Forfatter Emne: Alex mc  (Læst 42230 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sole

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 37
Re: Alex mc
« Svar #15 Dato: Maj 13, 2006, 11:39:46 pm »
Efter 4000km med standard dækkene leveret på suzukien, som jeg var ganske utilfreds med, helt klart touring dæk, lidt for glade for at lave hjulspind, og skride ved hårde bremsninger. Fik jeg sat et par pilot power dæk på af alex, inkl. hygge og tilkørning.

Jeg er overud tilfreds, og kan anbefale alle at kyle standard dækkene af, er en helt anden motorcykel, og jeg er langt mere komfortabel med dem til hårde opbremsninger, og har ikke været noget hjulspind siden, nu løfter den bare forhjulet lidt istedet for  :lol: har også mere tillid til cyklen i svingene end før, hvor jeg kunne blive lidt nervøs for udskridninger.

Takker mange gange, bedste investering til cyklen jeg kunne lave. Og så forbedrer det tilmed sikkerheden.

mvh Sole

Gixxer Heino

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 229
Re: Alex mc
« Svar #16 Dato: Juni 24, 2006, 10:44:47 pm »
Hej jeg har været hos mister Alex som har skiftet mine fjedre til hyperpro,og jeg må sige at jeg er MEGET tilfreds med måden min mc kører på,der er væsentlig forskel på dem og orginalen, ikke bare i kørsel men også komfort,og sensei Alex er en dygtig mekaniker og en vældig hyggelig fyr at tale med,jeg kommer helt sikkert tilbage igen.. :afro:
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

Kragh

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Sv: Alex mc
« Svar #17 Dato: Juli 20, 2006, 09:26:51 pm »
Syntes lige at jeg ville dele min sidste oplevelse med Alex med jer:

Trængte til at få renset karburatorer og tænkte at jeg selv ville skille SVinet ad,  :innocent: tage karburatorerne under armen og køre en tur op til alex. Havde allerede aftalt med ham at jeg skulle komme, da han også skulle skifte bagdæk for mig. Jeg kommer op til ham og han viser mig hvordan man renser karburator og skifter samtidig dækket.
Da jeg kommer hjem begynder jeg at samle SVinet og glæder mig som et lille barn til at starte den op. Den starter også, men går omkring 3000 rpm og hver gang jeg drejer håndtaget dør den. De følgende dage er jeg næsten hver aften i kontakt med alex pr. telefon hvor han kommer med gode råd. Smøring af diverse kabler osv.
Til sidst bliver "vi enige" (læs: Alex foreslår) at jeg skiller den ad og kontrollerer at alt er samlet rigtigt.
Jeg skiller den lystigt ad (Er blevet ret god til det) og samler den igen, men denne gang tager jeg det meget langsomt og dobbelt kontrollerer ALT.
Jeg vil nok erkende at min optimisme var at finde på et meget lille sted da jeg skulle starte den op, men hvad skete der. Står perfekt i tomgang og kører som en drøm.
Jeg må jo nok erkende at jeg har "sjusket" første gang jeg samlede den.  :oops:

Det jeg vil frem til med denne historie er at:

Jeg ved ikke særlig meget om motorcykler (Er dog blevet en del klogere) alligevel tager Alex sig tid til at snakke mig igennem et problem med mit SVin på trods af at han ikke tjener en dyt på det. Han ville endda forklare mig i telefonen, inden jeg tog op til ham, hvordan jeg selv kunne rense mine karburatorer.
Nu arbejder jeg selv inden for bilbranchen (dog ikke mekaniker - det havde næsten været for pinligt) og jeg har aldrig mødt en mekaniker som Alex. På den gode måde.

Jeg kan kun sige: Han få 5 point af mig  :afro:

Tak for hjælpen Alex og tak fordi du gider svare på mine til tider ret så dumme spørgsmål......................

