Forfatter Emne: Forskel på K4 og K5?  (Læst 8766 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
.
« Svar #15 Dato: April 28, 2005, 09:51:13 am »
Citat fra: Matti
Citat fra: Anders
Sur røv - men når man skal tænke på det positive, så tænk på hvad du bliver sparet for når du besøger et festivaltoilet....

Haha ja, men så skal du så samtidig huske, at når min bettebror pisser ved siden af, så kan han tage MIT håndklæde og trørre op med - uden at jeg fatter det   :D


Godt at høre at du i hvert fald ikke har mistet din humoristiske sans :wink:
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Bongers

  • Gæst
Forskel på K4 og K5?
« Svar #16 Dato: April 28, 2005, 10:11:50 am »
Det er en super tråd....   :D  :lol:  :D  :D

Men aveligt med næsen - og påkørelsen !!

Matti

  • Gæst
Re: .
« Svar #17 Dato: Maj 04, 2005, 11:16:44 am »
Citat fra: Nikolaj
Godt at høre at du i hvert fald ikke har mistet din humoristiske sans :wink:

- Næh nej, der skal sgu mere til  :)

Men jeg er begyndt at kigge lidt på en Kawa Z750 i stedet... fuck det er svært at bare vælge en kværn  :?  Der er så mangle lækre. Jeg ved ikke hvilken jeg bedst kan li' af dem.. men Kawa'en har trods alt 40 hypper mere end Sv'eren. Kunne self gå op i en 1000'er, men så blir prisen noget mere end jeg gider bruge på min første bike.

Forvirret..   :!:

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: .
« Svar #18 Dato: Maj 04, 2005, 11:20:07 am »
Citat fra: Matti

Men jeg er begyndt at kigge lidt på en Kawa Z750 i stedet... fuck det er svært at bare vælge en kværn  :?  Der er så mangle lækre. Jeg ved ikke hvilken jeg bedst kan li' af dem.. men Kawa'en har trods alt 40 hypper mere end Sv'eren. Kunne self gå op i en 1000'er, men så blir prisen noget mere end jeg gider bruge på min første bike.

Forvirret..   :!:


Z750 er er virkelig fed motorcykel.. Men du bliver næsten nød til at prøve cyklerne, før du kan bestemme dig.. Motorgården har åbent hus i morgen og fredag - det kan jo være, der er prøvekørsler der..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)