Forfatter Emne: PH Speed i Holbæk  (Læst 8704 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per F

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 109
  • Blå SV650S K2
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11683
PH Speed i Holbæk
« Dato: Juni 08, 2007, 11:19:44 pm »
Jeg har lige fået lavet 12.000km service hos PH Speed i Holbæk. 2505kr. - det synes jeg er rimeligt.
Reservedele: Olie, oliefilter, bremsevæske, tændrør og en forlygtepære.
De havde åbenbart booket mere end de kunne klare, så det tog en dag mere en planlagt. Men når prisen er ok, kan jeg godt leve med det.

Sidste gang fik jeg lavet service hos Masi Motor i Holbæk. Den gang knækkede kæden et par dage senere fordi den var rusten. OK, jeg burde sikkert selv have set det, men værkstedet burde i hvert fald også have set det og udskiftet kæden. Heldigvis kørte jeg kun ca. 60km/t, så jeg fik ikke afprøvet hvor god eller dårlig jeg er til rullefald.

 
 
M.v.h. Per F

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: PH Speed i Holbæk
« Svar #1 Dato: Juli 24, 2007, 10:00:33 am »
Ja, det er jo ikke en SV, men...
Har lige hentet kærestens krom-kutter (VZ800) fra 1k service i hos PH-Speed.
Regningen lød på 3025,-. Jeg syntes det var lidt i overkanten, især i betragtning af at vi havde fået at vide at det ville koste ca 1000 kr!!
Nå, men der er blevet skiftet olie+filter, og stillet ventiler (!! på helt ny maskine?? Der står godt nok i instruktionsbogen at de skal inspiceres ved 1. eftersyn), og til det er der brugt 5 arbejdstimer.

Er det kun mig der syntes det er dyrt?
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: PH Speed i Holbæk
« Svar #2 Dato: Juli 24, 2007, 10:27:32 am »
Ja, det er jo ikke en SV, men...
Har lige hentet kærestens krom-kutter (VZ800) fra 1k service i hos PH-Speed.
Regningen lød på 3025,-. Jeg syntes det var lidt i overkanten, især i betragtning af at vi havde fået at vide at det ville koste ca 1000 kr!!
Nå, men der er blevet skiftet olie+filter, og stillet ventiler (!! på helt ny maskine?? Der står godt nok i instruktionsbogen at de skal inspiceres ved 1. eftersyn), og til det er der brugt 5 arbejdstimer.

Er det kun mig der syntes det er dyrt?


Mjah, det er vel ikke så slemt hvis de har haft maven åben på kromådslet - men at det skal gøres ved 1. eftersyn lyder underligt
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: PH Speed i Holbæk
« Svar #3 Dato: Juli 24, 2007, 10:33:15 am »
jeg syntes det lyder i overkanten men self, hvis de under inspektionen opdager at de skal stilles jamen så skal de stilles, dog burde de have kontaktet jer når regningen bliver 3doblet
   

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: PH Speed i Holbæk
« Svar #4 Dato: Juli 24, 2007, 11:25:40 am »
jeg syntes det lyder i overkanten men self, hvis de under inspektionen opdager at de skal stilles jamen så skal de stilles, dog burde de have kontaktet jer når regningen bliver 3doblet

Tja, de sagde at det var meget normal pris, og at de havde sagt forkert. Og så er det jo ok... eller hva! :club:
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: PH Speed i Holbæk
« Svar #5 Dato: Juli 24, 2007, 02:03:03 pm »
jeg syntes det lyder i overkanten men self, hvis de under inspektionen opdager at de skal stilles jamen så skal de stilles, dog burde de have kontaktet jer når regningen bliver 3doblet

Tja, de sagde at det var meget normal pris, og at de havde sagt forkert. Og så er det jo ok... eller hva! :club:

Det er sku' ikke iorden at de først oplyser en pris som er tre gange lavere hvad den faktisk bliver og så oven i købet bagefter siger at de er kommet til at sige forkert. Så skulle de netop have oplyst dig om det inden de foretog sig noget andet.


Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: PH Speed i Holbæk
« Svar #6 Dato: Juli 24, 2007, 02:03:42 pm »
Lyder som en virkelig dyr omgang  :dead:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Damage

  • Gæst
Re: PH Speed i Holbæk
« Svar #7 Dato: Juli 24, 2007, 02:26:04 pm »
Jeg har ALDRIG hørt om en motor som skal have stillet ventiler efter 1000 km!  :shock:

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: PH Speed i Holbæk
« Svar #8 Dato: Juli 25, 2007, 12:27:22 pm »
Jeg har ALDRIG hørt om en motor som skal have stillet ventiler efter 1000 km!  :shock:

Næh...heller ikke her....så burde det da ihvertfald være på garantien....


SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!