Forfatter Emne: Brok over bilister. Her!!!  (Læst 10069 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

onkel anders

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 57
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #30 Dato: December 18, 2007, 10:19:53 pm »
Unødvendig bruk av tåkelys gir kr 2000,- i bot her i Norge...

Den giver kun 500 kr. her i lille Danmark. Medmindre man kan snakke sig ud af det.  :hand: :innocent:

Så har dere jo generelt et mye lavere bøtenivå da.. Heldiggriser!

Ja det er vist os det eneste vi er heldige med, hvis man kan være heldig med bøder.  :police:

103 kmt. på motorvej hvor man må køre 80, intet køre kort med, uden sele og for tæt på den foran kørende giver 2500 kr. i norge :rolleyes: og prikken over i`et så havde firmaet ikke betalt vægt afgift så de klippede pladerne :dead:

Må være lenge siden. Jeg betalte kr 4900,- sist jeg ble stoppet i den hastigheten.. Dvs, 104km/t men samme bøtenivå... og kr. 6500,- i 107 km/t.. Galskap!!

ja det var i 2005, så det er jo lidt tid siden. så har de vel også sat endnu flere fart kameraer op? :puke: :dead:

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #31 Dato: December 18, 2007, 11:24:00 pm »

en anden ting som også går mig på nerverne og her er det kvindelige bilister som TIT begår denne fejl ik fordi det er alle, mange kører ganske udmærket og det har også ændret sig til det bedre her de sidste par år MEEEN der sgu stadig et par stykker som mangler at følge med

det jeg taler om her og dette har jeg oplevet rigtig mange gange og det er når de skal bakke ud fra en parkeringsplads så kigger de kun i deres skide sidespejle og bakspejl UDEN at vende sig om for at se om der kommer trafik altså bare fordi de har kigget bagud en enkelt gang er det ik ensbetydende med at der så er fri bane.............sådan nogle skal man kun pege og grine ad når de endelig laver en ulykke.  

næste gang i er ude at køre så prøv at lægge mærke til det, det er også dem der typisk er klistret op ad rattet i deres bil. de for farlige. man kan sgu ik stole på dem i trafikken.....

Hmmmmm , jeg kunne godt komme med en hel masse lige nu om mænd og deres kørsel... Men så vil jeg jo ikke være spor bedre end dig... Helt ærligt  :club:.. Drop det dersens kvinder i trafikken snak og hold dig til fakta.. At vi alle er lige gode om det.. :brok: :brok:

El Bola

  • Gæst
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #32 Dato: December 19, 2007, 12:31:09 am »

en anden ting som også går mig på nerverne og her er det kvindelige bilister som TIT begår denne fejl ik fordi det er alle, mange kører ganske udmærket og det har også ændret sig til det bedre her de sidste par år MEEEN der sgu stadig et par stykker som mangler at følge med


jo jo jeg holder mig skam også til fakta men det jo bare det at det er sandt og du også velkommen til at lave en lave en afstemning. så det jo lidt underligt at jeg skal have hug for at sige som det er....... :mrgreen: :mrgreen:

men det er jo også et spg om du følte dig truffet bemærk jeg sagde at det ikke var alle kvinder men nogle :lmao:

jeg også ret sikker på at nogle mænd kører dårligt men fordi nogle statistikker siger at sådan tingene er lige for tiden så skal man nok ik tro alt for meget på det
« Senest Redigeret: December 19, 2007, 12:35:30 am af El Bola »

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #33 Dato: December 19, 2007, 03:06:26 pm »
Jeg føler mig ikke truffet...men det er sgu træls at I mænd altid skal nedgøre kvinder og deres kørsel.... og så er det lige meget om man er truffet eller ej... I hører sgu da ikke kvinder svine mænd til på den måde.  :twisted:

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #34 Dato: December 19, 2007, 04:56:13 pm »
Nej, vi hører kun det, vi vil høre...  :mrgreen:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #35 Dato: December 20, 2007, 10:20:07 pm »
så lige lidt positivt,
imponeret over nogen kan læse avis, sms, tale telefon, lægge make up, se film, spise, ryge, sex dyrke mens de kører (næsten) helt sikkert :respekt:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #36 Dato: December 20, 2007, 10:49:46 pm »
Jeg føler mig ikke truffet...men det er sgu træls at I mænd altid skal nedgøre kvinder og deres kørsel.... og så er det lige meget om man er truffet eller ej... I hører sgu da ikke kvinder svine mænd til på den måde.  :twisted:

det er fordi at 99% af kvindekønnet aldrig burde have haft kørekort till andet end en symaskine, de kører af fukkiin røven til, i forhold til os mænd vi kører nemli som man bør, så sent som i dag var der en trunte der ville udfordre caravellen ved en McD udkørsel, hun fik så også det lange horn hele vejen.... OVERHOLD DIN FUKKIN VIGEPLIGT......!!!!! gggrrrrrr
   

Tulle

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #37 Dato: December 20, 2007, 10:55:25 pm »
Fnis fnis - det er sq sjovt at læse med her  :lol:
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #38 Dato: December 21, 2007, 06:46:35 am »
Jeg føler mig ikke truffet...men det er sgu træls at I mænd altid skal nedgøre kvinder og deres kørsel.... og så er det lige meget om man er truffet eller ej... I hører sgu da ikke kvinder svine mænd til på den måde.  :twisted:

det er fordi at 99% af kvindekønnet aldrig burde have haft kørekort till andet end en symaskine, de kører af fukkiin røven til, i forhold til os mænd vi kører nemli som man bør, så sent som i dag var der en trunte der ville udfordre caravellen ved en McD udkørsel, hun fik så også det lange horn hele vejen.... OVERHOLD DIN FUKKIN VIGEPLIGT......!!!!! gggrrrrrr
sjovt nok siger konen fløglende når der en en kvinde der (igen  :wink:) laver noget dumt trafikken.
"Hold da kæft hvor hun kører som en kælling"
det siger en del :lmao:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

lks

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
    • http://www.kaos-mc.dk
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #39 Dato: December 21, 2007, 08:24:45 am »
Skam jer janteloven trives lidt for vel i trafikken og søreme også her i forum.

