Forfatter Emne: Alarm på min SV1000N, underlig?  (Læst 3401 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Alarm på min SV1000N, underlig?
« Dato: Oktober 17, 2010, 08:35:11 pm »
Ja der sidder en original larm(den som er monterede fra fabrikken, den som sidder på de limited edition)

Synes den opføre sig mærkeligt...

Har oplevet to gange hvor jeg ikke kunne slå den fra. Kunne kun slå den fra ved at sætte nøglen i tændningslåsen og sætte tænding på, hvor de resulterede i at den bippede 5-10 gange ligesom når man slår den fra alm. Og så efterfølgende så går alarmen igang... Så kan jeg slukke den med fjernbetjeningen og starte mc´en normalt...

Det skal siges at begge gange har den stået ca en uges tid eller lidt mere uden at blive kørt på... Uden at ha været startet.

Er det normalt? Det er ret træls når det forgår kl 530 om morgen når alle andre sover.....
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Alarm på min SV1000N, underlig?
« Svar #1 Dato: Oktober 17, 2010, 08:53:53 pm »
Det er en strømsparefunktion den har - 5 dage så går den i dvalemode.

Hvis du vil undgå at den skaber sig, skal du bare finde en manual til en Legos 4, som den hedder - så kan man forlænge eller helt deaktivere den funktion.

Hvis du vil vække den uden den skaber sig, skal du dreje nøglen til tænding og til off igen og så slukke den med den lille knap inden 5 sekunder.

Jeg har den samme alarm på min.   :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Alarm på min SV1000N, underlig?
« Svar #2 Dato: Oktober 17, 2010, 09:40:49 pm »
Det er en strømsparefunktion den har - 5 dage så går den i dvalemode.

Hvis du vil undgå at den skaber sig, skal du bare finde en manual til en Legos 4, som den hedder - så kan man forlænge eller helt deaktivere den funktion.

Hvis du vil vække den uden den skaber sig, skal du dreje nøglen til tænding og til off igen og så slukke den med den lille knap inden 5 sekunder.

Jeg har den samme alarm på min.   :mrgreen:

Ahh okay, smart :D Tror sku bare jeg bibeholder det... Så må jeg lære at aktivere den igen, uden alarmen går :D


Har også fået den til at blinke med alle lygterne når jeg låser den op.... Men nu det forsvundet igen? hvordan får jeg den til at gøre det igen? :) Eller det måske heller ikke normalt :D (kan ikke lige finde manualen lige nu) :D
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: Alarm på min SV1000N, underlig?
« Svar #3 Dato: Oktober 17, 2010, 10:24:47 pm »
Jeg har desværre ikke min manual lige her, så kan ikke svare på dit sidste spørgsmål. Men på min behøver man ikke dreje den på off igen inden deaktivering fra strøm-spare-funktionen. Dvs. efter 5 dage uden kørsel: tænding -> deaktiver alarm :)