Forfatter Emne: sjusk fra steen`s mc  (Læst 20530 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

rundtpaagulvet

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 13
sjusk fra steen`s mc
« Dato: December 07, 2006, 08:45:12 pm »
jeg købte en cykel hos steens mc i efteråret og kørte selfølglig på den. da tiden kom at den skulle vaskes opdagede jeg at de ikke havde spændt forgaffelbenene fast som de havde haft af for at pollere den. jeg mener at det er en livsfarlig fejl der ikke må ske. så med "cykellister" vær opmærksom på de sjusk røve
lucas styr rizoma sidespejle og blink costem forlygte powerbronze undertrey ++++

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: sjusk fra steen`s mc
« Svar #1 Dato: December 07, 2006, 08:49:58 pm »
Fuck det lyder ikke rart det der... :dead:

Må men godt du opdagede det inden det havde kostet dyrt på den ene eller anden måde. (Godt man selv servicerer biken) :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Kilosfau

  • Gæst
Re: sjusk fra steen`s mc
« Svar #2 Dato: December 08, 2006, 12:51:19 am »
Et eller andet sted så kommer det ikke bag på mig ..

www.steens-mc.dk <--- Det skal man holde sig fra.

Jeg har selv engang da jeg var ny købt MC hos ham .. jeg var vist rimelig heldig, han snød mig kun for et sæt forgaffelfjedre til 1500,- ellers så fejlede cyklen ingenting.

Nu bor jeg i Esbjerg og her går rygterne at han sælger cykler til alle andre end dem der bor indenfor 50 km af ham...

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: sjusk fra steen`s mc
« Svar #3 Dato: December 08, 2006, 09:16:47 am »
Surt show...

Stave kan klovnen heller ikke...
fx: hamicad elimimotor ??
eller
Leo divinsi udstødning ??

WTF, mate?!
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: sjusk fra steen`s mc
« Svar #4 Dato: December 08, 2006, 11:27:54 am »
Fuck det lyder ikke rart det der... :dead:

 (Godt man selv servicerer biken) :blink:

Hørt..    så ved man hvad der bliver lavet..

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: sjusk fra steen`s mc
« Svar #5 Dato: December 09, 2006, 09:55:21 am »
Han skriver om en SV1000, at den har en sneskraber  :huh: :huh: Er det er latterligt ord for, at den har plov af en art?? Det er jo de færreste af os, der gider at køre i sne??
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: sjusk fra steen`s mc
« Svar #6 Dato: December 12, 2006, 11:08:30 pm »
Det skal med det samme siges at jeg har købt en MC hos ham for nyligt. Efter min mening har han håndteret hele salget osv ganske fortræffeligt - og jeg er derfor en af de, åbenbart få, tilfredse kunder.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11045 til 100.000 ligeud.

Både pris og udstyr / stand er efter min mening ganske fin - eller er jeg helt galt på den?
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Kilosfau

  • Gæst
Re: sjusk fra steen`s mc
« Svar #7 Dato: December 13, 2006, 01:13:44 am »
Det skal med det samme siges at jeg har købt en MC hos ham for nyligt. Efter min mening har han håndteret hele salget osv ganske fortræffeligt - og jeg er derfor en af de, åbenbart få, tilfredse kunder.

Næ, jeg købte såmænd i sin tid også en MC hos Steen og var i princippet rimelig tilfreds .. at jeg så kun fik lavet første service hos Steen og derefter valgte at lægge mine penge et andet sted havde mere med servicen omkring selve værkstedet end omkring selve salget at gøre...   :club:

Og jeg indrømmer gerne at selv om jeg ikke havde tænkt mig at jeg skulle skifte min SVer ud indenfor nær fremtid så kigger jeg indenfor hos Steen et par gange eller 3 i løbet af sæsonen blot for at se hans mange cykler... priserne er ofte rimelige synes jeg.  :hand: Kunne dog ikke finde på at købe en MC der igen men mindre at det var en helt unik situation... :?


http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11045 til 100.000 ligeud.
Både pris og udstyr / stand er efter min mening ganske fin - eller er jeg helt galt på den?

Nu skriver du ikke hvor mange km cyklen har gået men med mindre at den har gået meget lidt så synes jeg måske at prisen er lige vel høj .. har set andre SV1000 med samme eller tilsvarende udstyr til omkring 90k på dba ol.  :thumbsdown:

Kilosfau

  • Gæst
Re: sjusk fra steen`s mc
« Svar #8 Dato: December 13, 2006, 01:17:24 am »
men for muligvis at underbygge et af mine tidligere postulater som jeg har fremført i denne tråd...  :hand:

Hvor bor du henne ?

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: sjusk fra steen`s mc
« Svar #9 Dato: December 13, 2006, 10:50:39 pm »
Jeg bor i Roskilde - så indtil videre passer det. Dog er jeg blevet anbefalet steens-mc af flere bekendte som selv bor i Hjerting - som er 3-4 km fra ham. Ellers havde jeg sgu ikke gidet fise til Esbjerg for at hente den.

Maskinen har gået 12.000 ligeud, og jeg vil meget gerne høre om flere "nogenlunde" magen til min til de 90.000, for jeg kunne eller kan ikke finde dem.

Tag lige med i overvejelserne at det er hos en forhandler som giver mig 1 års garanti, samt kan tilbyde mig billig financiering.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Kilosfau

  • Gæst
Re: sjusk fra steen`s mc
« Svar #10 Dato: December 13, 2006, 11:38:17 pm »
Jeg bor i Roskilde - så indtil videre passer det. Dog er jeg blevet anbefalet steens-mc af flere bekendte som selv bor i Hjerting - som er 3-4 km fra ham. Ellers havde jeg sgu ikke gidet fise til Esbjerg for at hente den.

Nej oki, det kan jeg godt se .. men som skrevet, jeg har selv været der så det er ikke hver gang at han er en svindler...

Tag lige med i overvejelserne at det er hos en forhandler som giver mig 1 års garanti, samt kan tilbyde mig billig financiering.

Nu vil jeg lige pointere at ifølge købeloven så er han forpligtiget til at give dig 6 mdr garanti og yderligere 18 mdr reklamationsret så med mindre at du har det på skrift og der udtrykkeligt står 1 års garanti (og ikke reklamationsret el. lign.) så har han ikke givet dig noget som du ikke havde krav på... og jeg vil vædde på at hvis du ellers er på talefod med din bank så kan de gøre det billigere... mht prisen så må jeg nok stikke piben ind, lige for tiden kan jeg ikke finde nogen som er væsentlig billigere end de 100k hos en forhandler med tilsvarende udstyr... :innocent:


Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: sjusk fra steen`s mc
« Svar #11 Dato: December 14, 2006, 12:02:17 am »

Nu vil jeg lige pointere at ifølge købeloven så er han forpligtiget til at give dig 6 mdr garanti og yderligere 18 mdr reklamationsret så med mindre at du har det på skrift og der udtrykkeligt står 1 års garanti (og ikke reklamationsret el. lign.) så har han ikke givet dig noget som du ikke havde krav på... og jeg vil vædde på at hvis du ellers er på talefod med din bank så kan de gøre det billigere... mht prisen så må jeg nok stikke piben ind, lige for tiden kan jeg ikke finde nogen som er væsentlig billigere end de 100k hos en forhandler med tilsvarende udstyr... :innocent:

Købeloven er ganske rigtigt overholdt her. Havde set forkert...  :orkester:

Min bank kom med et knap så godt tilbud som jeg fik igennem ham. Min bank er Nordea - og han fik en bedre pris til mig hos.... Nordea...  :brok:

Og som sagt - jeg kunne heller ikke finde en bedre pris på en lignende maskine andre steder - det var derfor jeg købte den.  :rolleyes:

Hovedsagen er at jeg er HAMMERglad for den - det er stort set nok til mig.
« Senest Redigeret: December 14, 2006, 12:05:35 am af Sajmon »
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Kreipke

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 44
Re: sjusk fra steen`s mc
« Svar #12 Dato: December 14, 2006, 07:41:14 am »
 Denne her finansiering, har du husket at kigge påårlige omkostninger i procent, og ikke kun renten?

 Nu er jeg jo bankrådgiver, så jeg er lige nødt til at blande mig her.  :D

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: sjusk fra steen`s mc
« Svar #13 Dato: December 15, 2006, 09:44:00 am »
Uanset hvilken forhandler man køber brugt MC hos, kan man være heldig/uheldig med hvordan den tidligere ejer har behandlet cyklen. Forskellen er at hvis der kommer noget eller er noget galt - tager en god forhandler sig af problemerne og følger reglerne. Du kan sikkert både købe en rigtig god og en rigtig dårlig cykel hos Steen.
Der er helt sikkert også nogle forhandlere der sælger en MC de godt ved ikke er i orden - og det er sq lige så irriterende... !!
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.