Kvinderne kører af h til
Latsbilchauførene er nogle fu..in rat og pedalholdere alle sammen
Taxidriverne er alle fra et land uden færdeselsregler
Og mænd der kører dårligt har blød hat eller barnestol på bagsædet

I virkeligheden drejer det sig om at give plads til alle, også de dumme, og jo tro mig, jeg kan også finde på at give fingeren og bruge hornet men jeg prøver at lade være (skaden er jo sket og kan ikke ændres med horn og lygter)

Så smil og sig glædelig jul i stedet, det giver os alle et bedre humør
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #40 Dato: December 21, 2007, 09:03:31 am »
I virkeligheden drejer det sig om at give plads til alle, også de dumme, og jo tro mig, jeg kan også finde på at give fingeren og bruge hornet men jeg prøver at lade være (skaden er jo sket og kan ikke ændres med horn og lygter)

Så smil og sig glædelig jul i stedet, det giver os alle et bedre humør


Tro mig lks jeg giver masser af plads til andre bilister hver dag, men når man én gang har prøvet at flyve ind over en bil(ja ført af en kvinde) :( som, liige skulle se om den ikke kunne nå at komme ud fra en sidevej så kan min tolerance ligge et meget lille sted desværre. Og når formålet endda er at komme først op til lyskrydset 50m væk tjaah såååå...... :club: :club: :club:
   

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #41 Dato: December 21, 2007, 02:03:02 pm »
Jeg elsker bare alle de rådne billister som er på de danske veje. Der er ikke noget bedre end når man lige har en near miss og snart død oplevelse med en eller anden som svinger, bremser, glemmer at bremse, bakker, åbner døren og alt muligt andet. Det er det som lige fortæller dig; "Hey du lever sgu endnu, lev livet og prøv at undgå at dø i trafikken". Det sus og adrenalin kick, det lige giver i maven, når du ikke ser anden udvej end døden, er da bare for lækkert, og varmer helt ud i tå spidserne.
 
:dead: MHH JEG ELSKER DET!!! :dead:

Forresten, hvis nogen af jeg skal på skiferie, så se lige hvor mange der har glemt valnødden på øverste sal. De må have deponeret den samme sted, som alle de bilister der omtales her i tråden. Dem elsker vi ikke, for de har det med at ligge i røven på mig og når jeg så hammer bremsen I, har de lige glemt at de køre med tromler i stedet for skiver. Det gør SÅ NAS når man har 2 skistave og en fed tysker i ryggen. :mrgreen:

/Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #42 Dato: December 21, 2007, 03:04:28 pm »
Skam jer janteloven trives lidt for vel i trafikken og søreme også her i forum.

Kvinderne kører af h til
Latsbilchauførene er nogle fu..in rat og pedalholdere alle sammen
Taxidriverne er alle fra et land uden færdeselsregler
Og mænd der kører dårligt har blød hat eller barnestol på bagsædet

I virkeligheden drejer det sig om at give plads til alle, også de dumme, og jo tro mig, jeg kan også finde på at give fingeren og bruge hornet men jeg prøver at lade være (skaden er jo sket og kan ikke ændres med horn og lygter)

Så smil og sig glædelig jul i stedet, det giver os alle et bedre humør

du må da indrømme at det er hyggelig læsning :wink:
de fleste kører forhåbenligt mere fornuftigt end de giver udtryk for. :hand:
god jul alle sammen
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #43 Dato: December 21, 2007, 03:48:00 pm »
Forresten, hvis nogen af jeg skal på skiferie, så se lige hvor mange der har glemt valnødden på øverste sal. De må have deponeret den samme sted, som alle de bilister der omtales her i tråden. Dem elsker vi ikke, for de har det med at ligge i røven på mig og når jeg så hammer bremsen I, har de lige glemt at de køre med tromler i stedet for skiver. Det gør SÅ NAS når man har 2 skistave og en fed tysker i ryggen. :mrgreen:

LOL!!!  :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #44 Dato: December 22, 2007, 10:11:46 am »
Jeg føler mig ikke truffet...men det er sgu træls at I mænd altid skal nedgøre kvinder og deres kørsel.... og så er det lige meget om man er truffet eller ej... I hører sgu da ikke kvinder svine mænd til på den måde.  :twisted:

det er fordi at 99% af kvindekønnet aldrig burde have haft kørekort till andet end en symaskine, de kører af fukkiin røven til, i forhold til os mænd vi kører nemli som man bør, så sent som i dag var der en trunte der ville udfordre caravellen ved en McD udkørsel, hun fik så også det lange horn hele vejen.... OVERHOLD DIN FUKKIN VIGEPLIGT......!!!!! gggrrrrrr

Nåå det er det Tobias snakker om... nu sagde du vel ikke fukkin mens han hørte på det... Han nævnte godt at et kvindemenneske kørte ud foran jer.  :D og at du havde dyttet...  :D
« Senest Redigeret: December 22, 2007, 10:14:17 am af Majse »