Forfatter Emne: MCN  (Læst 5702 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
MCN
« Dato: August 16, 2007, 12:58:51 pm »
Har læst deres avis et en del gange vi kunne købe den i en engelsk butik (nogen der ved om der er nogen der forhandler den i DK???)

Er normalt en avis i formiddagsbladformat, synes det er super avis. Meget informativ, både mht til nyheder, anmeldelser og klummer (Mike Hammond fx) Og så er der masser af motorsport (BSB,WSB,MotoGP osv)

http://www.motorcyclenews.com
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: MCN
« Svar #1 Dato: August 16, 2007, 06:09:22 pm »
   

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Re: MCN
« Svar #2 Dato: August 16, 2007, 06:50:45 pm »
Takker... tror bare ikke lige den går her i skive. Togstationen har kun en klejn kios, som er drevet af nogen der ikke har været så heldige her i livet. Og det synes jeg er i orden, men det er ikke en DSB kiosk, desværre.... :( Og det vil jo egentlig blive en bekosteligt affære.. 44 kr i 52 uger. Det giver så lige 2288 kr. Mon ikke det ville være billegere at abbonere direkte i UK og så få dem sendt over ???
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: MCN
« Svar #3 Dato: August 17, 2007, 11:50:25 am »
Takker... tror bare ikke lige den går her i skive. Togstationen har kun en klejn kios, som er drevet af nogen der ikke har været så heldige her i livet. Og det synes jeg er i orden, men det er ikke en DSB kiosk, desværre.... :( Og det vil jo egentlig blive en bekosteligt affære.. 44 kr i 52 uger. Det giver så lige 2288 kr. Mon ikke det ville være billegere at abbonere direkte i UK og så få dem sendt over ???

En lille smule - £176 - http://www.isubscribe.co.uk/title_info.cfm?prodID=77
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Re: MCN
« Svar #4 Dato: August 20, 2007, 02:10:12 pm »
Takker.....

Tror løsningen må være at tæve den lokale bibliotekar til at få dem hjem. Når de kan have en masse svenske blade om chromscootere, så må et seriøst blad da være en klar ting at have til brugerne :brok: :brok:
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn