Forfatter Emne: Mestersvinger 2011-08-30  (Læst 5301 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Mestersvinger 2011-08-30
« Dato: August 30, 2011, 08:49:50 pm »
En lille stump video som måske kan trække endnu flere svriddere med på knutstorp for at smage på banekøsel under trygge rammer og kyndig instrukton - vi var 5 stk. fra forum denne gang, i blandet vejr (kan man vist roligt sige)  :huh:

<iframe width="425" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/ICHhZvChpVk?hl=da&fs=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Mestersvinger 2011-08-30
« Svar #1 Dato: August 30, 2011, 09:37:52 pm »
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Mestersvinger 2011-08-30
« Svar #2 Dato: August 30, 2011, 10:16:26 pm »
Hep.. kørte du på asfalt hele dagen eller var der tid til lidt grus igen   :tie:
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: Mestersvinger 2011-08-30
« Svar #3 Dato: August 31, 2011, 09:33:10 am »
Hep.. kørte du på asfalt hele dagen eller var der tid til lidt grus igen   :tie:

How wude (som i rude...).... som Jar Jar Binks ville have sagt :p

---

Det var en fed dag var det - og hyggeligt at møde dig Søren F og Smølfen oz :D håber jeg engang får mig snøvlet op til jer andre... men det koster nok et par dage mere på Knutten  :lol:
You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

SVingman

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
  • Knut hvem?
Sv: Mestersvinger 2011-08-30
« Svar #4 Dato: August 31, 2011, 12:51:40 pm »
Nice :D Lidt sjawt at se sig selv fra den vinkel

Det er da imponerende hvad der kan komme ud af det lille cam :respekt:

Alle SVRiderne holdt sig på asfalten selv om der vist blev snittet en curbe-flise eller 2 :innocent: Men der var ellers rig lejlighed til lidt botanisering da der jo også var glatbanekørsel på programmet :loser:
SV1000SK7 · 2008 · Blå · MIVV Titanium · Underkåbe · Original alarm · Hugger · Gear indikator · Rizoma røv · Powercommander III · Mr. Dynos touch

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Mestersvinger 2011-08-30
« Svar #5 Dato: August 31, 2011, 03:32:42 pm »
En lille stump video som måske kan trække endnu flere svriddere med på knutstorp for at smage på banekøsel under trygge rammer og kyndig instrukton - vi var 5 stk. fra forum denne gang, i blandet vejr (kan man vist roligt sige)  :huh:

Hvor har du monteret kameraet?? På knæet?
Under alle omstændigheder må lige-over-knæet prøves næste gang! Det giver sikkert nogle billeder af blå himmel i sving til den ene side, men til den anden, vil det kun være få cm over jorden  :D 8)
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Mestersvinger 2011-08-30
« Svar #6 Dato: August 31, 2011, 05:55:40 pm »
En lille stump video som måske kan trække endnu flere svriddere med på knutstorp for at smage på banekøsel under trygge rammer og kyndig instrukton - vi var 5 stk. fra forum denne gang, i blandet vejr (kan man vist roligt sige)  :huh:

Hvor har du monteret kameraet?? På knæet?
Under alle omstændigheder må lige-over-knæet prøves næste gang! Det giver sikkert nogle billeder af blå himmel i sving til den ene side, men til den anden, vil det kun være få cm over jorden  :D 8)

Jeg har med succes stripset mit go-pro på crash-bobbin.. det giver og gode billeder,.. bla kan man se gaffelen arbejde.. og kameraet kommer også tæt på jorden og fanger curbs der suser forbi.   

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Mestersvinger 2011-08-30
« Svar #7 Dato: August 31, 2011, 09:16:26 pm »
En lille stump video som måske kan trække endnu flere svriddere med på knutstorp for at smage på banekøsel under trygge rammer og kyndig instrukton - vi var 5 stk. fra forum denne gang, i blandet vejr (kan man vist roligt sige)  :huh:

Hvor har du monteret kameraet?? På knæet?
Under alle omstændigheder må lige-over-knæet prøves næste gang! Det giver sikkert nogle billeder af blå himmel i sving til den ene side, men til den anden, vil det kun være få cm over jorden  :D 8)

Jeg har med succes stripset mit go-pro på crash-bobbin.. det giver og gode billeder,.. bla kan man se gaffelen arbejde.. og kameraet kommer også tæt på jorden og fanger curbs der suser forbi.

Jaja, dér har jeg været. Mit sad på køleren, men knæet er jo heeeeeeeeelt nede ved jorden. Det MÅ se godt ud, OG give svære tilfælde af epilepsi når skærmen "flimrer" med rød/hvide curbs  :D
« Senest Redigeret: August 31, 2011, 09:18:08 pm af NielSV650 »
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Mestersvinger 2011-08-30
« Svar #8 Dato: August 31, 2011, 09:58:51 pm »
Jep - tapet på knæet.

Stelmontering rasler og flimrer, og med Aldi-cam til 349.- ser det ud af H til.

Det skulle virke fint med montering på crashpad - sådan nogle har jeg bare ikke (brug for :innocent:).

....og de der curbs er bare ikke særligt behagelige at køre på - enig ! Det er altid noget at man er forbi (læs: kørt henover) før man fatter hvad der foregår  :shock:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3