Forfatter Emne: AV mine øre  (Læst 3536 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Henrik Kallehauge

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 105
  • AKA Zonar .. Brug venligst eget billed og navn
AV mine øre
« Dato: September 16, 2006, 01:27:52 am »
hey SV folkens..

Jeg var ude og ture med nogle gutter her hele fredagen. Da vi så var på vej hjem på motorvejen, begynte min oplagte leo vinci udstødning at larme mere og mere... jeg tror sku den har brændt ulden af eller skudt noget af det ud ... hjælp hvad skal jeg bruge til at pakke den med igen hvis det er det???? SVen er jo godt nok om dyset til udstødningen, men tror i der vil skal det vilde ved at køre med den orginale i et stykke tid,,, Altså bare til jeg får leo'en pakket om???????????? :afro:

på forhånd tak ( i ved jo ALT)  :lol:
Life is not like a box of choclat, is't like a jar of jalapenos, what you do today might hurt your ass tomorrow

lks

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
    • http://www.kaos-mc.dk
Re: AV mine øre
« Svar #1 Dato: September 16, 2006, 08:07:50 am »
Hej man kan normalt købe en uldindsats og det for ganske små penge og så er det bare at bore et par popnitter ud , traække den gamle ud og i med den nye og i med nogle nitter så er den POTTE ude
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: AV mine øre
« Svar #2 Dato: September 16, 2006, 09:41:58 am »
hey SV folkens..

Jeg var ude og ture med nogle gutter her hele fredagen. Da vi så var på vej hjem på motorvejen, begynte min oplagte leo vinci udstødning at larme mere og mere... jeg tror sku den har brændt ulden af eller skudt noget af det ud ... hjælp hvad skal jeg bruge til at pakke den med igen hvis det er det???? SVen er jo godt nok om dyset til udstødningen, men tror i der vil skal det vilde ved at køre med den orginale i et stykke tid,,, Altså bare til jeg får leo'en pakket om???????????? :afro:

på forhånd tak ( i ved jo ALT)  :lol:
http://www.motorcyclistonline.com/howto/122_0309_howto/
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Henrik Kallehauge

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 105
  • AKA Zonar .. Brug venligst eget billed og navn
Re: AV mine øre
« Svar #3 Dato: September 16, 2006, 12:28:14 pm »
Okay tusind takker ....

men det er jo ikke lige noget min mc forhandler har hjemme....

SÅ hvad siger i kan man køre på sin orginale udstødning når cyklen er dyset om til en større udstøding???
 :shock:
Life is not like a box of choclat, is't like a jar of jalapenos, what you do today might hurt your ass tomorrow

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: AV mine øre
« Svar #4 Dato: September 16, 2006, 12:51:47 pm »
Okay tusind takker ....

men det er jo ikke lige noget min mc forhandler har hjemme....

SÅ hvad siger i kan man køre på sin orginale udstødning når cyklen er dyset om til en større udstøding???
 :shock:
Det kan sagtens lade sig gøre. Eneste "problem" er, at motoren har lidt sværere ved at komme af med udstødningsgasserne, men det er ikke noget der sker noget ved. Du vil muligvis kunne mærke et vist effekttab ift. det du er vant til, men det kan du vel leve med for en kort bemærkning.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: AV mine øre
« Svar #5 Dato: September 16, 2006, 08:29:34 pm »
Okay tusind takker ....

men det er jo ikke lige noget min mc forhandler har hjemme....

SÅ hvad siger i kan man køre på sin orginale udstødning når cyklen er dyset om til en større udstøding???
 :shock:

Hvis du bor i nordsjælland så har www.Alex-mc.dk det garanteret hjemme. Det plejer han... :blink:

Og jo du kan sagtens køre med den originale udstødning på uden at der er problemer i det...  :P
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Henrik Kallehauge

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 105
  • AKA Zonar .. Brug venligst eget billed og navn
Re: AV mine øre
« Svar #6 Dato: September 16, 2006, 09:12:48 pm »
jepper men jeg bor nu i nordjylland desværre nogle gange, men mon ikke også jeg kan holde til den lyder som en knallert i et stykke tid
men jeg syntes til gengæld det er mange penge for et stykke uld .... og så er der ikke engang popnitter med griner
 :afro:
Life is not like a box of choclat, is't like a jar of jalapenos, what you do today might hurt your ass tomorrow

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Re: AV mine øre
« Svar #7 Dato: September 17, 2006, 10:05:27 am »
jepper men jeg bor nu i nordjylland desværre nogle gange, men mon ikke også jeg kan holde til den lyder som en knallert i et stykke tid
men jeg syntes til gengæld det er mange penge for et stykke uld .... og så er der ikke engang popnitter med griner
 :afro:

du kan også bruge det uld/snor man bruger til at tætne låger på fyr og brændeovne
det brugte jeg på min gamle MC og det virket fint, jeg kan ikke huske hvad det kostet.
Blå SV650S 00

T. Brun

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
Re: AV mine øre
« Svar #8 Dato: September 17, 2006, 11:03:11 am »
Du kan have det på tirsdag med posten fra Dinmc.
Har handlet der flere gange og han er hurtig til at sende.

http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?cPath=216_218&products_id=196
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

Henrik Kallehauge

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 105
  • AKA Zonar .. Brug venligst eget billed og navn
Re: AV mine øre
« Svar #9 Dato: September 18, 2006, 10:57:20 pm »
jeg fik købt nogle (glas tror jeg) uld filts måtter) ved et isoleringsfirma i dag slap med tre øl, okay pris, for den siger godt nok ikke meget nu, den har ikke været så stille og DYB imens jeg har haft den,, det er en rigtig fed lyd jeg fik ud af det... så der sparede jeg godt nogle penge :mrgreen:

endnu en gang TAK der der noget i ikke kan hjælpe med???(hvad angår SVinet) :lol: 
Life is not like a box of choclat, is't like a jar of jalapenos, what you do today might hurt your ass tomorrow

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: AV mine øre
« Svar #10 Dato: September 20, 2006, 02:42:15 pm »
Spændt på at høre hvor længe ulden holder...

Husk at mærke på din potte om den er lige varm over det hele, for er der et område der bliver brændt væk før resten, kan du komme ud for at potten bliver misfarvet, så hold øje med det... :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Henrik Kallehauge

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 105
  • AKA Zonar .. Brug venligst eget billed og navn
Re: AV mine øre
« Svar #11 Dato: September 22, 2006, 01:05:30 pm »
okay tak for tipet det ville nok ikke se så nice ud med to farved alu potte
 :afro:
Life is not like a box of choclat, is't like a jar of jalapenos, what you do today might hurt your ass tomorrow