Forfatter Emne: MC-tirsdag 7/8-07  (Læst 18090 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: MC-tirsdag 7/8-07
« Svar #45 Dato: August 08, 2007, 08:23:44 am »
Jeps, så også et par Harleydrenge, halvvejs nede af linien, stå og småtude over at have fået bøde for at køre uden hjelm. Hvis man vil spille sej; så koster det altså 500 bobs at gøre det på en tirsdag på linien  :whipped:
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Re: MC-tirsdag 7/8-07
« Svar #46 Dato: August 08, 2007, 08:50:08 am »
 :lmao: :respekt:
Theis

Ex. SV650S ejer.

Tejs

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 23
Re: MC-tirsdag 7/8-07
« Svar #47 Dato: August 08, 2007, 10:32:51 am »
Så kan de fandme lære det... :lol:

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: MC-tirsdag 7/8-07
« Svar #48 Dato: August 08, 2007, 10:38:33 am »
  :club: :thumbsup:
Brændt barn, lugter ilde...

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: MC-tirsdag 7/8-07
« Svar #49 Dato: August 08, 2007, 11:18:47 am »
Stor tak til Jannik, der senere på aftenen sørgede for at mig og min cykel kom hjem igen.

Ja, jeg nåede kun lige til Værløse, da min cykel besluttede sig for at der ikke var mere strøm på.   :brok: :brok:
Intet problem  :blink:

Jeg skulle heldigvis ikke møde på arbejde før kl. 23 i aften, så jeg kunne bare indhente søvnen her til morgen, nu da jeg først kom i seng kl 00.30  :lol:

Den har nu været flittigt brugt den hestetrailer, og ikke kun til heste... :rolleyes: :undecided:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: MC-tirsdag 7/8-07
« Svar #50 Dato: August 08, 2007, 11:57:06 am »
Den har nu været flittigt brugt den hestetrailer, og ikke kun til heste... :rolleyes: :undecided:

øhhhh... Er det noget vi andre vil høre om...  :shock: :innocent: :lmao:
Brændt barn, lugter ilde...

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: MC-tirsdag 7/8-07
« Svar #51 Dato: August 08, 2007, 12:12:45 pm »
Den har nu været flittigt brugt den hestetrailer, og ikke kun til heste... :rolleyes: :undecided:

øhhhh... Er det noget vi andre vil høre om...  :shock: :innocent: :lmao:

Ja selvfølgelig...  :blink:

Det er nu 4 gang at jeg henter forummedlemmer, men heldigvis var denne gang ikke som de andre, hvor cyklerne skulle hives op fra grøfterne, eller slæbes ind da cyklen har kuret hen af asfalten.  :rolleyes:  :dead:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

detsortelyn

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 12
Re: MC-tirsdag 7/8-07
« Svar #52 Dato: August 08, 2007, 01:57:21 pm »
Mødetid kl 17.30 ved gørløse forsamlingshus.. Glædede mig til turen.. men selvfølgelig taber jeg mine solbriller på campingpladsen, så jeg kom 11 min for sent  :club:

Og nu drøner jeg til skanderborg i morgen.. så håber at der bliver nogle ture i næste uge   :wink:

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Re: MC-tirsdag 7/8-07
« Svar #53 Dato: August 08, 2007, 02:20:02 pm »
Mødetid kl 17.30 ved gørløse forsamlingshus.. Glædede mig til turen.. men selvfølgelig taber jeg mine solbriller på campingpladsen, så jeg kom 11 min for sent  :club:

Og nu drøner jeg til skanderborg i morgen.. så håber at der bliver nogle ture i næste uge   :wink:

Øv øv! Du må være kommet lige efter vi kørte derfra.

Vi ventede til ca. kl 17.45 i Gørløse  :rolleyes:
Theis

Ex. SV650S ejer.

Jens Bjørn

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 261
  • Hvaffor noget rullegrus??
Re: MC-tirsdag 7/8-07
« Svar #54 Dato: August 08, 2007, 11:30:29 pm »

De havde dog også fat i en chopper fyr, der manglede både blink og spejle... Som jeg fik det til, da jeg smuglyttede  :innocent: , så skulle han betale 500kr for at få det fortalt og så naturligvis få bragt tingene i orden  :wink:

Var slet ikke klar over at choppere skal køre med blink og spejle :shock:det gælder da ikke for os andre!

Og tak for fin tur (undskyld til copy-cat og Majse,vi troede jo bare I hyggede med Luske)
« Senest Redigeret: August 08, 2007, 11:32:47 pm af Jens Bjørn »
Nu med Flystøj

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: MC-tirsdag 7/8-07
« Svar #55 Dato: August 08, 2007, 11:53:55 pm »

De havde dog også fat i en chopper fyr, der manglede både blink og spejle... Som jeg fik det til, da jeg smuglyttede  :innocent: , så skulle han betale 500kr for at få det fortalt og så naturligvis få bragt tingene i orden  :wink:

Var slet ikke klar over at choppere skal køre med blink og spejle :shock:det gælder da ikke for os andre!

Og tak for fin tur (undskyld til copy-cat og Majse,vi troede jo bare I hyggede med Luske)

Heheh... nej.. Copy_cat havde vidst lidt start besvær da vi holdt ind (da min ged løb tør for strøm), og da den så kom igang skulle han vidst lige gnubbe dæk med majse   :D .. inden de kom helskindet afsted  :blink: