Forfatter Emne: Draggin jeans  (Læst 16785 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

veldorm

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 97
Re: Draggin jeans
« Svar #15 Dato: Januar 19, 2008, 08:31:11 am »
Er der nogen billeder af de nye modeller ? .... links ?  :D

Skal helt sikkert have et par .... kender mig selv godt nok, til at alternativet til alt for varme Læderbukser, bliver alm Jeans og det holder jo ingen steder.

hvor bør vi købe ?  :D

Coyote kan vel lave en pris, hvis vi er flere der går sammen???
hvad siger Coyote til det??
Er yamaha ikke et el orgel?  og Kawazaki er da nogle møggrimme sko som vi gik med i 80érne :-)

ottedk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Re: Draggin jeans
« Svar #16 Dato: Januar 20, 2008, 01:48:22 pm »
jeg er også klar hvis der skal lave masse køb

Blinklys

  • Gæst
Re: Draggin jeans
« Svar #17 Dato: Januar 20, 2008, 02:42:09 pm »
jeg er også klar hvis der skal lave masse køb

X2

MS

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Re: Draggin jeans
« Svar #18 Dato: Januar 20, 2008, 06:33:01 pm »
Ved jeg selv skal have et sæt og har en kammi der også er på....  :)
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -

Coyote

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 259
Re: Draggin jeans
« Svar #19 Dato: Januar 21, 2008, 09:50:19 am »
Halløj gutter.

Jeg kan desværre ikke sælge jer Draggin Jeans, men I kunne prøve at tage kontakt til en forhandler.

Venlig hilsen

Søren
Hvis du går i seng med en røv der klør, vågner du op med en finger der lugter!

veldorm

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 97
Re: Draggin jeans
« Svar #20 Dato: Januar 21, 2008, 03:58:07 pm »
Halløj gutter.

Jeg kan desværre ikke sælge jer Draggin Jeans, men I kunne prøve at tage kontakt til en forhandler.

Venlig hilsen

Søren
det var da en skam :cry:
Er yamaha ikke et el orgel?  og Kawazaki er da nogle møggrimme sko som vi gik med i 80érne :-)

Gertsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 517
Re: Draggin jeans
« Svar #21 Dato: Februar 22, 2008, 10:04:46 pm »
Halløj gutter.

Jeg kan desværre ikke sælge jer Draggin Jeans, men I kunne prøve at tage kontakt til en forhandler.

Venlig hilsen

Søren

Måske vi skulle køre videre med det....

Evt. kontakte en forhandler...

Nogen der kender nogen, som ved noget, som har dem etc.???  :mrgreen:
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Re: Draggin jeans
« Svar #22 Dato: Februar 22, 2008, 10:17:20 pm »
ATT Coyote

Den kevlar der er i bukserne, er den behandlet for at kunne klare fugt (sved, regn)?? Årsagen til at jeg spørger er at den beskyttelse vi bruger i vores beskyttelsesveste (den som optager fragmenter i vores fragmentationsveste), er pakket ind i plastik, netop for at beskyyte den mod fugt, for llers mister det sin effekt?? for bukserne er jo lækre og fede :afro:


Lars
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Draggin jeans
« Svar #23 Dato: Februar 27, 2008, 12:04:52 am »
jeg vil gerne fraråde at man køber disse jeans online uden at man har prøvet dem.

Sidste år havde jeg set mig rigtig lun på draggin jeans (er det stadig) men har endnu ikke fundet et par som passer og sidder godt på mig. Vil mene at jeg har en "standard" længde buks og vom  :lol:
men ud af alle de modeller jeg har prøvet har kewleren på knæ siddet for lavt, de har strammet om mine lår eller siddet forkert på anden vis.

Jeg har prøvet modeller hos Ågesen, Enghave, en MC bix i Malmø og et sidste sted og ja, desværre endnu ikke fundet et par som sad rigtigt.

Så mit råd er, prøv dem for guds skyld inden du køber dem, for du skal ikke regne med at fordi du bruger "medium" eller "large" eller 32/32 i andre jeans, at disse vil passe dig.

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Re: Draggin jeans
« Svar #24 Dato: Februar 27, 2008, 09:23:21 pm »
Citér
jeg vil gerne fraråde at man køber disse jeans online uden at man har prøvet dem.

Sidste år havde jeg set mig rigtig lun på draggin jeans (er det stadig) men har endnu ikke fundet et par som passer og sidder godt på mig. Vil mene at jeg har en "standard" længde buks og vom 
men ud af alle de modeller jeg har prøvet har kewleren på knæ siddet for lavt, de har strammet om mine lår eller siddet forkert på anden vis.

Jeg har prøvet modeller hos Ågesen, Enghave, en MC bix i Malmø og et sidste sted og ja, desværre endnu ikke fundet et par som sad rigtigt.

Så mit råd er, prøv dem for guds skyld inden du køber dem, for du skal ikke regne med at fordi du bruger "medium" eller "large" eller 32/32 i andre jeans, at disse vil passe dig.

Måske var det en idé at kigge på Hood jeans. De har da i hvert fald et size chart som er let at gennemskue. http://www.hoodjeans.co.uk/html/size_chart.html
Brugerne på SV650.org er glad for dem...
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Draggin jeans
« Svar #25 Dato: Marts 02, 2008, 07:30:28 pm »
Jeg har også prøvet div modeller, og må sige at jeg åbenbart heller ikke er standard str. For de sidder sku ikke godt på mig heller! Var oppe og sidder på en cykel med dem på, og det sad sku og gnavede rundt benet- desværre for det er sku en super ide...
kilosvin med div udstyr...

SVésken!

  • Gæst
Re: Draggin jeans
« Svar #26 Dato: Marts 08, 2008, 11:09:16 pm »
Hvis man vælger at køre i Draggin-Jeans, er det vigtigt at inden man køber dem, prøver dem hos en forhandler, så man er sikker på at pasformen er helt ideel. Et alternativ til Draggin-Jeans, som jeg ihvertfald er rigtig glad ved at bruge, er Bullet buksen fra Select. Vandtæt, med fuld beskyttelse. Den er utrolig let og enorm behagelig at have på. Fås i sort og camo sort/grå.

SVésken!

  • Gæst
Re: Draggin jeans
« Svar #27 Dato: Marts 08, 2008, 11:14:03 pm »
Nå ja- glemte lige at skrive at KB Motorservice i Skive har et stort udvalg af MC-tøj inkl. Draggin-Jeans og Bullet busen fra Select ......

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: Draggin jeans
« Svar #28 Dato: Maj 20, 2008, 09:26:40 am »
Hey... Var inde og prøve et par draggin jeans for et par dage siden.... Jeg endte dog med at købe et par Frank Thomas Red Route som sad helt anderledes på min mærkelige deforme krop (læs røv og ben).. Jeg er blevet superglad for de bukser, og så var de også lidt billigere end draggin Jeans... :angel:
Brændt barn, lugter ilde...

_JaKez_

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 67
Re: Draggin jeans
« Svar #29 Dato: Maj 20, 2008, 05:47:48 pm »
Nogle gode link til forhandlere der sælger dem.