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: Alex mc
« Svar #18 Dato: Juli 21, 2006, 08:40:46 am »
Alex er jo bare en af de få, der har fattet, at behandler man folk pænt og ordentlig - ja så kommer de igen.. Og behandler man dem ekstraordinært godt, så tager de alle deres venner med også :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Re: Alex mc
« Svar #19 Dato: Juli 21, 2006, 08:52:15 am »

Tak for hjælpen Alex og tak fordi du gider svare på mine til tider ret så dumme spørgsmål......................
Det samme siger jeg :D Tak Alex.
KH Helle Merete
SV650SK3

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: Alex mc
« Svar #20 Dato: Juli 24, 2006, 12:54:10 am »

Tak for hjælpen Alex og tak fordi du gider svare på mine til tider ret så dumme spørgsmål......................
Det samme siger jeg :D Tak Alex.
Siger det samme som de andre, bare mere AC/DC agtigt, Alex er parat til at køre hele vejen til Polen for, i stegende solskinsvejr(+35 grader),  at skifte dæk for en, se det er service!!!!!
   

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Sv: Re: Alex mc
« Svar #21 Dato: Juli 24, 2006, 08:35:36 pm »
Alex er jo bare en af de få, der har fattet, at behandler man folk pænt og ordentlig - ja så kommer de igen..
X 2


Alex MC kan varmt anbefales!

Alex har både hjulpet mig med efterspænding (og korrekt montering  :oops:  :lol: ) af mine styrtknopper samt montering af mine nye blinklys.
Næste service bliver udført hos Alex.



« Senest Redigeret: Juli 24, 2006, 09:33:02 pm af Copy_Cat »
Theis

Ex. SV650S ejer.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Alex mc
« Svar #22 Dato: August 02, 2006, 12:37:37 pm »
og så ser mekanikeren jo godt ud... :wink: :wink:

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Sv: Alex mc
« Svar #23 Dato: August 02, 2006, 12:43:00 pm »
og så ser mekanikeren jo godt ud... :wink: :wink:
:shock: :shock: :shock: Kører du motorcykel uden stok eller førehund???? :lmao: :lmao: :lmao:

Detttt gazzz... Bare rolig. Alex kan tåle det...  :wink: :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Re: Alex mc
« Svar #24 Dato: August 02, 2006, 12:46:46 pm »
og så ser mekanikeren jo godt ud... :wink: :wink:
Jeg blir sgu bekymret for dig..... ;) :D
KH Helle Merete
SV650SK3

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Re: Alex mc
« Svar #25 Dato: August 02, 2006, 01:30:05 pm »
og så ser mekanikeren jo godt ud... :wink: :wink:
Jeg blir sgu bekymret for dig..... ;) :D

Tror du hun laver "en HM" ??   :wink: :lmao: :lmao: :lmao:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Lofgreen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 213
Sv: Re: Alex mc
« Svar #26 Dato: August 10, 2006, 12:32:06 pm »
Alex er jo bare en af de få, der har fattet, at behandler man folk pænt og ordentlig - ja så kommer de igen.. Og behandler man dem ekstraordinært godt, så tager de alle deres venner med også :)

x3

Har dog ikke brugt Alex endnu, men der er stor sandsynlighed for at jeg gør det en dag.
SV1000S K6 - Koksgråmetallic - Fuldkåbe - LeoVince alu-potter - Hugger - TRW Nummerpladeholder - Rizoma sideblink - F.Fabbri Double Bubble Kåbe

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9063

MS

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Re: Alex mc
« Svar #27 Dato: Marts 08, 2007, 07:35:09 pm »
AH´..... en kort trille tur hjem fra det lille SVine skur i frederikssund......

Sjovt som det bare føles så meget bedre at køre hjem fra Alex, end det gjorde at køre der op ?...... kunne have lidt at gøre med de nye Hyperpro fjedre både for og bag..... eller de fine nye Supercorsa dæk ......og de fine nye klodser, så alt den glæde kan stoppes igen på den helt gode måde.

og alt dette på blot 24 timer..... super fin og hurtig betjening af vores allesammens super mekker :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

tror ikke mit svin skal andre steder hen......
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Alex mc
« Svar #28 Dato: Marts 08, 2007, 08:58:00 pm »
tror ikke mit svin skal andre steder hen......
Lyder lidt fesent, men så passer det jo til din avatar.... :mrgreen: :whatever: :wink:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

MS

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Re: Alex mc
« Svar #29 Dato: Marts 09, 2007, 10:19:18 am »
hehehe hvis du er misundelig kan jeg da sikkert finde en hat magen til  :whatever: .......  :afro: :blink:
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -