Forfatter Emne: ombygning..  (Læst 5671 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
ombygning..
« Dato: April 20, 2006, 12:02:47 pm »
Faldt lige over denne efter søgen efter ombygning på min egen..

tænkte den ville falde i god jord hos de gamle SV ejere

http://www.svrider.com/articles/jul02/SVMVRCGSXR.htm

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
ombygning..
« Svar #1 Dato: April 20, 2006, 02:27:36 pm »
hummmmm... må til at få købt mig den bane racer... Luske - det her må vi tale videre om  :wink:  :wink:

(kan heller ikke finde billedet af den ombygget cykel der blev posteret under "lidt af hvert", som også var nogt af et projekt... nogen der kan huske overskriften  :roll: )
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
ombygning..
« Svar #2 Dato: April 20, 2006, 02:34:46 pm »
Citér
Bongers:
hummmmm... må til at få købt mig den bane racer... Luske - det her må vi tale videre om  :wink:  :wink:

(kan heller ikke finde billedet af den ombygget cykel der blev posteret under "lidt af hvert", som også var nogt af et projekt... nogen der kan huske overskriften  :roll: )

Var det mon denne: http://forum.svrider.dk/viewtopic.php?t=2544
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
ombygning..
« Svar #3 Dato: April 20, 2006, 02:51:28 pm »
Jeg erhverver mig idag, et komplet nyt kåbe sæt med lygter og hele pivtøjet, til en GSXR 600 K3,  har kørt 300 km, ikke en ridse, splinternyt ...

så der er lagt i ovnen til endnu et projekt.  :lol:  (mon jeg kan vente til vinter??  hehe -godt at have baneraceren at øve på, så jeg kan holde mig kørende på den anden  8) )

ja du må ha dig en ekstra cykel Bongers..  :wink:

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
ombygning..
« Svar #4 Dato: April 20, 2006, 03:08:22 pm »
Citat fra: Zierra
Citér
Bongers:
hummmmm... må til at få købt mig den bane racer... Luske - det her må vi tale videre om  :wink:  :wink:

(kan heller ikke finde billedet af den ombygget cykel der blev posteret under "lidt af hvert", som også var nogt af et projekt... nogen der kan huske overskriften  :roll: )

Var det mon denne: http://forum.svrider.dk/viewtopic.php?t=2544


Det var den....  :P ( vinter projekt !!)


Citat fra: Luske
Jeg erhverver mig idag, et komplet nyt kåbe sæt med lygter og hele pivtøjet, til en GSXR 600 K3,  har kørt 300 km, ikke en ridse, splinternyt ...

så der er lagt i ovnen til endnu et projekt.  :lol:  (mon jeg kan vente til vinter??  hehe -godt at have baneraceren at øve på, så jeg kan holde mig kørende på den anden  8) )

ja du må ha dig en ekstra cykel Bongers..  :wink:


Svin...   dumme Luske...  :wink:
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
ombygning..
« Svar #5 Dato: April 20, 2006, 06:35:36 pm »
Citér
Citér
Citér
Bongers:
hummmmm... må til at få købt mig den bane racer... Luske - det her må vi tale videre om  :wink:  :wink:

(kan heller ikke finde billedet af den ombygget cykel der blev posteret under "lidt af hvert", som også var nogt af et projekt... nogen der kan huske overskriften  :roll: )

Var det mon denne: http://forum.svrider.dk/viewtopic.php?t=2544


Det var den....  :P ( vinter projekt !!)


Citér
Jeg erhverver mig idag, et komplet nyt kåbe sæt med lygter og hele pivtøjet, til en GSXR 600 K3,  har kørt 300 km, ikke en ridse, splinternyt ...

så der er lagt i ovnen til endnu et projekt.  :lol:  (mon jeg kan vente til vinter??  hehe -godt at have baneraceren at øve på, så jeg kan holde mig kørende på den anden  8) )

ja du må ha dig en ekstra cykel Bongers..  :wink:


Svin...   dumme Luske...  :wink:


Ja så fik jeg det købt...
http://forum.svrider.dk/album_personal.php?user_id=300

Jeg kan nok godt få en del timer til at gå med at få klemt det på SRAD'en  :D   hehe...
(ved godt at jeg "burde" ha købt en model nyere og bla bla bla.. men det her var så rørende billigt at jeg ik ku lade være  :D )

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
ombygning..
« Svar #6 Dato: April 21, 2006, 08:06:00 am »
:twisted:  :twisted:  Det ser da godt ud... det skal du da nok få noget godt ud af :wink:

Hvor har du købt det ??
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
ombygning..
« Svar #7 Dato: April 21, 2006, 08:12:18 am »
Citér
:twisted:  :twisted:  Det ser da godt ud... det skal du da nok få noget godt ud af :wink:

Hvor har du købt det ??


i den blå avis.  En gut der kører race, han sku bare af med skidtet.  :D

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
ombygning..
« Svar #8 Dato: April 21, 2006, 08:22:08 am »
Citat fra: Luske
Citér
:twisted:  :twisted:  Det ser da godt ud... det skal du da nok få noget godt ud af :wink:

Hvor har du købt det ??


i den blå avis.  En gut der kører race, han sku bare af med skidtet.  :D


Hvorfor støder jeg aldrig ind i sådan nogen idioter  :twisted:  :twisted:
( I alt beskedenhed er det jo nok fordi man selv høre til den gruppe !! )
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley