Forfatter Emne: MC Lakering & Genopretning - Ros til Winston  (Læst 5862 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
MC Lakering & Genopretning - Ros til Winston
« Dato: Marts 05, 2007, 02:06:47 pm »
I forlængelse af min lakskade på tanken har jeg fået det nylakerede resultat tilbage i dag. Jeg har brugt Winston - som jeg har fået anbefalet af både Enghave Motor og flere forumbrugere herinde.

Resultaterne taler for sig selv - jeg er en lykkelig mand på trods af at min pung nu vejer 2000kr mindre og jeg har ventet i over 2 måneder (det sagde han dog at jeg skulle da jeg kom med tanken. Ingen ubehagelige overraskelser - kun positive! :afro:


FØR: http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=4157.msg45463#msg45463

EFTER: http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=4157.msg57023#msg57023


Adresse/kontaktoplysninger:

Winstons Autoopretning

Følager 5
2500 Valby

Tlf.: 36 46 21 66
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

MichaelMC

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 9
  • Er vejret til det så skriv jeg køre ALTID med alle
Re: MC Lakering & Genopretning - Ros til Winston
« Svar #1 Dato: Marts 31, 2007, 11:22:41 am »
2 måneder sorry men er den håndmalet med sytråd.. eller skulle der laves andre specielle ting ved det..

jeg får altid malet både BILER og Mc ude hos jensen paint i ballerup ligger på energivej og resultatet er altid i top.. man skal bare inden arbejdet startes lægge vægt på man forventer et perfekt resultat... chefen hedder poul erik og jeg plejer at få ham den eneste udlænding der er i firmaet til at male da han klart er den dygtigste
Mvh


MichaelC

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: MC Lakering & Genopretning - Ros til Winston
« Svar #2 Dato: April 05, 2007, 01:39:01 pm »
Der var ventetid - afleverede tanken i Januar...

Det "svære" ved opgaven var at ikke hele tanken skulle males på grund af de lakerede stafferinger på siden. Man kan dog på ingen måde se at han har "plet-lakeret"...

aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4