jeg da lært folk bedre at kende, men jo der er da stadig nogle hvor jeg ikke er helt sikre på deres rigtige navn, men sådan er det...
Jeg tror det er lige så meget hvor udadvendt folk er og hvor aktiv man er herinde, om man bliver genkendt eller ej. Det kan jo tælles på én hånd hvor mange der har billede af dem selv på deres avatar.

Det er ikke ment som et surt opstød eller noget. Jeg syntes bare det er forkert at sige at der er lukkede klikker herinde, der er jo altid nogle der snakker mere sammen end andre, men det er jo lige så meget afstanden mellem os der gør det... Syntes i hvert fald folk har taget i mod mig med åbne ARME. (arme for fanden -Moolex)
« Senest Redigeret: August 10, 2006, 02:01:08 pm af Bill »
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Sv: Re: Sv: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #49 Dato: August 10, 2006, 12:40:51 pm »
Jeg er en idiot til at huske folks rigtige navne. Det er pisse irriterende og pinligt når andre er begyndt at kunne huske mit.

Det kender jeg desværre alt for godt  :oops:

Så jeg tager helt sikkert dit forslag seriøst og synes det er en god ide.


ja, det så jeg godt hos Enghave MC igår, Rune!  :afro:

Sorry  :oops:

 :)
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #50 Dato: August 10, 2006, 01:16:29 pm »
Måske en idé at uploade et billed af sig selv i civilt og et i mc-dress så man kan kende hinanden uanset hvad. :innocent:

Jeg har i hvert fald gjort det sådan... :afro:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...

Jamen jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste senil-demente forum-bruger! Og det med den sammenspiste gruppe kan jeg som ny træf-gænger/bruger godt bekræfte. Hvis ikke jeg havde kendt SVea på forhånd så havde der nok skulle en del mere til at lokke navnene ud af dem jeg har hilst på. For ikke at sige at jeg i de flestes tilfælde ikke ville vide hvem der var forum-brugere når jeg troppede op ude ved Buddinge eller på Linien - hvor der kommer temmeligt mange flere end blot os her fra SVrider  :)

Så her skal lige falde et lille skulderklap til SVea... TAK for introduktionen! Og så også tak til dem jeg har hilst på for at tage godt imod en n00b :D
/Jakob


Jeg syntes det er forrygende at der er kommet et album til "head-shots", men jeg syntes ikke at det har været et problem med at blive genkendt / komme i snak med folk. Der er ikke nogle der har slæbt mig herind eller præsenteret mig for folk på forummet. Første gang jeg var til MC tirsdag fulgtes jeg vist nok med Paw, som jeg har snakket med her igennem. Ellers har jeg sgu ikke kendt nogle, men folk kom alligevel hen og sagde det er sgu da Bill, nok fordi jeg har så velligende et billede i min avatar eller noget og efterhånden har jeg da lært folk bedre at kende, men jo der er da stadig nogle hvor jeg ikke er helt sikre på deres rigtige navn, men sådan er det...
Jeg tror det er lige så meget hvor udadvendt folk er og hvor aktiv man er herinde, om man bliver genkendt eller ej. Det kan jo tælles på én hånd hvor mange der har billede af dem selv på deres avatar.

Det er ikke ment som et surt opstød eller noget. Jeg syntes bare det er forkert at sige at der er lukkede klikker herinde, der er jo altid nogle der snakker mere sammen end andre, men det er jo lige så meget afstanden mellem os der gør det... Syntes i hvert fald folk har taget i mod mig med åbne øjne.

Hey Bill,

Min kommentar var da heller ikke ment som en kritik  :)

I det hele taget kan jeg bare ikke forstå hvorfor at et head-shot galleri ikke er en selvfølge. Jeg tror gerne at det har fungeret fint ind til nu - men hvis man med de midler som vi allerede har i forvejen kan gøre det marginalt bedre - hvorfor så lade være?

Det kan jeg ikke forstå...

Jeg kan jo kun sige at det teoretisk set har gjort det nemmere for mig at spotte folk. Forudsat at man bruger galleriet efter hensigten... (Paw... Simon... Man skal jo for h****** kunne se ansigtet - Paw >> Lækkert cowboy-kluns eller hvad det var på det billede ha ha ha)

Anyway - din beretning er jo snarere en erkendelse af at DU har gjort det bedre end så mange andre (vellignende billede som avatar + rigtige navn). Men det er jo snarere undtagelsen end reglen (mig selv inklusive)...

Jo det ville være noglelunde ok hvis alle gjorde lige som dig - men det er stadig nemmere at fide folk i et galleri. Som dolph ville sige - det er da indiskutabelt!

Men bort set fra det - så glæder jeg mig da til at hilse på dig ved lejlighed!  :D

/Jakob

aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #52 Dato: August 10, 2006, 01:43:19 pm »
Syntes i hvert fald folk har taget imod mig med åbne øjne.

mine er dog knebet en del sammen, da jeg ellers ikke kan få øje på dig "bette Bill" :lmao: :lmao:
   

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær

Anyway - din beretning er jo snarere en erkendelse af at DU har gjort det bedre end så mange andre (vellignende billede som avatar + rigtige navn). Men det er jo snarere undtagelsen end reglen (mig selv inklusive)...

Lad mig lige spolere det hele lidt og røbe, at Bill da rent faktisk hedder Kenneth  :D :D Men det er da et dejligt billede af ham selv han har på, den ros skal han have  :kiss: :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet

Anyway - din beretning er jo snarere en erkendelse af at DU har gjort det bedre end så mange andre (vellignende billede som avatar + rigtige navn). Men det er jo snarere undtagelsen end reglen (mig selv inklusive)...

Lad mig lige spolere det hele lidt og røbe, at Bill da rent faktisk hedder Kenneth  :D :D Men det er da et dejligt billede af ham selv han har på, den ros skal han have  :kiss: :kiss:

...og SVea ikke hedder SVea..!

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Jeg savner portræt-fotos af brugerne + rigtige navne (face-book)
« Svar #55 Dato: August 10, 2006, 02:00:09 pm »
Lad mig lige spolere det hele lidt og røbe, at Bill da rent faktisk hedder Kenneth  :D :D Men det er da et dejligt billede af ham selv han har på, den ros skal han have  :kiss: :kiss:

Kenneth Bill Jensen :) - AKA Grill-Bill :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.

...og SVea ikke hedder SVea..!

HVAD!!! :shock: :shock: :shock:

Nu faldt min verden i grus... :cry: :cry: :cry:  Nåe ok de seriøse kalder SVea for Charlotte... :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D

Anyway - din beretning er jo snarere en erkendelse af at DU har gjort det bedre end så mange andre (vellignende billede som avatar + rigtige navn). Men det er jo snarere undtagelsen end reglen (mig selv inklusive)...

Lad mig lige spolere det hele lidt og røbe, at Bill da rent faktisk hedder Kenneth  :D :D Men det er da et dejligt billede af ham selv han har på, den ros skal han have  :kiss: :kiss:

Så skal jeg da ha mistet et navn i et sving et eller andet sted, for mindes da at der på mit sygesikring om ikke andet står Bill :wink:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet

Anyway - din beretning er jo snarere en erkendelse af at DU har gjort det bedre end så mange andre (vellignende billede som avatar + rigtige navn). Men det er jo snarere undtagelsen end reglen (mig selv inklusive)...

Lad mig lige spolere det hele lidt og røbe, at Bill da rent faktisk hedder Kenneth  :D :D Men det er da et dejligt billede af ham selv han har på, den ros skal han have  :kiss: :kiss:

Du skal ikke være ked af det, bare du er glad, for det er vigtigt at være glad  :D

Så skal jeg da ha mistet et navn i et sving et eller andet sted, for mindes da at der på mit sygesikring om ikke andet står Bill :wink:

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D

Jamen jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste senil-demente forum-bruger! Og det med den sammenspiste gruppe kan jeg som ny træf-gænger/bruger godt bekræfte. Hvis ikke jeg havde kendt SVea på forhånd så havde der nok skulle en del mere til at lokke navnene ud af dem jeg har hilst på. For ikke at sige at jeg i de flestes tilfælde ikke ville vide hvem der var forum-brugere når jeg troppede op ude ved Buddinge eller på Linien - hvor der kommer temmeligt mange flere end blot os her fra SVrider  :)

Så her skal lige falde et lille skulderklap til SVea... TAK for introduktionen! Og så også tak til dem jeg har hilst på for at tage godt imod en n00b :D
/Jakob


Jeg syntes det er forrygende at der er kommet et album til "head-shots", men jeg syntes ikke at det har været et problem med at blive genkendt / komme i snak med folk. Der er ikke nogle der har slæbt mig herind eller præsenteret mig for folk på forummet. Første gang jeg var til MC tirsdag fulgtes jeg vist nok med Paw, som jeg har snakket med her igennem. Ellers har jeg sgu ikke kendt nogle, men folk kom alligevel hen og sagde det er sgu da Bill, nok fordi jeg har så velligende et billede i min avatar eller noget og efterhånden har jeg da lært folk bedre at kende, men jo der er da stadig nogle hvor jeg ikke er helt sikre på deres rigtige navn, men sådan er det...
Jeg tror det er lige så meget hvor udadvendt folk er og hvor aktiv man er herinde, om man bliver genkendt eller ej. Det kan jo tælles på én hånd hvor mange der har billede af dem selv på deres avatar.

Det er ikke ment som et surt opstød eller noget. Jeg syntes bare det er forkert at sige at der er lukkede klikker herinde, der er jo altid nogle der snakker mere sammen end andre, men det er jo lige så meget afstanden mellem os der gør det... Syntes i hvert fald folk har taget i mod mig med åbne øjne.

Hey Bill,

Min kommentar var da heller ikke ment som en kritik  :)

I det hele taget kan jeg bare ikke forstå hvorfor at et head-shot galleri ikke er en selvfølge. Jeg tror gerne at det har fungeret fint ind til nu - men hvis man med de midler som vi allerede har i forvejen kan gøre det marginalt bedre - hvorfor så lade være?

Det kan jeg ikke forstå...

Jeg kan jo kun sige at det teoretisk set har gjort det nemmere for mig at spotte folk. Forudsat at man bruger galleriet efter hensigten... (Paw... Simon... Man skal jo for h****** kunne se ansigtet - Paw >> Lækkert cowboy-kluns eller hvad det var på det billede ha ha ha)

Anyway - din beretning er jo snarere en erkendelse af at DU har gjort det bedre end så mange andre (vellignende billede som avatar + rigtige navn). Men det er jo snarere undtagelsen end reglen (mig selv inklusive)...

Jo det ville være noglelunde ok hvis alle gjorde lige som dig - men det er stadig nemmere at fide folk i et galleri. Som dolph ville sige - det er da indiskutabelt!

Men bort set fra det - så glæder jeg mig da til at hilse på dig ved lejlighed!  :D

/Jakob



Syntes jo også det er et godt tiltag og er da glad for at der er blevet gjort noget ved det, så kan det jo være jeg får styr på de sidste. :lol:
Tja.... Det var nu lige et af de billeder jeg lige havde ved hånden, da jeg oprettede mig som bruger og skal da også nok smide et lige så velligende et i "forbryder-albummet"

Kan da kun sige i lige måde Jacob, mon ikke det sker på en tirsdag...
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D