Forfatter Emne: SVinetur - Søndag 1/5 - Sydover fra Solrød..med SVtosserne Søren F og Per :)  (Læst 9412 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Desuden er det jo også hyggeligt når de lokale flagre halvt ud på vejen og vinker en hurtigere frem. Lidt lige som i tour d' France.  :innocent: :mrgreen: :mrgreen:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Desuden er det jo også hyggeligt når de lokale flagre halvt ud på vejen og vinker en hurtigere frem. Lidt lige som i tour d' France.  :innocent: :mrgreen: :mrgreen:

Det gør de sgu også hernede.... Da jeg havde Tuonoen plejede jeg lige at give dem en fanfare med gassen  :)
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Hehe...

Ham her var en sprællemand i orange arbejdstøj der vinkede til os med sig greb.  :lmao:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Albæk

  • Wannabe
  • Indlæg: 2
  • Med vand i håret...
Jeg vil også gerne takke for en god tur, det var hyggeligt at møde jer andre (minus Jannik og hedo)   :lol:
Det var min debut kørsel med flere personer en 3, super fedt. Jeg håber ikke det blev for morfar agtigt med en tunderace som agter lanterne.

Forståligt Per at du ikke husker navnet, jeg har ikke fået præsenteret mig selv herinde på forum'et endnu, det  må jeg hellere få gjort.
Jeg er helt klart med en anden gang.
Paw, frue og lillemand tak for kaffe.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Jeg vil også gerne takke for en god tur, det var hyggeligt at møde jer andre (minus Jannik og hedo)   :lol:
Det var min debut kørsel med flere personer en 3, super fedt. Jeg håber ikke det blev for morfar agtigt med en tunderace som agter lanterne.

Forståligt Per at du ikke husker navnet, jeg har ikke fået præsenteret mig selv herinde på forum'et endnu, det  må jeg hellere få gjort.
Jeg er helt klart med en anden gang.
Paw, frue og lillemand tak for kaffe.
:) er ikke altid en ørn til at huske navne Morten... Det gik da super på turen og vi er ligeglade med morfarkørsel... Det handler om at komme ud og nyde og få alle med hjem og det gik da fint med at holde sammen på tropperne... Nu ser I bare at få lavet en tur i Nordsjælland så skal jeg prøve at komme med :) ses
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Jeg lover at være bedre forberedt til næste tur, så det er bare med at melde ud ;-)

/bo
MC-løs :-/

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Jeg lover at være bedre forberedt til næste tur, så det er bare med at melde ud ;-)

/bo
Det har vi så noteret os Bo og vi holder dig selvfølgelig op på det du lover ...   :evil: hehe  :wink:

En anden ting - Det Færøske Flag .... lad mig høre ... Vibeke har en del familie deroppe .. og man kan vel godt sige at hun har en del færøsk blod i sig....så hun var også interesseret i at høre lidt ... så hvis du vil ud med det ..lytter vi gerne  :D

Hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Min mor er færing, men jeg er født og opvokset hernede... Prøver dog at komme op med jævne mellemrum - de bliver bare til tider lidt ujævne ;-)
MC-løs :-/

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Min mor er færing, men jeg er født og opvokset hernede... Prøver dog at komme op med jævne mellemrum - de bliver bare til tider lidt ujævne ;-)
Nå sådan... har desværre ikke selv været deroppe endnu men vil meget gerne derop - da jeg har hørt at det er flot og vildt  :mrgreen:
så vi håber at finde tid og ikke mindst mønt til at tage en familietur derop....
Hygge indtil vi ses på tur  :wink:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Hygge indtil vi ses på tur  :wink:

Jeg venter bare på at du arrangerer  :mrgreen: :mrgreen:

/bo
MC-løs :-/

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Jeg venter bare på at du arrangerer  :mrgreen: :mrgreen:
/bo
:mrgreen: :thumbsup: :wink: ... så m vi se om ventetiden bliver lang ...men det tror jeg nu ikke  :evil:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/