Forfatter Emne: Fast køredag SVRIDER (Sjælland) 2013  (Læst 75500 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Fast køredag SVRIDER (Sjælland) 2013
« Svar #30 Dato: Maj 08, 2013, 02:24:44 pm »
Det kunne også være hver onsdag og så mødes vi bare på havnen dem som har lyst.... .?
Lad os dog prøve at se om det kan lade sig gøre på onsdag :)

Jeg tænkte bare selvstændigt ud fra din egen melding omkring hver onsdag.  :orkester:
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Fast køredag SVRIDER (Sjælland) 2013
« Svar #31 Dato: Maj 15, 2013, 06:49:06 am »
Nogen som påtænker at køre idag fra Roskilde ?
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Fast køredag SVRIDER (Sjælland) 2013
« Svar #32 Dato: Maj 15, 2013, 10:26:43 am »
Nogen som påtænker at køre idag fra Roskilde ?

Nej fordi onsdage er en lortedag at køre mc  :rant:  :rant:  :rant:
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Fast køredag SVRIDER (Sjælland) 2013
« Svar #33 Dato: Maj 15, 2013, 11:39:36 am »
Der er ikke noget jeg hellere ville, hvis det ikke liiiiige var fordi min svoger kommer på besøg i aften og skal overnatte...  :brok:
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Fast køredag SVRIDER (Sjælland) 2013
« Svar #34 Dato: Maj 15, 2013, 12:39:16 pm »
 :hand: :hand: :hand: :hand:      :mrgreen:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

klingenberg

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 149
Sv: Fast køredag SVRIDER (Sjælland) 2013
« Svar #35 Dato: Maj 15, 2013, 10:01:14 pm »
Der er ikke noget jeg hellere ville, hvis det ikke liiiiige var fordi min svoger kommer på besøg i aften og skal overnatte...  :brok:

Ak ja, så er der vist heller ikke lang tid til kæresten også overtaler dig til at sælge svinet  :innocent: Ellers planlægger du bare at arve  :mrgreen:   :blink:
SV 650 K3, Fuaaaark :D

Hr.Maul

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 141
  • huba huba
Sv: Fast køredag SVRIDER (Sjælland) 2013
« Svar #36 Dato: Maj 30, 2013, 12:21:13 pm »
Hej med jer

Vil blot høre om der er stemning for en fast køredag for SVRIDER, som vi har praktiseret tidligere med mere eller mindre succes  :innocent: ?

Mit forslag går på første + sidste onsdag i hver måned..så er der en chance for, at man kan en af de 2 dage (eller begge  :mrgreen:)

Roskilde Havn som mødested, mener jeg er det rigtige, da det geografisk ligger fint til alle ture uanset i hvilken retning der køres. (Evt ved Statoil tanken som ligger tæt på havnen.

Forestiller mig mødetid kl 17:30 og afgang kl 17:45

Er der stemning og opbakning for dette ?

Mvh Per

Vejret ser lovende ud på Onsdag den 6.juni, altså grundlovsdag. Nogle der er friske på en tur..  :cool: Er nok først klar ved en ca 1900 tiden...  :undecided:
SV1000N - ZX10R bagdæmper - Wirth progressive fjedre - PiperX filter - MIVV Titanium - armerede slanger - plov - Rizoma lir

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Fast køredag SVRIDER (Sjælland) 2013
« Svar #37 Dato: Maj 30, 2013, 01:27:13 pm »
Hej med jer

Vil blot høre om der er stemning for en fast køredag for SVRIDER, som vi har praktiseret tidligere med mere eller mindre succes  :innocent: ?

Mit forslag går på første + sidste onsdag i hver måned..så er der en chance for, at man kan en af de 2 dage (eller begge  :mrgreen:)

Roskilde Havn som mødested, mener jeg er det rigtige, da det geografisk ligger fint til alle ture uanset i hvilken retning der køres. (Evt ved Statoil tanken som ligger tæt på havnen.

Forestiller mig mødetid kl 17:30 og afgang kl 17:45

Er der stemning og opbakning for dette ?

Mvh Per

Vejret ser lovende ud på Onsdag den 6.juni, altså grundlovsdag. Nogle der er friske på en tur..  :cool: Er nok først klar ved en ca 1900 tiden...  :undecided:
6 Juni er Torsdag, tror du mener 5 altså grundlovsdag  :hand: :hand:
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Fast køredag SVRIDER (Sjælland) 2013
« Svar #38 Dato: Maj 30, 2013, 02:08:06 pm »
og så er det jo fars dag og han skal jo forkæles på denne dag,  så det lugter af køretur  :afro:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Hr.Maul

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 141
  • huba huba
Sv: Fast køredag SVRIDER (Sjælland) 2013
« Svar #39 Dato: Maj 30, 2013, 04:43:04 pm »
Hej med jer

Vil blot høre om der er stemning for en fast køredag for SVRIDER, som vi har praktiseret tidligere med mere eller mindre succes  :innocent: ?

Mit forslag går på første + sidste onsdag i hver måned..så er der en chance for, at man kan en af de 2 dage (eller begge  :mrgreen:)

Roskilde Havn som mødested, mener jeg er det rigtige, da det geografisk ligger fint til alle ture uanset i hvilken retning der køres. (Evt ved Statoil tanken som ligger tæt på havnen.

Forestiller mig mødetid kl 17:30 og afgang kl 17:45

Er der stemning og opbakning for dette ?

Mvh Per

Vejret ser lovende ud på Onsdag den 6.juni, altså grundlovsdag. Nogle der er friske på en tur..  :cool: Er nok først klar ved en ca 1900 tiden...  :undecided:
6 Juni er Torsdag, tror du mener 5 altså grundlovsdag  :hand: :hand:

But of course..  :facepalm: Onsdag den 5. Juni...
SV1000N - ZX10R bagdæmper - Wirth progressive fjedre - PiperX filter - MIVV Titanium - armerede slanger - plov - Rizoma lir

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Fast køredag SVRIDER (Sjælland) 2013
« Svar #40 Dato: Maj 31, 2013, 10:17:52 am »

Ak ja, så er der vist heller ikke lang tid til kæresten også overtaler dig til at sælge svinet  :innocent: Ellers planlægger du bare at arve  :mrgreen:   :blink:

Haha... Det håber jeg satme ikke, for så blir der ballade! ;)
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Fast køredag SVRIDER (Sjælland) 2013
« Svar #41 Dato: Maj 31, 2013, 11:44:08 am »
Når nu i snakker om tur, bliver det så i et tempo hvor alle kan følge med, først lige fået cyklen frem igen og er stadig lidt rusten. :)
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Hr.Maul

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 141
  • huba huba
Sv: Fast køredag SVRIDER (Sjælland) 2013
« Svar #42 Dato: Maj 31, 2013, 12:29:02 pm »
Når nu i snakker om tur, bliver det så i et tempo hvor alle kan følge med, først lige fået cyklen frem igen og er stadig lidt rusten. :)

Som jeg har forstået det VENTER man på ALLE der deltager. Sølvfølgelig kan man give gas hist og her, men grundlæggende ventes der ved kryds eller andre mulige stoppesteder.
SV1000N - ZX10R bagdæmper - Wirth progressive fjedre - PiperX filter - MIVV Titanium - armerede slanger - plov - Rizoma lir

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Fast køredag SVRIDER (Sjælland) 2013
« Svar #43 Dato: Maj 31, 2013, 01:45:39 pm »
Når nu i snakker om tur, bliver det så i et tempo hvor alle kan følge med, først lige fået cyklen frem igen og er stadig lidt rusten. :)

Som jeg har forstået det VENTER man på ALLE der deltager. Sølvfølgelig kan man give gas hist og her, men grundlæggende ventes der ved kryds eller andre mulige stoppesteder.

Der ventes på alle og alle har et ansvar for at holde øje med ham/hende som ligger lige bag ved en selv, således vil vi altid opdage hvis nogen mangler.
Det er vigtigt at man på disse fællesture kører helt sit eget tempo, fordi man kan simpelthen ikke følge med de hurtige drenge og prøver man sætter man eget og andres helbred på spil   :loser: :police:    :hand: :hand:

Sæføli bliver der givet lidt gas ind imellem  :evil:

Helt naturligt at være rusten og kør efter det ....

Ses
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Fast køredag SVRIDER (Sjælland) 2013
« Svar #44 Dato: Maj 31, 2013, 04:41:39 pm »
Det er ingen undskyldning at man ikke tror man kan følge med,  har endnu ikke oplevet alle ikke kom med eller der ikke blev ventet. Opfordre alle der har til til at tage med på ture, det er super hyggeligt.  Personligt aner jeg sjældent hvor vi er men jeg er kommet hjem igen hver gang ;-)

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....